Scrub piernikowy - manufaktura dobrych kosmetyków.

By | 10:46 44 comments



Cukrowy SCRUB PIERNIKOWY 


SCRUB PIERNIKOWY  
łączy w sobie funkcje złuszczania, 
natłuszczania, masażu, regeneracji,
oczyszczania i aromaterapii. 
Zawarty cukier złuszcza naskórek na 
poziomie mechanicznym i chemicznym,
zawiera kwas glikolowy rozpuszczający martwe 
komórki i oczyszczający skórę.



Dodatek cynamonu, imbiru, kawy, 
olejku pomarańczowego i cynamonowego wspomaga
usuwanie cellulitu, przywraca skórze gładkość,blask i jędrność. 
Dodatek witaminy E, oliwy z oliwek, masła shea i oleju kokosowego
pozostawia skórę odżywioną i natłuszczoną.



Działa antycellulitowo. 
Nie zalecany dla osób ze skórą naczynkową ze skłonnością do tzw. pajączków.
Zawartość 300 g


  • Cynamon i imbir rozgrzewają, oczyszczają, pobudzają krążenie krwi i wspomagają spalanie tłuszczy, ograniczając powstawanie cellulitu. Zmniejszają przebarwienia i wygładzają skórę. Działają antybakteryjnie i antygrzybiczo.
  • Kawa usuwa złogi tłuszczu, stymuluje przemianę materii, ze względu na efekt drenażu tkanek działa wyszczuplająco i detoksykująco. Poprawia mikrokrążenie krwi w tkankach. Nadaje skórze elastyczność i miękkość. Kofeina stymuluje proces spalania tłuszczu w skórze, uwalnia go z obszarów dotkniętych cellulitem i ogranicza proces jego powstawania.
  • Olejek cynamonowy wykazuje działanie rozgrzewające, usuwa tłuszcze z komórek, wpływa na poprawę nastroju.
  • Olejek pomarańczowy wykazuje działanie uspokajające i antydepresyjne, wygładza skórę, zapobiega powstawaniu cellulitu.

Sposób użycia: Niewielką ilość peelingu nanieść na zwilżoną skórę, a następnie masować ciało lekkimi, okrężnymi ruchami przez ok. 2-3 min. Po zabiegu wystarczy spłukać ciało wodą. Stosować 1-3 razy w tygodniu, w zależności od potrzeb. Rozwarstwienie produktu jest naturalnym procesem i nie stanowi wady produktu.


Skład INCI: Sucrose, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Sodium Olivate, Olea Europaea (Extra Virgin) Oil, Coffea Arabica Powder, Cinnamomum Cassia Powder, Zingiber officinale Roscoe Powder, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil (limonene), Cinnamomum Zeylanicum (Cinnamon), Bark Oil, Tocopheryl Acetate, Potassium Sorbate
Produkty Manufaktury Dobrych Kosmetyków przygotowywane są bez detergentów typu SLS i PEG, sztucznych barwników i sztucznych zapachów.



Powiem Wam w tajemnicy, że scrub to produkty, który miałam okazję używać i poznać pierwszy raz :) Najbardziej skusił mnie w nim zapach oraz konsystencja. 

Sam scrub znajduje się w plastikowym słoiczku z zakrętką. Po otwarciu ach sama przyjemność czujemy cudowny zapach ja czuje głównie zapach piernika i to on jest wyczuwalny najbardziej. Konsystencja nie należy do zbitej, więc trzeba uważać przy jego nakładaniu.  Po jego nałożeniu mój syn chodził za mną i pytał mnie mama czemu podjadasz pierniki a mi nie dasz choć jednego :) 


Samo nakładanie scrubu jest dość brudzące, więc radzę uważać :) Scrub złuszcza, natłuszcza i oczyszcza rewelacyjnie, jestem bardzo zaskoczona, że ma taki fajny peeling w sobie. Po zmyciu skóra jest taka fajna mięciutka :) i ślicznie pachnie. 

Ogólnie jestem z niego bardzo zadowolona i polecam Wam jego wypróbowanie. 




PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

44 komentarze:

  1. spodobałby mi się, na pewno nie jest bardziej brudzący od kawowych peelingów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten produkt będzie idealny na okres przedświąteczny
    Chętnie bym go wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak , dzięki niemu czuje już przed smak świąt :)

      Usuń
  3. Już czuję ten cudowny zapach! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach musi być wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię zapach piernika, peeling ma dobry skład :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny scrub.
    Wygląda wspaniale i z pewnością bym się chciała skusić.
    Muszę kiedyś wypróbować.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm.. Osobiście za piernikiem nie przepadam. Ale przy takim składzie pewnie dalabym się skusić!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie kiedyś znajdzie się w mojej łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słowa Twojego syna są najlepszą reklamą tego produktu! Z pewnością kiedyś się na niego skuszę =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie dla mnie. Piernikowego zapachu nie zniosę.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie się prezentuje, ale za piernikami nie przepadam i nie wiem czy tenscrub przypadłby mi do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
  12. jak pachnie piernikami to jmusi być mój :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie po powąchaniu czuć święta :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż tutaj piernikami zapachnialo :-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. idealny peeling na święta! :D Pierniczkowy zapach dodatkowo jest kuszący! :D

    zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Używałabym, używaaaała! Bardzo mnie zachęciłaś tą recenzją ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno pięknie pachnie :) Bardzo chętnie bym przetestowała, zaraz sobie przejrzę ten sklep ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam tego typu zapachy zimą :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe czy zapach by mi odpowiadal.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chcę go nawet dla samego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię scruby, a piernikowy musi być świetny na zbliżające się małymi krokami Święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam okazję testować ten serum, jest bardzo dobry a zapach obłędny.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne działanie i piękny zapach, plus estetyczne opakowanie - bomba, zapisuję produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hello! Excellent post and very beautiful product ♥
    I will be happy with the friendship of blogs ♥ Subscribe to your Blogger

    Look at GIVEAWAY
    Free coupons for a black Friday in Zaful

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się ta konsystencja. Pewnie cudownie pachnie, dodatkowy plus.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapach piernika mnie kupił :)

    OdpowiedzUsuń
  27. pewnie ślicznie pachnie ten scrub

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ekskluzywny produkt:)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/blue-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Oo ciekawy ten scrub!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście bede wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  30. ten zapach piernika bardzo kusi :3

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawa rzecz, no i ten zapach ! Przyda sie na zimowe wieczory :)
    zapraszam do siebie -> www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Oja, ale cudo. Serio piernikowy? Muszę go mieć

    OdpowiedzUsuń
  33. O piernikowym jeszcze nie słyszałyśmy :) Musi być mega!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)