Tusz z czynnikiem stymulującym wzrost rzęs od Joanna.

By | 09:09 26 comments





TUSZ Z CZYNNIKIEM STYMULUJĄCYM WZROST RZĘS


 Innowacyjny tusz do rzęs MultiLashes został specjalnie opracowany, aby maksymalnie pogrubić i zwiększyć objętość rzęs. Jego formuła została wzbogacona w kompleks stymulujący wzrost rzęs, złożony z trzech roślin (tarczyca bajkalska, kiełki pszenicy, kiełki soi), który dostarcza mieszkom włosowym dodatkowych składników odżywczych, niezbędnych do wzrostu włosa.



Tusz do rzęs MultiLashes zapewnia zwiększenie gęstości i grubości rzęs, redukcję wypadania rzęs oraz utrzymanie rzęs w bardzo dobrej kondycji, również dzięki działaniu przeciwstarzeniowemu.


Po zastosowaniu rzęsy są grubsze od nasady aż po same końce, podkręcone i wydłużone. Dzięki specjalistycznej formule tusz utrzymuje się do 12 godzin, nie rozmazuje się i nie kruszy. Idealnie dobrana klasyczna duża szczoteczka pozwala na dokładne rozczesanie i perfekcyjne podkręcenie rzęs.


Skuteczność działania tuszu do rzęs MultiLashes została potwierdzona badaniami aplikacyjnymi w niezależnym laboratorium badawczym pod kontrolą lekarzy dermatologa.



Tusz otrzymujemy w kartonowym pudełeczku na którym znajdziemy wszystkie informacje na temat  tuszu. Po wyjęciu naszym oczom ukazuje się  tusz, którego opakowanie jest czarno- różowe takie typowo kobiece :) Pierwsze na co zwracam uwagę kupując tusz to szczoteczka, gdyż nie każdą potrafię się malować. Tutaj mamy klasyczną w miarę dużą szczoteczkę, dzięki której rozprowadzanie tuszu jest dziecinnie proste. Podczas nakładania rzęsy się nie sklejają. Po nałożeniu rzęsy przynajmniej moje, pięknie się prezentują są mega wydłużone, lekko pogrubione i podkręcone. Co mnie zdziwiło kiedy nakładam rano tusz to wieczorem moje rzęsy wyglądają zupełnie tak jak po nałożeniu tuszu, więc jego trwałość jest świetna. Tusz możecie kupić już za 12 zł. Jestem z niego mega zadowolona i polecam jego wypróbowanie. 


Znacie ten tusz ?



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PRZYPOMINAM O KONKURSIE :-) 



Wystarczy być publicznym obserwatorem mojego bloga, polubić profil One&only beauty nails na FB ( miło będzie jak udostępnicie post dalej )  oraz napisać dlaczego chcesz otrzymać tipsy hybrydowe.



Wzór zgłoszenia :

Obserwuje bloga jako :
Lubię  One&only beauty nails jako :
Chcę otrzymać tipsy hybrydowe, ponieważ :


Do wygrania 3 x 2 opakowania dowolnie wybranych tipsów


Konkurs prowadzony jest jednoczenie na Fb, więc komu, gdzie wygodniej tam się zgłasza :) 


PODPIS

Nowszy post Starszy post Strona główna

26 komentarzy:

  1. Hmm.. jakiegos mega wow nie widzę, ale za to ładny dzienny efekt. Za taką cenę to myślę ze warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy go nie miałam, ale chętnie sprawdzę. Cena jest niska, więc można zaryzykować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są takie tusze, rzęsy wyglądają extra i jeszcze za taka cenę...

    OdpowiedzUsuń
  4. tani a rzęsy wyglądają bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię taki efekt :) za takie Pieniążki można spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W tej samej cenie polecamy również tusz do rzęs z miss porty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam, wygląda naturalnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem ładny, naturalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomalowane rzęsy wyglądają naturalnie i ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo super, nie słyszałam o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet nie wiedziałam, że Joanna ma tusze do rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że z natury masz już fajne, gęste i dość długie rzęsy ;) Tusz, biorąc pod uwagę jego niską cenę spisuje się jak widzę świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie efekt jest stanowczo zbyt delikatny, uwielbiam rzęsy długie aż po brwi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiedziałam, że Joanna ma tusze do rzęs :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz widzę Tusz od Joanny, niestety efekt moim zdaniem jest mały. Jestem z tych co lubią rzęsy do nieba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda bardzo interesująco. Ja aktualnie używam odżywki z Oriflame pod tusz i też jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używałam dotąd tego tuszu, ale zapowiada się nieźle, więc może w niego zainwestuje :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna szczoteczka, nie wiedziałam, że mają tusze, efekt mega naturalny :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię produkty z firmy Joanna z pewnością sięgne po niego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A jak z tym czynnikiem pobudzającym wzrost? Działa? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie się prezentuje, ale chyba wolę mocniejszy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O i właśnie taki tusz by mi się przydał! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)