Zestaw pięknej biżuterii ucieszy każdą kobietę :) jubileo.pl

By | 17:04 29 comments



                            Komplet srebrna spirala disco





Która kobieta nie kocha pięknej biżuterii :) ja uwielbiam mieć jej dużo w domu i ubierać co chwilę inny komplet. Ten, który widzicie zamówiłam sobie w sklepie Jubileo.pl


Piękny i błyszczący komplet biżuterii w postaci kolczyków i wisiorka ze spiralnym motywem. Elementy wykonane są ze srebrnego, metalu o gładkiej powierzchni z centralnie osadzonym kryształkiem. Koralik wykonany jest ze szkła w kolorze disco - opalizuje i mieni się różnymi odcieniami. 





Wisiorek zawieszony jest na łańcuszku z zapięciem, dzięki czemu możemy regulować jego długość . Kolczyki posiadają zapięcia typu angielskiego (z zatrzaskiem) .



Za komplet zapłaciła 17,90 i oczywiście nie liczę na to, że będzie mi on służył przez mega długi czas, bo na pewno z czasem czarnieje, ale na dzień dzisiejszy jestem z niego mega zadowolona. Pięknie się prezentuje, mega błyszczy i co najważniejsze łańcuszek jest regulowany, a kolczyki posiadają solidne zapięcie, dzięki czemu ich nie zgubimy.   Jestem nim zachwycona :)




Jak Wam się podoba ten komplet ?


Znalezione obrazy dla zapytania jubileo.pl logo





PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

29 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba :) PIękna biżuteria ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna biżuteria, choć nie noszę często. Najbardziej lubię bransoletki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię dostawać biżuterię w prezencie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie jest to biżuteria w moim typie - wygląda ok, jednak dla mnie za młodzieżowa. Najważniejsze, że jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna biżuteria, bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna biżuteria. Ja ostatnio mam fazę na złoto. Kiedyś nosiłam tylko srebro, teraz mi się odmieniło i przerzuciłam się na złotko :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny jest ten zestaw. Osobiście lubię delikatną biżuterię, jednak czasem zakładam coś bardziej rzucającego się w oczy jak ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście nie przepadam za biżuteria. Jeśli gdzieś wychodzę może coś założę.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny zestaw, u mnie dziś również o biżuterii, zgrałyśmy się. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię biżuterię :) Ta jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładna, aczkolwiek nie przepadam za złotem. Zdecydowanie wolę srebro ;)
    zapraszam również do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam dwa takie komplety jeden z czerwonym kamieniem a drugi z szafirowym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekna bizuteria. U mnie po slubie kroluje tylko zloto :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiem, że moja mama w takich gustuję, więc ucieszyłaby się z takie prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie się prezentuje, najważniejsze żeby Tobie się podobało, ja ostatnio wymieniam swoją biżuterię i kupuję nowe zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na żywo pewnie jest jeszcze lepszy ! Cudownie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  17. A wiesz, że chętnie bym się nawet skusiła na taką ładną biżuterię.
    Ach, wygląda świetnie.
    Super, piszę się.
    Pozdrawiam poniedziałkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna biżuteria idealna na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  19. Delikatna i kobieca, tak więc idealna na każdą okazję. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam biżuterię :-) ta jest naprawdę delikatna, czyli coś, co lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. My w biżuterii nie chodzimy ale ta wygląda kusząco 💗

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny komplecik, z pewnością pasuje praktycznie do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)