Ciasta i desery dla diabetyków.

By | 10:54 39 comments




Ciasta i desery dla diabetyków



Bycie diabetykiem nie oznacza, że musisz całkowicie zrezygnować z deserów. Odrobina słodkiej przyjemności nie zaszkodzi – pod warunkiem, że wiesz, jak przygotować deser o niskim indeksie glikemicznym, odpowiedniej ilości wymienników węglowodanowych i niezbyt kaloryczny. W to kulinarne szkolenie zabiera Cię doświadczona dietetyczka.



W książce znajdziecie :

  • 120 przepisów na desery na ciepło i zimno, ciasta i ciasteczka, lody, koktajle, musy i placki




Wyliczoną kaloryczność każdej potrawy, a także ilość wymienników węglowodanowych, białkowo-tłuszczowych, błonnika i kwasów tłuszczowych co na pewno ułatwi Nam w dobrze odpowiednich składników oraz pozwoli zapanować nad odpowiednią ilością tłuszczów.



Cukier to podstawa każdego ciasta, ale w książce znajdziecie wskazówki, czym można zastąpić cukier.


W książce znajdziecie też praktyczne porady kulinarne dotyczące żywienia diabetyków, dzięki Nim dowiecie się wielu przydatnych rzeczy, które możecie stosować przygotowując daną potrawę.



  • Tabele miar i wag najpopularniejszych produktów to coś co przyda się każdemu kucharzowi :) 


Książka dostępna jest w dobrych księgarniach oraz na stronie Wydawnictwa RM.





Mimo, iż diabetykiem nie jestem z miłą chęcią przygotowałam nie jedno ciasto i deser przy pomocy przepisu znalezionego w tej książce. Książka ta w miękkiej oprawie, z czytelnym tekstem, pięknymi ilustracjami na pewno znajdzie swoich wiernych czytelników oraz smakoszy, którzy wypróbuje każdy przepis w niej zawarty.


Wydawnictwo RM




PODPIS



Nowszy post Starszy post Strona główna

39 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa książka, z pewnością przyda się wielu osobom

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że powstają takie książki. Sama chętnie bym zobczyła jakie skrywa przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam mnóstwo tego typu książek bo mi się podobają ale kompletnie z nich nie korzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Były to idealny prezent dla mojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatna książka :) Jestem strasznym łasuchem, bardzo lubię słodkości i w moim słowniku nigdy nie było słów: zastąpić cukier :D Mimo, że też nie jestem diabetykie, skusiłabym się na małe kulinarne przygody z tą książka :)
    Pozdrawiam!

    diannstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. książka wydaje się ciekawa, kilka takich informacji jest przydatnych

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam książek kucharskich wiele.. dzis jednak głównym źródłem inspiracji sa jednak blogi..

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa książka, ja akurat nie mam żadnych nietolerancji pokarmowych

    OdpowiedzUsuń
  9. sama chetnie bym skorzystała z takich przepisów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla grupy osob na pewno jest bardzo przydatna. Ja akurat nawet nie musze slodkiego jesc, wiec mi sie nie przyda, ale znam osoby ktore moga byc zainteresowane: )

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka ta idealnie wpasuje sie do mojego domu - mam dwóch diabetyków w rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna propozycja książkowa dla diabetyków. Bardzo podoba mi się wykorzystanie tabel z wartościami odżywczymi, bo nie zawsze występują one w książkach kulinarnych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że wszystkim diabetykom spodoba się ten wpis! :)
    Super zrobione.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawa ksiazka. Przepisy idealne dla mnie. Muszę uważać na cukier, a czasami nie mam pomysłu na desery i inne dania go nie zawierające.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uważam, że ta książka jest nie tylko dla diabetyków. Nawet zdrowe osoby powinny tak jeść profilaktycznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna książka :)

    Przypominam o Walentynkowym konkursie :)
    Zapraszam ! :)

    Buziaki Kochanie ! :*
    Kocham ! :* JUżżżżniedługggooo :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa książka, przydałaby mi się :). W najbliższym czasie ją kupię.

    OdpowiedzUsuń
  18. zdjęcia w książce są bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawa propozycja, napewno wiele osób skorzysta. Ja sama zakupie ja dla mojego taty.

    OdpowiedzUsuń
  20. Na szczęście nie jestem diabetyczką, ale to bardzo dobrze, że powstają takie książki - wiele osób boryka się z tym problemem.

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj ostatnio jestem ogromną fanką zdrowej żywności, chętnie zapoznałabym się z tą książką :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa jestem przepisów, które się w niej znajdują :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa książka <3 uwielbiam takie więc chętnie ją kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O takie książce to jeszcze nie słyszałyśmy :) Dobrze, że powstaje coraz więcej książek na takie tematy!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam okazji jeszcze takiej ksiazki czytac, wydaje sie ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo przydatne tylko motywacji mi brak <3 Może wzajemna obserwacja ?
    Klaudiaonelive Blog<3

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam tej książki, ale widzę na zdjęciach,że ma bardzo smaczne przepisy.
    Polecę ją mojej siostrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie jestem cukrzykiem, ale muszę uważać na indeksy glikemiczne, z pewnością się przyjrzę tej pozycji

    OdpowiedzUsuń
  29. Taka książka to fajna sprawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Patrząc się na te desery narobiłem sobie apetytu :D

    https://dlakazdegocosinteresujacego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja w drugiej ciąży musiałam mocno ograniczyć cukier ze względów zdrowotnych, a ze jestem ogromnym łasuchem to nie było mi łatwo. Przydałaby mi się wtedy ta książka.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie jestem za zakupem książek kucharskich, ale taką chętnie bym przejrzała! Diabetykom też się słodkie należy, choć nie mogą jeść dokładnie jak reszta. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo lubię książki kucharskie I takiej brakuje na mojej półce. Warto mieć na uwadze to, że jakiś z naszych gości nie może spożywać normalnych słodyczy, ale dlaczego miałby się czuć pominięty, gdy inni spożywają deser? Warto się z nią zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)