Cosnature - naturalna pielęgnacja pachnąca granatem ?

By | 10:08 41 comments



Dziś chce Wam przedstawić 2 produkty firmy Cosnature, którą miałam okazje po raz pierwszy poznać. Tym razem postawiłam na serię z granatem :) i tak też wybrałam szampon oraz żel pod prysznic.


Naturalny odżywczy żel pod prysznic z owocem granatu oraz naturalny zwiększający objętość włosów szampon z owocem granatu :




Oba produkty są do siebie bardzo podobne. Znajdują się w takim samym plastikowym opakowaniu szampon ma pojemność 200 ml a żel 250 ml.


Konsystencja obu produktów płynna i przeźroczysta, szampon mógłby mieć trochę bardziej zwartą konsystencję, dlatego radzę uważać przy nakładaniu szamponu by zbyt wiele się nam go nie wylało.


Z tyłu oby produktów mamy naklejki z informacjami po polsku, niestety moje oba produkty przeszły wiele na poczcie, więc etykiety wyglądają tak jak widać.


Składy obu produktów prezentują się następujące, kto się na tym zna i interesuje sam może je ocenić: 



O samym żeli producent pisze tak :

Harmonizujący żel pod prysznic zawiera starannie wyselekcjonowane składniki zapewniające delikatne oczyszczenie skóry oraz składniki odżywcze wspomagające  naturalne funkcje skóry i zapobiegające utracie wilgoci.  Bogaty organiczny olej z nasion granatu pochodzącego z kontrolowanych upraw ekologicznych i łagodne środki myjące zapewniają wspaniałą pielęgnację skóry podczas kąpieli.   Skóra jest czysta, świeża, jedwabiście gładka o eleganckim, delikatnie owocowym zapachu.


Żel tworzy delikatną piankę , dzięki czemu  jego nakładanie jest na prawdę bardzo przyjemne. Dla mnie nie pachnie granatem zapach posiada owocowo-ziołowy aromat. 
Żel dobrze myje, nie podrażnia i nie przesusza skóry. Kosztuje ok. 17 zł.




O szamponie producent pisze :

Naturalny szampon z olejem z nasion organicznego granatu.  Zwiększa objętość i dodaje włosom witalności.  Zawiera starannie wyselekcjonowane składniki zapewniające delikatne mycie cienkich i  osłabionych włosów.  Łagodnie oczyszcza, nie podrażniając skóry głowy. Wzmacnia włosy od nasady aż po końcówki bez ich obciążania.  Włosy stają się wygładzone, odżywione, błyszczące i  jedwabiste w dotyku.  Ułatwia rozczesywanie włosów oraz nadaje im wyjątkowy połysk.   Szampon nadaje włosom apetyczny owocowy zapach.


Szampon bardzo dobrze się pieni. Łagodnie myje i oczyszcza włosy. Nie spowodował podrażnienia ani uczucia swędzenia skóry głowy. Zdecydowanie ułatwia rozczesywanie włosów, oraz dodaje im witalności. Nie ma konieczności używania dodatkowo odżywki.
Kosztuje ok 18 zł. Na sam koniec zostawiłam zapach hm nie czuje w nim granatu a wręcz słodki zapach pomarańczy. 



Podsumowując oba produkty sprawdził się u mnie i jestem z nich zadowolona. Choć poprawiła bym w nich konsystencje na bardziej zwartą oraz sam zapach w końcu miały pachnąć granatem :) Ogólnie jestem zadowolona i polecam wypróbować na własnej skórze :) 





Przedstawicielem marki Cosnature w Polsce jest biobeauty, a kosmetyki możecie znaleźć w Hebe, Aptekach DOZ, Aptekach Cefarm i Drogeriach Eko.



PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

41 komentarzy:

  1. Muszą orzeźwiająco pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki, zaciekawił mnie szampon. Mam problem z rozczesywaniem włosów, za każdym razem muszę użyć odżywki lub maski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy. Miałam okazję wypróbować krem do rąk z granatem i pachnie po prostu obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych produktow, ale z checia bym je przetestowala. Na granat moje wlosy reaguja calkiem dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze nigdy kosmetyków z tej firmy, ale od dawna chciałabym wypróbowac czegoś do włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam o nich zupełnie inne zdanie. Nie pachną dla mnie naturalnie i nie zauważyłam w nich nic specjalnego - no, ale wiadomo, że każdy inaczej reaguje na dany kosmetyk. Fajnie że jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię kosmetyki o zapachu granatu więc chętnie bym go zakupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mialam nie raz te kosmetyki i z checia do nich wracam ze wzgledu na fajny sklad. Szczegolnie polecam szampon.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię zapach granatu w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też miałam te dwa kosmetyki i zapachu granatu zabrakło w stu procentach... Szkoda. Same produkty oceniam ok choć nie było szału.

    OdpowiedzUsuń
  11. znam ten duet, żel ot żel szału nie robi

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię tę markę. Jej kosmetyki sprawdzają się u mnie bardzo dobrze, choć zapach granatu nie do końca jest moim ulubionym :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam jedną odżywkę do włosów chyba z avocado, bardzo dobrze mi się sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam ten żel pod prysznic. nie wysuszał skóry i nie mam mu nic do zarzucenia. mógłby ładniej pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szampon znam od nich tylko avocado, ale mam olejek z granatem ;) przyjemny, ciekawie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szamponu tego nie znam, miałam ten avocado. Jednak mam olejek z granatem i jest przyjemny,fajnie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ten szampon mnie zaciekawił, tym bardziej, że ułatwia rozczesywanie włosów. Przy mojej długości to już duży plus.

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo dobrego czytałam o produktach tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cosnature mialam ale nie te produkty. Z Twoich chetnie wyprobuje szampon

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny zestaw, idealny na prezent i do własnego użytku :-) szkoda, że nie pachnie granatem ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ciekawa czy by mi pasowały szkoda że nie pachną granatem :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze ich nie miałam :D ale mają ładną szatę graficzną :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Granat pachnący pomarańczą to musi być ciekawe :) Nie znam tych produktów ale z tej serii granat chce przetestować olejek

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem bardzo ciekawa zapachu, z chęcią kupię na próbę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zapach musi być obłędny, bardzo lubię granat w pielęgnacji^^
    co powiesz an wzajemna obs?
    daj znać, buziole:*
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  26. słyszałam wiele dobrego o tych produktach jednak sama ich nie używałam, muszę nadrobić zaległości

    OdpowiedzUsuń
  27. mnie te produkty uczulają.

    OdpowiedzUsuń
  28. Tych produktów jeszcze nie testowałam, ale ciekawa sprawa z tym zapachem... Aż dziwne że producent nie skorygował tak oczywistego błędy, zwłaszcza że wiele osób kupuje kosmetyki właśnie poprzez preferencje zapachowe

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta seria zdecydowanie nie jest dla mnie:(
    Zapach mnie drażni a dodatkowo krem z tej serii pod oczy mnie uczulił:(

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne opakowania aczkolwiek taki zapach to chyba nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny blog i super wpis mnie też czekają porządki

    OdpowiedzUsuń
  32. Nieraz miałyśmy od nich szampony :) Ale tego z granatem jeszcze niestety nie :D Musimy go mieć!

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam Cosnature, co prawda nie miałam jeszcze nic z serii z Granatem, ale serum rokitnikowe było genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  34. a już myślałam, że będzie cudowny zapach :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Średnio kojarzę tą serię, ale zapach mnie bardzo zaciekawił muszę spróbować :)
    zapraszam -> www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)