Idealny prezent na Walentynki ? - printu.pl

By | 10:33 37 comments


Nie wiem czy tylko mi tak szybko czas teraz biegnie, czy inni też tak mają ?
W końcu dopiero były święta, witaliśmy Nowy Rok a tu już końcówka stycznie.
Dlatego ja już dziś myślę nad prezentem na Walentynki w końcu 14 lutego będzie już niedługo.
Ogólnie jestem osobą, która sceptycznie podchodzi do tego święta, gdyż uważam że jak się kogoś kocha to okazuje się mu to cały rok i kocha się go cały rok a nie w 1 dzień.

 Jednak w tym roku postanowiłam, że zrobimy sobie w domu Walentynki rodzinne :) i tym samym zaczęłam szukać dla Nas prezentu.  Kubków, poduszek, miśków itp mamy mnóstwo w domu dlatego stwierdziłam, że zrobię coś dla ciała i duszy :)

Dla ciała będzie mega smaczny przynajmniej mam taką nadzieję tort w kształcie serca, a dla duszy coś co będziemy mogli wspominać przez lata postawiłam na FOTOKSIĄŻKĘ.

Zależało mi na tym by po pierwsze książkę na spokoju wykonać w domu, by aplikacja do jej stworzenia była prosta i w końcu by książka była piękną pamiątką na wiele lat.

Szukałam, szukałam i znalazłam :) postawiłam na printu.pl , gdzie znalazłam pomysł na prezent na walentynki dla niego.



PROSTA APLIKACJA - tak piszą na ich stronie i tak też jest w rzeczywistości : 


Naszego edytora nie musisz się uczyć, jest intuicyjny i prosty. Razem z nami stworzysz wyjątkowy projekt fotoksiążki, fotoalbumu lub minibooka szybko i bez niepotrzebnych nerwów.

Usiądź wygodnie w swoim ulubionym miejscu, o dowolnej porze. Otwórz przeglądarkę, wybierz szablon, uruchom edytor, wgraj zdjęcia i do dzieła!




SZABLONY -  jest ich mnóstwo, więc każdy znajdzie coś dla siebie.


  



Fotoksiążka  PRINTU to “uszyta na miarę” książka z Twoimi fotografiami. Stworzona wg Twojego pomysłu, a wydrukowany z dbałością o najmniejsze detale do mnie to jak najbardziej przemawia. 

Powiem Wam, że projektowanie takiej fotoksiążki mega wciąga i sprawia mnóstwo radości, świetnie że sama mogę zadecydować krok po kroku jak ona będzie wyglądała.

Ja już swoją zaprojektowałam i teraz jeszcze z większą niecierpliwością czekam, aż dotrze do mnie :)  Mam nadzieję, że zarówno ja jak i moje chłopaki będą mega zadowoleni z otrzymanej książki. 


Uważam, że taka fotoksiążka jest świetną propozycją na Walentynki, ale i nie tylko w końcu nie ma jak powspominać i pośmiać się patrząc na zdjęcia :)

  Prezent na Walentynki dla chłopaka a raczej mojego męża :) już mam, a wy macie już prezent na Walentynki ?


Jak Wam się podoba moja propozycja na prezent Walentynkowy ?







PODPIS



Nowszy post Starszy post Strona główna

37 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten pomysł na Walentynki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem tego samego zdania co Ty i także zamówiłam taką fotoksiążkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie prezenty dostawać i wręczać ! <3 cudowny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest super pomysł choć teraz nie mam jakich zdjęć włożyć do książki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To doskonały pomysł na walentynkowy prezent. Można tam umieścić zdjęcia upamiętniające wspólnie spędzone chwile i ofiarować ukochanemu.Myślę, że tego typu prezenty lubi każdy. Wieczorem można usiąść przy komiku i trochę powspominać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście walentynek nie obchodzę, ale to fajna okazja by zrobić komuś prezent tak po prostu, można też promocję wykorzystać "na zaś".

    OdpowiedzUsuń
  7. osobiscie uwielbiam i mam w domu chyba z 10

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam fotoksiązki to zawsze trafiony prezent

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam właśnie na fotoksiążkę z okazji walentynek ;) prezent dla męża :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezent na Walentynki na razie odlozylam w czasie, ale fotoksiazke zamowilam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też właśnie czekam na swoją książkę :) Fajny pomysł na prezent dla ukochanego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. właśnie zamówiłam swoje

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł, zwłaszcza na wspólne jubileusze i rocznice. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam ofertę na ich stronie, książki wyglądają bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł! Ja jeszcze żadnego na walentynki nie mam

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna jest ta stronka :) Super pomysł na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się Twój pomysł na prezent. Przyda się na jakąś okrągłą rocznicę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę, że to świetny pomysł. Ja kiedyś zamówiłam dla nas fotozeszyt, polecam - coś pięknego i pamiątka na lata.

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny pomysł ta książka! Lepsze to niż typowe upominki

    Pytałaś u mnie czy obserwujemy, ja już obserwuje xx

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam fotoksiążkę z mojego pobytu w Korei Południowej. Extra pamiątka. Na walentynki wolę jednak tradycyjnie kino i romantyczny wieczór ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja pewnie standardowo upiekę coś słodkiego dla narzeczonego :) On bardzo lubi takie prezenty :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Oo tak właśnie planowałam niedawno co kupić chłopakowi na naszą rocznice :) Może do tego jeszcze kilka miesięcy, ale dobrze mieć już jakiś plan w głowie :) Taka książka byłaby super podziękowaniem za ten rok!

    OdpowiedzUsuń
  24. walentynki wypadaja w srodku tygodnia, wiec bede sama. a printu bardzo lubie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam fotoksiążkę z printu, jej stworzenie jest rzeczywiście banalnie proste. Jakość jest świetna. Polecam każdemu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Idealny prezent na rocznice, która własnie mi się zbliża! Idealna inspiracja ;3
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Faktycznie fajny prezent i nie banalny.

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowna propozycja prezentu , a zwłaszcza na walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię takie spersanolozowane prezenty, sama czekam na foto książkę 😄

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam bardzo podobne zdanie jeśli chodzi o Walentynki. Uważam, że kocha się przez cały rok, a nie tylko jeden dzień w roku... Jednak fotoksiążka to wspaniały pomysł, sama ostatnio zastanawiałam się nad stworzeniem swojej.
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdjęcia to zawsze świetny pomysł na prezent, szczególnie na walentynki

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podoba mi się taka forma prezentu. Uwielbiam utrwalać na zdjęciach najważniejsze dla mnie chwile, ale zdjęcia niestety często się gdzieś gubią, a taka książka może pozostać z nami na długo.

    OdpowiedzUsuń
  33. Myślę, że taki prezent na Walentynki jest na prawdę świetny. W sumie sama chciałabym taki otrzymać. :)
    A co do czasu też się już dziwię, że jest już prawie luty! Ten czas tak niesamowicie szybko mija..
    www.oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Super pomysł na prezent! Zdjęcia uwieczniają najlepsze momenty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)