Kosmetyki do stylizacji brwi - wypełniacz i henna INVEO

By | 09:40 36 comments


Ultra delikatna henna w kremie oraz wypełniacz do brwi są pierwszymi kosmetykami marki Inveo, które jest mi dane poznać. 


Oba kosmetyki znajdują się w kartonowych identycznych  pudełeczkach i jak pisze producent są  unikalnymi kosmetykami nowej generacji do stylizacji brwi.


Producent zapewnia, że produkt : "pozwala na łatwą i szybką korektę brwi. Pomaga nadać pożądany kształt i zapewnić perfekcyjne, długotrwałe wykończenie makijażu. Zapewnia optyczną regulację brwi a jednocześnie ich przyciemnienie i nabłyszczenie. Specjalnie wyprofilowana szczoteczka pozwala na dokładną aplikację, równomiernie rozprowadzając kosmetyk po włoskach, dając jednolity efekt bez smug, grudek i uczucia sztywności.  Kremowa konsystencja i unikalny aplikator sprawiają, że produkt jest wyjątkowo wygodny, szybki i łatwy w aplikacji, a efekt utrzymuje się przez cały dzień. Łatwy do usunięcia standardowymi preparatami do demakijażu."


SPOSÓB UŻYCIA: 
wyjąć szczoteczkę z opakowania. Delikatnymi pociągnięciami, muśnięciami nakładać preparat na brwi poczynając od nasady włosków. Należy pamiętać, aby nie dociskać  szczoteczki, tak aby preparat był tylko na włoskach, a nie dotykał skóry. Pozostawić do wyschnięcia, można później delikatnie rozczesać brwi. Preparat usuwają standardowe kosmetyki do demakijażu.  
Dostępne dwa kolory wypełniacza: czarny i brązowy


Unikalne cechy:
  • nowoczesna stylizacja brwi
  • Zapewnia optyczną regulację brwi a jednocześnie ich przyciemnienie i nabłyszczenie
  • Kremowa konsystencja
  • Specjalnie wyprofilowana szczoteczka
  • wyjątkowo wygodny, szybki i łatwy w aplikacji
  • unikalna szczoteczka gwarantuje dokładną  aplikację
  •  Bez efektu grudek, smug
  • Formuła wzbogacona pielęgnującym olejkiem arganowym.

By użyć wypełniacza należy wyciągnąć fajną poręczną szczoteczkę i delikatnym pociągnięciem nakładać preparat na brwi. Należy pamiętać by nie dociskać szczoteczki tylko malować same włoski nie skórę. Preparat pozostawiamy na chwilę do wyschnięcia potem możemy ewentualnie rozczesać włoski. Jeżeli chcemy pozbyć się preparatu wystarczy go zmyć zwykłym mleczkiem do demakijażu.  


Ultra delikatna henna do brwi w kremie

Odpowiednia dla każdego, w tym dla osób o skórze wrażliwej i wrażliwym aparacie ochronnym oka.
Wyjątkowo łagodna dla włosów brwi a  jednocześnie skuteczna, dająca  intensywne i trwałe zabarwienie. Wzbogacona pielęgnującym olejkiem arganowym.
Nie wymaga utleniania przez co jest znacznie łagodniejsza dla skóry od typowych preparatów z utleniaczem. 
Lekka kremowa konsystencja ułatwia aplikację.
Dostępne są dwa kolory henny: czarna i brązowa



SPOSÓB UŻYCIA: Odkręcić opakowanie, gąbkowym aplikatorem nanieść na brwi niewielką ilość preparatu.  Pozostawić na kilka minut. Czas trzymania henny na brwiach zależy od intensywności koloru jaki pragniemy uzyskać, do delikatnego przyciemnienia brwi wystarczą 3-4 minuty, do mocniejszego 6-8 minut. Nie należy jednak przekra­czać 10 minut. Po upływie wymaganego czasu hennę należy dokładnie zmyć wacikiem nasączonym ciepła wodą. Uważać, aby żadna pozostałość farby nie pozostała na skórze.
Efekt koloryzacji brwi utrzymuje się do dwóch tygodni(w zależności od indywidualnych cech włosa)

Przeciwwskazaniem do stosowania henny są ostre stany zapalne skóry okolic oczu i aparatu ochronnego oka,, wymagające leczenia farmakologicznego oraz stwierdzona alergia lub nadwrażliwość na jej składniki.
Wyjatkowe cechy:
*Unikalna, nowoczesna
*Bardzo łatwa do stosowania w warunkach domowych.
*Wyjątkowo łagodna dla włosów brwi a jednocześnie skuteczna
* Dająca  intensywne i trwałe zabarwienie
*Wzbogacona pielęgnującym olejkiem arganowym.
*Nie wymaga utleniania przez co jest bardziej łagodna dla skóry od typowych farb z utleniaczem.
*Konsystencja i specjalny aplikator ułatwiają aplikację
Zanim zdecydowałam się na użycie henny zgodnie z zaleceniami producenta wykonałam test wrażliwości ponieważ żadne efekty niepożądane na szczęście u mnie nie wystąpiły przystąpiłam do testu henny. Hennę nakładamy za pomocą specjalnej gąbczastej szczoteczki. Pozostawiłam ją na 8 minut po czym zmyłam ciepłą wodą i cieszyłam się efektem koloryzacji, który utrzymuje się nawet 2 tygodnie. 




Oba produkty bardzo przypadły mi do gustu i na pewno będą świetną alternatywą dla dziewczyn, którym brakuje czasu i chcą w szybki i łatwy sposób podkreślić piękną swoich brwi.  Stylizację z tymi produktami uważam za udaną,  odcień bardzo przypadł mi do gustu, a łatwa aplikacja zasługuje na duży plus. Henna okazała się być moim hitem już nie muszę niczego mieszać, odmierzać , brudzić się po prostu biorę i nakładam gotowy produkt. Oba kosmetyki są na prawdę świetne i warto je wypróbować. 


Z jakich produktów do stylizacji brwi korzystacie ? Znacie markę INVEO ?






PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

36 komentarzy:

  1. Amazing products, dear, so nice and interesting post!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba bym się bała sama używać, jeden błąd i... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jakoś zawsze omijam brwi ;) zawsze boje się niepowołanego efektu i tego że wszystko będę musiała zmyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki tym kosmetykom zaczęłam malować brwi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne produkty , dla mnie podkreślone brwi są bardzo ważne

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten zestaw i właśnie o nim piszę - jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już słyszałam o tych kosmetykach, ale dowiedziałam się właśnie z blogosfery. Nie jestem zwolenniczką henny, może dlatego, że moje brwi są naprawdę ciemne i lubię "sama" się nimi zająć, kiedy robię makijaż. Ale ten zestaw daje naprawdę fajny i naturalny efekt, mega nawet dla początkujących :) Świetny post!

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie używam henny do brwi :) Tylko podkreślam je żelem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chciałabym poznać ten zestaw- henna nie utrzymuje się u mnie długo jestem ciekawa jakby ta dała radę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta henna to świetne rozwiązanie! Ile razy się męczyłam, żeby nałożyć ją patyczkiem do uszu,albo czymś innym, a dodatkowo jeszcze rozrobić etc. Dużo zachodu. Po tą chętnie sięgnę, chociażby na próbę, bo mam bardzo jasne włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wypełniacz do brwi mnie zainteresował, muszę się mu bliżej przyjrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mnie zaciekawiłaś , z pewnością wypróbuję ten zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam tak ciemne brwi ze nie uzywam niczego

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja od jakiegoś czasu kompletnie nic nie robię z brwiami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie oba produkty fajnie się sprawdziły i też pojawi się u mnie wkrótce ich recenzja. Chyba nawet jutro :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam, ale chętnie poznam bo ładnie podkreślone brwi to mój must have każdego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam ich , ogólnie nie używam za bardzo kosmetyków do brwi :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tych kosmetyków,z chęcią je przetestuję. Bardzo spodobała mi się ich recenzja i z chęcią zobaczę czy u mnie się sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
  19. Spotkałam sie już z tym na innym blogu i ma bardzo pozytywne opinie :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Spotkałam się z tymi kosmetykami już na innym blogu, jednak na żywo ich nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że nie pokazałaś efektów. Ja nie robię z swoimi brwiami w zasadzie nic więcej niż regulacja

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja od jakiegoś czasu używam żelu z Wibo i zestawu cieni z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubimy eksperymenty i ryzyko, ale tutaj troszkę byśmy się bały :D <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie polubiłam tego wypełniacza, ale henna ujdzie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam tych kosmetyków, a do brwi używam tylko kredki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tych kosmetyków. Lubię mieć hennę, więc chętnie bym je wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  27. nie znam, ale szkoda że nie pokazałas jak wygląda na brwi ten kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  28. Na pewno nie spróbowałabym henny sama, nie mam takiej precyzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne produkty, ja jednak nie korzystam...

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam brwi mega gęste i mega czarne, na szczęście mam spokój z tym temacie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja nie lubię takich produktów i nie uzywam

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie słyszałam o tych produktach, ale szczerze trochę bałabym się ich używać...
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  33. nigdy nie miałam henny brwi, zawsze się bałam, że wyjdą za ciemne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)