Perfumy Vabun for Lady. No.1 stworzone i polecane przez Małgorzatę Rozenek-Majdan.

By | 09:14 47 comments


Perfumy Vabun for Lady. No.1



Woda perfumowana Vabun For Lady No.1 to perfumy stworzone przez Radosława Majdana dla żony Małgorzaty Rozenek-Majdan. Osobiście przez nią polecane i rekomendowane.


Świetnie dobrane nuty perfum, dodają lekkości i świeżości. Nie są zbyt słodkie, ale czuć w nich piękne kwiatowe i leśne nutki, które sprawiają, że z każdym użyciem staniesz się ich fanką.


Zapach na ciele utrzymuje się bardzo długo, po użyciu ich wczesnym rankiem do późnego wieczora przed kąpielą. Idealny do pracy, na spotkanie biznesowe lub wieczorną kolację z ukochanym.


Typ: kwiatowo-leśno-orientalny.
Nuta głowy: bergamotka, cytryna, jabłko, brzoskwinia, zielone nuty.
Nuta serca: irys, jaśmin, paczuli.
Nuta bazy: ambra, mech dębowy, leśne nuty, wanilia, białe piżmo.


Pojemność: 50 ml.



Cena :  95 zł



Perfumy zamknięte są w eleganckiej buteleczce o pojemności 50 ml niby skromna buteleczka, ale ma to coś w sobie co przyciąga wzrok.  Bardzo ładnie prezentują się na półce. Przejrzysty korek dodaje perfumom nowoczesności. Atomizer jest wykonany dokładnie nie przecieka, nie zacina się co jest częstym problemem w wodach toaletowych czy perfumowanych.


Sam zapach jest cudowny po rozpyleniu czujemy mocny i intensywny zapach lekko kwiatowy a po chwili subtelny lekki zapach bukietowy. Co do zapachu jestem mega zaskoczona i radzę uważać przy używaniu tych perfum, gdyż wystarczy jedno małe psiknięcie i już zapach jest mega wyczuwalny. Gdybyśmy spryskali się tymi perfumami parę razy chyba nasz nos by tego nie zniósł :) Ta mała buteleczka wystarczy Nam na bardzo długi czas. Co do trwałości zapachu to chyba pierwszy raz spotykam się z perfumami, które tak długo się utrzymują na ciele czuć ich zapach jeszcze na 2 dzień , a na spryskana pościel pachnie cały tydzień. 


Polecam ją kobietom zdecydowanym i pewnych siebie. Takich, które wiedzą czego chcą. Perfumy będą idealne na wielkie wyjścia typu wesela, śluby, randki itp. Aczkolwiek ja używam ich na co dzień bo bardzo mi się podoba ich zapach i trwałość. 


Firma Vabun jest dość nową, ale prężnie rozwijającą się  marką kosmetyczną  stworzoną przez znanego, już byłego piłkarza Radosława Majdana.  Marka ta obecnie posiada  3 linie perfum i żeli pod prysznic dla mężczyzn oraz 2 linie perfum dla kobiet, które są osobiście polecane przez Małgorzatę Rozenek-Majdan. Kosmetyki tej marki dostępne są w wybranych sieciach drogerii (Dayli, Hebe, Drogerie Polskie), sklepach GoSport, salonach mody męskiej Pako Lorente, jak również na stronie producenta 


Po raz kolejny firma Vabun mnie nie zawiodła wręcz sprawiła, że te perfumy wpisuje na listę moich 5 ulubionych kosmetyków. Uwielbiam czuć zapach tych perfum i jestem nimi mega oczarowana. 



logo





PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

47 komentarzy:

  1. Póki co mam no5 jednak bardzo chciałabym no1 - zapach dla mnie, moje ulubione nuty zapachowe w jednym ładnym flakoniku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem ciekawa jak pachnie no5 bo no1 pachnie obłędnie.

      Usuń
  2. Jestem bardzo ciekawa jak pachna! Powinne mi sie podobac, bo lubie takie nuty zapachowe

    OdpowiedzUsuń
  3. też na półce masz kilkadziesiąt perfum i dokupujesz nowe lub dostajesz w prezencie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha a ja myślałam że tylko ja tak mam :) pewnie cała półka perfum :)

      Usuń
  4. przetestuję w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tych perfumach i o tej firmie. Ja z doborem perfum musze uważać, niestety po wielu zapach boli mnie głowa, więc raczej jestem wierna jednemu zapachowi.

    OdpowiedzUsuń
  6. O nie słyszałam nic o tym zapachu i o tej firmie! Początkowo pomyślałam no to jak taka trwałość i tak dobra opinia to będą kosztowały ładną sumę a tu zaledwie 95zł! Muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam okazji powąchac tych perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Testowałam je i drugą wersję no.5 - powiem Ci że te perfumy moim zdaniem są idealne dla Pań w wieku Pani Małgosi Rozenek - jak dla mnie obie są dość mocne i ciężkie - co nie zmienia faktu że są ładne i trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach może być bardzo ciekawy! Jak będę mieć okazję, to na pewno powącham:)

    https://buszujwkuchni.com - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesli są takie elegancki i swietne jak Pani Małgosia to chętnie bym je wyprowala :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam swoje ulubione zapachy, jednak poznawać nowe też lubię

    OdpowiedzUsuń
  12. Cena dość wysoka, więc spodziewam się naprawdę uroczego i trwałego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię wykorzystywania znanych motywów. Było No. 5 .. dla mnie ordynarne zerzniecie z Chanel... teraz No. 1. Te perfumy mogą pachniec o błędnie ale wykorzystywanie ewidentnych skojarzeń??

    OdpowiedzUsuń
  14. Perfum jest rewelacja <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/szary-paszcz-kochamy-za-uniwersalnosc-i.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo dobrego słyszałam o tych perfumach i z czasem na pewno zamówię sobie jedną buteleczkę, tak na próbę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o nich, ale nie miałam okazji wypróbować. Chętnie zobaczylabym czy mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. moje nuty więc jestem przekonana, że ten zapach trafiłby w mój gust

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam różowy zapach i jestem z nich niesamowicie zadowolona <3 muszę wypróbować równiez ten ! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. mam dwa zapachy damskie i oba lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam te same perfumy i polubiłam się z nimi :D Świetne jest to, że im dłużej "mam je na sobie", tym bardziej je lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się buteleczka. Nie jest ani przesadzona ani zwykła. Co do zapachu to się nie wypowiem bo nie mam ich :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam te perfumy i nr 1 i nr5 i chyba wole no5 bo jest bardziej dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam powyższy perfum i bardzo się z nim polubiłam , z pewnością zakupię również inny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. chciałabym spróbować, kuszące nuty

    OdpowiedzUsuń
  25. Miłośnikiem perfum nie jestem, mam jedną swoją ulubioną z Avonu :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam No. 5 i są piękne, ciekawi mnie, jak pachną te perfumy ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawa jestem ja mi spodobał by się ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię jak perfumy długo utrzymują swój zapach i nie trzeba kilka razy dziennie się nimi pryskać

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem ciekawa zapachu. Flakonik wygląda bardzo ladnie

    OdpowiedzUsuń
  30. Koniecznie muszę je powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Unfortunately, I do not know anything about these perfumes but i would love to try keep posting..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam tego typu zapachy. Szczególnie gdy długo się utrzymują :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja używam zapachu Vabun Lady w wersji no1. Jestem nim zacbwycona.

    OdpowiedzUsuń
  34. Dla mnie trochę te buteleczki są kiczowate :/

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie mialam okazji testowac abi powachac zapachu. Ale mozliwe ze sie skusze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Niedawno poznałam perfumy Vabun i mają piękny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  37. Chyba podsunę linka mojemu narzeczonemu :-D może się zainspiruje i zakupi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Znam ten zapach, podoba mi się :)
    Dzięki za odwiedziny u mnie już obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie słyszałam o tym zapachu

    OdpowiedzUsuń
  40. Posiadam te perfumy bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)