Squla – nauka przez zabawę naprawdę działa!

By | 08:59 21 comments












Dziś chciałam Wam przedstawić nowoczesną platformę edukacyjną Squla, która pomaga dzieciom rozwijać talenty i zainteresowania. Pewnie każdy z Was w szkole miał choć jeden przedmiot, które bardzo nie lubił, dzięki tej platformie poprzez zabawę nawet nielubiane przedmioty staną się atrakcyjne.




Squla :


  • Udostępnia interaktywne gry, quizy i filmy edukacyjne zachęcające do samodzielnej i systematycznej nauki
  • Zawiera prawie 60 000 quizów i zadań dostosowanych do wieku i tempa nauki dziecka
  • Obejmuje program nauczania wszystkich przedmiotów szkolnych w klasach 1–6 oraz edukacji przedszkolnej
  • Jest zgodna z podstawą programową Ministerstwa Edukacji Narodowej na rok szkolny 2017/2018
  • Jest dostosowana do wielu urządzeń – w ramach jednego konta możesz z niej korzystać na komputerze, tablecie oraz smartfonie
  • Umożliwia rodzicom śledzenie postępów w nauce dziecka w panelu rodzica
Każde dziecko ma inne predyspozycje, dlatego w Squli dzieci uczą się w indywidualnym tempie.  Dziecko zbiera wirtualne monety i wymienia je na prezenty. Za 14,99 można kupić w promocji abonament z dostępem do platformy na miesiąc. Polecam Wam wypróbowanie tej platformy. 



https://www.squla.pl/



PODPIS



Nowszy post Starszy post Strona główna

21 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa platforma warta polecenia, chociaż nie mam takich małych dzieci, świat idzie do przodu, możliwości techniczne coraz większe...

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam i lubię tą platformę. Mój syn dzięki niej poprawił się w nauce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko to nadal uczenie dziecka siedzenia przy komputerze niestety... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety takie mamy czasy :( myślę że kontrolowany czas na komputerze nie zaszkodzi.

      Usuń
  4. Świetna ta platforma. Popieram takie rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na chwilę obecną jest to platforma nie dla mnie, jednak nie wykluczam opcji, że za kilka lat przyda się mojemu dziecku

    OdpowiedzUsuń
  6. mi sie podoba zbieranie punktow i wymiana na nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna jest ta platforma, sama z niej korzystałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Platforma jest super i na pewno wielu dzieciakom pomogla

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się ten serwis. Uważam, że powinno być o nim znacznie głośniej, gdyż nie ma nic przyjemniejszego od nauki przez zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta platforma jest mi znana i korzystamy z niej czesto - fajnie ze moge kontrolowac postępu dziecka

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm :D I kolejny wpis o nich! Nie ukrywamy, że wolimy uczyć się w jakiś bardziej aktywny sposób :) Ale zawsze kochałyśmy takie super gry które w klasach 1-3 były dorzucane do książek :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa platforma, choć ja dzieci nie mam ale może komuś polecę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mamy i bardzo chwalimy, synek ją uwielbia . Polecam

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie że dzieciaki nie dość że się uczą to jeszcze mogą zdobyć jakieś nagrody, na pewno jest to motywujące.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak będę miała dzieci to pewnością sięgnę po taki wspomagacz naukowy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajna rzecz i sama się zastanawiam nad nią

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię tą platformę. Hania już poprawiła stopnie w szkole i dużo chętniej się uczy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawa propozycja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)