WIESZAK ŁAZIENKOWY DZIEWCZYNA W WANNIE CZARNY

By | 10:16 42 comments


Kto czyta mojego bloga doskonale wie, że uwielbiam wszelakie gadżety szczególnie te które zdobią mój dom.  Tym razem postanowiłam, że zakupię sobie coś do łazienki.


Wybór padł na sklep zawieszalnia.pl gdzie znajdziemy świetne i oryginalne wieszaki i nie tylko.


Oczywiście wybór nie był łatwy, gdyż nie mogłam się zdecydować na 1 konkretny wieszak. Po długim namyśle wybór padł na dekoracyjny wieszak łazienkowy z motywem dziewczyny w wannie.


Zamówiłam wieszak i z niecierpliwością czekałam na przesyłkę i już na tym etapie nastąpiło moje mega zdziwienie. Przesyłka szybko do mnie dotarła, ale po otwarciu paczuszki zobaczyłam piękne ozdobne pudełeczko, które pięknie się prezentowało i było by idealne na prezent.


Żal było mi otwierać to pudełko no ale chciałam koniecznie zobaczyć mój wieszak :)


W środku pudełko było równie piękne i mój wieszak był mega zabezpieczony i z całą pewnością do każdego dotrze w całości. Sam wieszak wykonany jest z trwałej blachy 1mm. Wieszak w bardzo prosty sposób możemy zamocować na ścianie, więc nawet kobieta sobie z tym poradzi :) Sam motyw Pani w wannie bardzo fajny i mega oryginalny. Bardzo ładnie prezentuje się na ścianie. 

Sam producent tak opisuje ten wieszak : 

Dekoracyjny wieszak łazienkowy z motywem dziewczyny w wannie łączy w sobie praktyczne rozwiązanie oraz oryginalny design. Nasze wieszaki wykonujemy z trwałej blachy 1mm - cechującej się ponadprzeciętną wytrzymałością, co w połączeniu z malowaniem proszkowym - pozwoli Ci się cieszyć pięknem twojego nowego wieszaka przez wiele lat. Bardzo łatwy w montażu.




Parametry produktu:
  • Materiał: wysokojakościowa blacha o grubości 1 mm
  • Wymiary: 20 x 16 x 1,5 cm
  • Montaż: dwa kołki montażowe lub taśma dwustronna
  • Powłoka: malowanie proszkowe efekt "skórki pomarańczy"

Jestem bardzo zadowolona z tego wieszaka stał się fajną i przydatną ozdobą mojej ściany :)

Jak Wam się podoba taki wieszak ?



Oryginalne wieszaki do przedpokoju, dla dzieci, do kuchni.





PODPIS

Nowszy post Starszy post Strona główna

42 komentarze:

  1. Fajowo wygląda i jest dobrze wykoanany :) Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny jest ten wieszak, a raczej motyw wanny i kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Przepiękny jest ten wieszak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, chyba też sobie coś zamówię, świetny jest ten wieszak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudny , wow takiego jeszcze nie widziałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie wieszaki, muszę przejrzeć asortyment tego sklepu 🤔

    OdpowiedzUsuń
  8. boski ten wieszak, ma super motyw

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny:) Lubię takie wieszaki różniące się od standardowych:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ladny wieszaczek :) nie widzialam podobnego jeszcze u nikogo, a to jest plus. Zupelnie inny, niz te standardowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ladny, zupełnie inny, niz te standardowe. Nie widziałam takich jeszcze nigdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny wieszak. choć ja mam klitkę , a nie łazienkę, więc nie miałabym zbytnio gdzie umieścić. chyba, że na drzwiach od łazienki

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialnie wyglada. Bardzo lubie takie dodatki. Przyjemne z pozytecznym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjnie wygląda ten wieszak. Już go widzę w mojej łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten wieszak i jestem nim rozczarowana, blacha się wygina gdy wiszą na nim ręczniki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny jest ten wieszak ! Sama chciałabym mieć taki u siebie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam je już są różne ale podobają mi się :) u Madzi chyba jelonka widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna wersje masz, ja mam slimaczka:)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow wieszak bardzo fajny :) też uwielbiam takie dodatki, często bywam w pepco, ale tamte dodatki już wszyscy mają :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie się prezentuję ten wieszak.. właśnie poszukuje wieszaka do łazienki a ten wyglądał by idealnie u mnie w łazience.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny design. Przydałoby mi się coś takiego w łazience, zawsze zapominam zabrać ręcznik po kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny gadżet! pierwszy raz widzę tego typu wieszak ;)
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rozbawił mnie ten wieszak w bardzo pozytywnym sensie! Jest ładny, nietuzinkowy i doda wnętrzu oryginalności :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny !! <3 ja wybrałam wieszak dla córki do pokoju niebawem go pokaże :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się taki wieszak i do łazienki jest jak znalazł. My wieszamy ręczniki na grzejniku :P Z pewnością taki wieszak jest nie tylko praktycznym dodatkiem, ale także świetną dekoracją. Koniecznie muszę zajrzeć na tą stronę. Może znajdę jakiś ciekawy wieszak do przedpokoju.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się podoba. Pomysłowy pomysł na ozdobienie łazienki <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie się prezentuje ten wieszak, mi by też taki się przydał

    OdpowiedzUsuń
  28. No nie! :D Ty to masz kochana szalone pomysły ^^ Super ten wieszak. Same musimy czegoś podobnego poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale pomysłowy. Idealny do takiej retro łazienki. Jestem zauroczona.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię produkty z Zawieszalni :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wieszaczek wygląda cudownie , jest taki elegancki :)
    Ja posiadam do przedpokoju i rewelacyjnie mi służy .

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo oryginalny wieszak, do tego bardzo śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny wieszak :D Wygląda naprawdę fantastycznie :) Sama bym jednak takiego nie zawiesiła, bo wolę klasyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Fantastyczny wieszak! Pierwszy raz widzę coś takiego i uważam, że to świetne sposób na urozmaicenie wyglądu wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo kreatywny ten wieszak ale do moich wnętrz by nie pasował

    OdpowiedzUsuń
  36. Wieszak wygląda naprawdę świetnie. :) Jeszcze się z takim nie spotkałam.
    www.oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo mi się spodobał taki wieszak :) ufam twojemu stylowi więc chętnie zajrzę na ten sklep, archiwum bloga i tagi to świetna sprawa :) u mnie wszystko jest w klimacie retro, mam mozaikę, mosiężne dodatki, nawet bateria umywalkowa i prysznicowa są retro! ale dobry wieszak by się przydał bo mój niestety wygląda tak jakby chciał odpaść ze ściany :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)