ŻEL ZIOŁOWY DO MYCIA CERY TŁUSTEJ „MYDLNICA LEKARSKA”

By | 10:19 44 comments



ŻEL ZIOŁOWY DO MYCIA CERY TŁUSTEJ „MYDLNICA LEKARSKA”



Przeznaczenie: do cery tłustej, trądzikowej i wrażliwej, polecany również przez lekarzy dermatologów. Do zmywania lekkiego makijażu.


Żel kosztuje ok. 10,50 zł za 200 ml


Działanie:
  • oczyszcza i działa antybakteryjne
  • odblokowuje i delikatnie ściąga pory,
  • zapobiega szybkiemu przetłuszczaniu się skóry
  • zmniejsza skłonność do łojotoku i do powstawania wykwitów
  • posiada łagodne właściwości myjące

Najważniejsze składniki: wyciąg z korzenia mydlnicy lekarskiej, liścia szałwii, koszyczka nagietka.

Sposób użycia: na zwilżoną skórę twarzy nanieść niewielką ilość żelu, delikatnie rozmasować i spłukać ciepłą wodą.

Fitomed poleca: po umyciu polecamy stosowanie oczyszczającego toniku ziołowego Fitomed do cery tłustej oraz odświeżającej mgiełki oczarowej. Zalecamy również stosowanie maseczki K+K, a na wypryski punktowo nakładać papkę z glinki zielonej i nalewki szałwiowej (można kupić w aptece) w stosunku 1:1 pozostawiając ją do wysuszenia. Dla cery tłustej odpowiednie są kremy nr 7, 11 i 12, tradycyjny krem nawilżający.
Objętość: 200 ml

Skład/Ingredients: Aqua, Herbal Extract, Saponaria Officinalis Root, Salvia Officinalis Extract, Calendula Officinalis, Coco-Betaine, Sodium Cocoyl Isethionate, Glycerin, Lauryl Glucoside, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Trilaureth-4 Phosphate, Ethylhexylglycerin, Parfum, Sodium Chloride


Żel w poręcznej przeźroczystej buteleczce. Solidna butelka, wyposażona jest w zamknięcie typu klik. Zatrzask działa bez zarzutu. Łatwo otwiera się i zamyka, dobrze chroni produkt przed rozlaniem. Bardzo ładnie i przyjemnie pachnie dla mnie kwiatami, zapach bardzo podobny do szamponu tej firmy. Żel bardzo dobrze myje buzie, jest łagodny, nie podrażnia, nie uczula. Radzi sobie także z makijażem. Bez problemu zmywam nim także tusz. Żel wyraźnie poprawia kondycję skóry. Żel kosztuje ok. 10,50 zł za 200 ml. Jestem z niego bardzo zadowolona. 

FitoTeka






PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

44 komentarze:

  1. Bardzo lubię produkty tej firmy, bardzo fajnie sprawdza się u mnie tonik do skóry tłustej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze się rozejrzeć za tym żelem. Może on przypasuje mojej skórze.. ostatnio wszystko jej nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go i bardzo się z nim polubiłam.Jest wydajny, pięknie pachnie i dobrze oczyszcza - buzia jest fajnie zmatowiona - a to duży plus.

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz więcej kosmetyków jest do cery tłustej ostatnio, a to dobrze.. Ja się wzmagam już kilka lat i mało co na mnie działa, więc chętnie zapoznam się z produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z tej firmy nie miałam niczego, ale myślę, że ten żel by mi się fajnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za takie pieniądze żal nie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam tłustej cery, ale bardzo lubię tę firmę - obecnie testuję szampon i odżywkę do jasnych włosów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mialam nic z tej firmy, ale mam tlusta cere wiec chetnie wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam już recenzje tego produktu i zbiera dobre opinie, więc chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. akurat nie do mojej cery, ale miałam kiedyś do swojej i bardzo dobrze wspominam

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałyśmy o nim wiele i chyba musimy zakupić ze względu na wydajność i działanie, ale to dla siostry, bo ona ma cere tłustą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogolnie zbyt wielu produktów tej firmy to nie miałam, ale taki żel to mocno kusi, musze przyznać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie miałam okazji testować kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo coś dla mnie koniecznie muszę się w niego zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przydałby mi się taki żel. jestem ciekawa jakby sobie poradził z moją cerą.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie kosmetyki z Fitomed.Mam żel.do cery suchej. Sprawdza się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy go nie używałam, ale aktualnie potrzebuję czegoś do mojej cery, bo płata mi figle haha

    Zapraszam Cię na mojego bloga, powróciłam po długiej przerwie

    https://angelika-malinowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie sprawdził mi się ten żel !
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. nie mam ale znam inne kosmetyki tej firmy i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja skóra jest sucha więc żel nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę, że Fitomed ma nowe opakowania ;) Nie używałam jeszcze kosmetyków tej marki, ale żel wydaje mi się fajny

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny temat, zapraszam tutaj https://skromnablondyneczka.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  23. Słyszałam wiele dobrego na temat kosmetyków marki Fitomed. Ten żel nie jet co prawda na mojej liście produktów do wypróbowania, ale zapowiada się obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Produkt kompletnie nie nadaje sie do mojefo typu cery. Slyszalam juz kiedys o dobrosciach plynacych z tej butelki i jak widac nie zawodzi nie tylko moich znajomych :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Słyszałam o tej marce. Chyba kiedyś zakupię jakiś jej produkt.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ziołowe żele sa naprawde fajne ale tego akurat nie testowałam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/valentines-day-zakupowemodowe-propozycje.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam z tej firmy mgiełkę oczarową i mnie niestety uczuliła, ale może zrobię drugie podejście do innego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szukam obecnie dobrego produktu, który poradzi sobie z makijażem nie podrabiając przy tym mojej delikatnej skóry. Przy najbliższej wizycie w aptece z chęcią go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię takie ziołowo kwiatowe produkty. Obecnie stosuje kilka produktów tej firmy i jestem bardzo z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  30. Myślę, że to coś dla mnie, chociaż nie mam tłustej skóry, reszta działań mnie zainteresowała! Orientujesz się, czy dostanę go gdzieś stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie i zachęcająca recenzja kosmetyku. Nie słyszałem o nim nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam go dawno temu, jeszcze w starym opakowaniu. Fajny był :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie miałam nic z tej firmy, musze zwrócić na tą firmę uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dla mnie trochę za mocny, ale mojemu mężowi na pewno by się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  35. To coś zdecydowanie dla mnie , mój żel jest na wykończeniu , więc chętnie wypróbuję powyższy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. nie do mojej cery, ale markę lubię

    OdpowiedzUsuń
  37. Idealny dla mnie! Co prawda nigdy nie próbowałam produktów tej marki, ale z chęcią się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dawno temu miałam tonik fitomed ale do skóry suchej i był bardzo dobry

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie znam tego żelu, ale z chęcią się z nim poznam. Zapowiada się naprawdę ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo chętnie sięgnę po ten żel, gdyż mam wrażenie,że świetnie poradzi sobie z moją tłustą cerą. Wieczorny demakijaż często zajmuje mi naprawdę dużo czasu, więc może tym razem uda mi się dokładnie domyć tusz w minutę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cena zachęca do kupna. Ale najpierw muszę skończyć z żelem, który niedawno kupiłam i może skuszę się na ten. Idealny do mojej trądzikowej cery.
    www.oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. brzmi bardzo fajnie i cena też na plus :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)