Czas remontu nadszedł, wybieramy tapetę ?

By | 12:58 45 comments

Tapeta dekoracyjna Geometryczny duet



Kiedy myślę o remoncie w domu ogarnia mnie z jednej strony radość bo będzie pięknie , gdy już remont dobiegnie końca, ale z drugiej strony ogarnia mnie też niepokój bo wiadomo bałagan, remont lubi się przedłużyć a i nie zawsze idzie wszystko po Naszej myśli.


Dziś chciałam Wam pokazać jakie tapety wybrałam do mojego mieszkania. Tapetować będę tylko jedną ścianę nie cały pokój, chcę by ta jedna ściana odróżniała się od innych.


Jak zawsze swoje poszukiwania rozpoczęłam poszukując odpowiedniego sklepu na internecie i postawiałam na sklep : http://www.bimago.pl


Wybór w sklepie jest ogromy oczywiście bardzo się z tego cieszę, ale z drugiej strony nie mogę się zdecydować na 1 wzór :)


Coś jasnego :

 Nowoczesna tapeta Trójkątna harmonia Tapeta na ścianę Zimowe opowieści

A może jednak jakiś motyw :

Tapeta ścienna Akwarelowe kwiaty
Tapeta dekoracyjna Niebieskie dzwonki

A może cegła :

Fototapeta Miejska cegła III
Fototapeta Elegancka cegła III


Wybór w sklepie ogromny i ja chyba jednak zdecyduje się na motyw cegły, bo najbardziej przypadła mi ona do gustu. Myślę że fajnie odświeży moje wnętrze.

A Wy co myślicie o moich propozycjach ? Któraś Wam się spodobała ?


Sklep Bimago: Znajdziesz tutaj nowoczesne obrazy, fototapety, tapety i naklejki na ścianę


PODPIS

---------------------------------------------------------------------------------------

Przypominam o konkursie :) 

A teraz niespodzianka dla Was :) 

Możecie w niej wygrać :



 


Wystarczy, że jesteście publicznymi obserwatorami bloga TODOARMO oraz w  komentarzu 
odpowiecie na pytanie : 


"Jakie dowolne miejsce na świecie chcielibyście zobaczyć - i dlaczego"




Zgłoszenia wysyłamy : 


Nowszy post Starszy post Strona główna

45 komentarzy:

  1. Ciężko jest mi się zdecydować jaką tapetę bym chciała,a planuję remont w tym roku. Bardzo podobają mi się takie jasne tapety z delikatnym wzorem, ale podobają mi się również tapety z cegłą i zakochałam się w tej drugiej tapecie.
    Mimo, że wiele osób twierdzi, że tapety wyszły z mody, to mi nadal bardzo się podobają ze względu na ilość dostępnych wzorów, a gołe ściany już tak ładnie nie wyglądają, nawet jeśli są pomalowane najlepszymi farbami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Motyw cegły na tapetach podoba mi się od dawna i sama się zastanawiam czy nie wymienić na takową ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. doskonale znam www.bimago.pl to fajny sklep. Z Twoich propozycji najbardziej spodobały mi się gwiazdki na białym tle. to tapeta z duża estetyką. w moim stylu, jasna i elegancka

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam dobie jedną ścianę w sypialni wytapetować.. właśnie motyw białej cegły. Al;e jak pojechaliśmy do sklepu to akurat nie było. A że nienawidzę jak mam rozgrzebane.. to tapety nie ma. Ale wszystko przede mną!

    OdpowiedzUsuń
  5. powiem ci, że nie byłam przekonana do tapety, ale moja sąsiadka tak ma, że jedną ścianę ma w tapecie i to wygląda po prostu obłędnie !! na wiosnę planujemy z chłopakiem remont, więc trzeba będzie pomyśleć o takiej alternatywie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś przeglądałam asortyment tego sklepu i faktycznie, jest imponujący! :) Bardzo podobają mi się zaprezentowane tu przez Ciebie tapety :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zdecydowanie wybrałabym cegły, gdyż są one teraz na czasie , pasują też praktycznie do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cegła mi najbardziej wpadła w oko :) Tapeta może bardzo zmienic wygląd wnętrza. Zaraz zajrzę sobie na stronkę, bo nie znam sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cegła fajnie się prezentuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem fanka tapet przypominających kamienie cegły itp szczególnie jeśli są delikatnie wypukłe przez co wyglądają naturalnie

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie to zdecydowanie cegła, innych nie biorę pod uwagę

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie pierwsza. Jest najlepsza i można do niej dobrać fajne dodatki. Jeśli chodzi o cegłę, wybrałabym tę gipsową, chociaż tapeta jest świetną alternatywą i o wiele łatwiejszą do czyszczenia ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie cegła, wygląda retro a jednak ma to cos w sobie. Ja stawiam na tę jasna wygląda naprawdę pięknie

    OdpowiedzUsuń
  14. Od dawna podoba mi się motyw cegieł na ścianach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tapety lubię jako... tła do zdjęć. Stawiam raczej na białe ściany lub takie jednokolorowe plus obrazy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobają mi zie tapety imitujące cegle

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też myślę nad odświeżeniem wnętrza za pomocą tapety. Taka z motywem cegły najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli chodzi o tapety to jest to ciężki wybór, jest tak ogromny wybór, że ciężko się zdecydować na jakąś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciężko się zdecydować, każda ma swój urok. Może te cegiełki by mnie skusiły albo różowe kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  20. W wakacje planuję remont pokoju więc z chęcią przejrzę ofertę tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podobają i nawet nie które byłyby fajne jako tła do zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie też mieszkanie woła o remont i mam baaardzo podobne uczucia😀
    Zdecydowanie pierwszy wzór mi się najbardziej podoba 😍
    Dziękuję za obserwację-przy regularnym odwiedzaniu i komentowaniu mojego bloga napewno się odwdzięczę ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się motyw tych trójkątów. Myślę, że fajnie by to wyglądało nawet w dziecięcym pokoju. Tapety w niektórych pomieszczeniach nie dosyć, że nadają klimatu to również są bardzo praktyczne. Ja remont planuję w lato, więc tapetę w trójkąciki zapisuję do zakładek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne propozycje :-) ja oczywiście też miałabym problem z wyborem :-D motyw kwiatowy jest ładny, ale te cegiełki również.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo spodobał mi sie motyw cegły oraz te " coś jasnego" :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/wishlista-inspiracje-wiosna-lato-2018r.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Taka tapeta potrafi być świetnym akcentem w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tapety w kwiaty są śliczne! Akurat teraz trwa u nas remont i wszystko się wala pod nogami :D Masakra.

    OdpowiedzUsuń
  28. My mieliśmy tapetę na kawałku ściany w pokoiku dziecięcym. Oddzielała ona kącik córeczki od synków, ale młodszy syn ją pozrywał.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wiem czemu, ale nigdy nie byłam przekonana do tapet. Zawsze wole odmalować ścianę niż nakładać kilka warstw tapety, które będzie trzeba zdzierać.

    OdpowiedzUsuń
  30. mi się nie podobały tapety na ścianie, do czasu aż prawie rok temu wynajęłam mieszkanie własnie z tapetą na ścianach. :) Jest jasna i ma delikatny wypukły wzorek, więc bardzo mi się to podoba i wygląda o wiele ciekawiej niż zwykła pomalowana ściana. Z Twoich propozycji najbardziej podoba mi się druga z gwiazdkami i ostatnia z cegłami :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo chciałam tapetę z motywem cegły w naszym salonie ale mąż nie chce się zgodzić. Bardzo podoba mi się ten motyw.

    OdpowiedzUsuń
  32. Znam sklep i każdemu polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oto link https://uwalls.pl/fototapety-3d/, mnóstwo fajnych opcji tapet 3D, oryginalnie wyglądają w każdym wnętrzu i przy okazje je odświeżają, że kupując nie będziecie żałować swojego wyboru, zaufajcie mi.

    OdpowiedzUsuń
  34. Cegły wyglądają naprawdę superowo, sama właśnie szukam czegoś do siebie także dziękuje za wpis.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo piękne propozycje :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dzisiaj u nas w firmie byli Panowie z tej firmy i naklejali fototapetę. Przyznaję, że obchodzili się z nią po prostu ... hm nonszalancko. Ot posmarowali klejem ścianę i docisnęli i już. Zajęło im to dosłownie może pół godziny. Przyznaję, że i ja nabrałem ochotę na taką fototapetę do swojej sypialni tylko pytanie, czy i ja tak będę potrafił ją nakleić.

    OdpowiedzUsuń
  37. Jasne, że tak. To jest proste o ile ma się choć odrobinę wprawy i wybierze dobry materiał na fototapetę. Ja zamawiałem tutaj fototapetę z uliczką winylową na fizelinie i naklejanie poszło bez problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Super pomysły i właśnie dla takie inspirujące dekoracje
    sprawiają, że warto zwiedzać internet. Fajnie, że dałaś link do sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  39. My do naszego mieszkania kupiliśmy fototapetę ze sklepu https://www.fototapety24.net/ i jesteśmy bardzo zadowoleni. Efekt przerósł nasze oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ciekawie napisane. Fajny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  41. Faktycznie czasami wybór odpowiedniej tapety może być nie lada problemem i jestem zdania, że trzeba się nad tym wyborem zastanowić. My zamawialiśmy tapety z https://dekoma.eu/pl/ gdzie mieliśmy możliwość wyboru wielu rzeczy zanim jeszcze złożyliśmy zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Oczywiście w końcu nadchodzi ten odpowiedni czas remontu i każdego z nas to czeka jeżeli chcemy mieć ładne mieszkanie. Ja teraz postanowiłam, że w jednym z moich pomieszczeń będzie tapeta w kwiaty, aby ten pokój nabrał jeszcze więcej ciepła. Muszę powiedzieć, że efekt zaskoczył również i mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)