Europejskie piankowe puzzle, dzięki którym każde dziecko świetnie się bawi.

By | 09:22 50 comments

Dziś chciałam Wam pokazać 3 rzeczy ze sklepu internetowego puzzle piankowe.

Mały geniusz – europejskie piankowe puzzle. 

Na stronie możemy przeczytać : 

Wszyscy rodzice chcą dla swoich dzieci tylko to co najlepsze. Z pewnością zgadzamy się co do tego, że najlepsze zabawki dla dziecka to take, które je interesują, cieszą a jednoszczesnie pomagają rozwijać umiejętności i intelekt malucha. W naszym sklepie onternetowym znajdą Państwo zarówno jakość jak i bezpieczne zabawki w przystępnej cenie, ceniony certyfikat - dywaniki z pianki dla dzieci, ciekawe zagadki dla najmłodszych i nieodparte zestawy dla starszych dzieci.
Nasze zabawki z pewnością spodobają się dzieciom i rodzicom, bo ...

• Jest to dobry czeski (europejski) 
produkt.
• Są bezpieczne, sprawdzone zgodnie z obowiązującymi wymogami bezpieczeństwa EN 71
• Łatwe do utrzymania w czystości, wystarczy umyć wodą.
• Zawiera szczegółową instrukcję, która pozwala na pełne wykorzystanie ich potencjału.
• Rozwijają dziecięcą wyobraźnię, pamięć, uwagę, postrzeganie przestrzenne i sprawność rąk.



Dwupłatowiec puzzle 3D


Przestrzenna układanka-łamigłówka. Ten zestaw puzli 3D zawiera 29 części. Materiał wykonania: pianka polietylenowa Gra o rozmiarach: 23x126x12cm (długość x szerokość x wysokość) w opakowaniu: 35x25x3cm. Zabawka zawiera części i komponenty, z których można stworzyć funkcjonalny model samolotu. Możliwe jest umieszczanie w środku małych figurek ludzi i zwierząt.



Samolot wzbudził mega zainteresowanie moich synów, szczególnie tego młodszego. Mega zabawa rozpoczęła się już podczas składania samolotu. Samolot jest kolorowy, ma odpowiednią wielkość nie jest ani za duży ani za mały. Dziecko z łatwością utrzyma go w rękach. Moi synowie powkładali do środka pilota z klocków lego i wyruszyli w zabawę na lotnisko.



Piłka składana BallFormat

Piłka-układanka-łamigłówka. Zawiera 12 części.
Materiał wykonania: pianka polietylenowa.
Gra o rozmiarach: 21x21 cm, w opakowaniu: 29x14,5x5cm.
Zabawka zawiera części i komponenty, z których można stworzyć funkcjonalny piłkę.
Piłka można zamówić w sześcio-, dwu- lub jednokolorowa wersji. Można wybrać opcje kolorów: czerwony, zielony, niebieski, żółty, fioletowy, pomarańczowy, czarny.
Materiał opracowany w UE i jest nieszkodliwy.
Przeznaczony dla dzieci od 3 lat.


Przed złożeniem piłki mamy do czynienia z kolorowymi prostokątami. Moi synowie na razie zrobili sobie z nich mega kolorowy podkład pod płytę lotniska dla wyżej przedstawionego samolotu. W sumie na początku myślałam, że jest to taka mata na której dziecko może się bawić. Szkoda że na opakowaniu nie znajduje się rysunek piłki. Poniżej pokazuje Wam zdjęcia złożonej piłki pochodzące ze strony sklepu. Moi synowie na razie te puzzle wykorzystuje nie zgodnie z przeznaczeniem, ale mają przy tym fajną zabawę.


Piłka składana BallFormat 



Pifagor



Rozmiary gry: grubość 8 mm, wielkość 15 * 18 cm.
Materiał wykonania: pianka polietylenowa.
Gra o charakterze edukacyjnym, łamigłówka.
Pomaga w rozwoju przestrzennego i logicznego myślenia ”malych konstruktorów”, uczy koncentracji i wyobraźni twórczej, pobudza wizualną i dotykową pamięć.
Ta gra jest częścią szerokiego cyklu gier- łamigłówek, które znane są od tysięcy lat.
Wszystkie gry z tej serii mają jedną wspólną cechę - ich podstawą jest mały geometryczny wzór, który jest podzielony jest na kilka części.
Poprzez połączenie elementów i ich montaż na płaskiej powierzchni, można utworzyć wiele nowych kształtów, takich jak zwierzęta, ludzie, domy, itp. Łamigłówki podzielono na dwa rodzaje, w zależności od stopnia trudności.
Do pierwszego rodzaju należą obrazy podzielone na wiele części, do drugiego obrazy bez wyraźnych granic poszczególnych części. Poprzez te obrazy, dziecko może stopniowo zapoznać się z takimi pojęciami jak para, symetria, itp.
Dzięki temu można nauczyć dzieci liczyć, zapoznać je z kształtami geometrycznymi, przygotować go do pisania (obrysowywanie figur lub plansz), rozwijąc ich pamięć i uwagę.
Gry mogą również być wykorzystywane na zajęciach z logiki, matematyki i geometrii w przedszkolach, szkołach podstawowych lub w domu.
Każda gra z tej serii jest wielofunkcyjna, wspomaga dzieci w ich rozwoju intelektualnym, rozwija kreatywność.


Bardzo fajna układanka, która rozwija wyobraźnie oraz sprawia że dziecko ćwiczy liczenie, rozpoznawanie kształtów oraz fajnie się bawi.


Moim synom ta układanka bardzo się spodobała i wymyślają coraz to nowsze elementy do składania. Dla dzieci, które dopiero poznają kształty zabawa tymi elementami będzie fajnym sposobem na ich poznanie. Na załączonej kartce mamy propozycję kształtów jakie możemy złożyć, oczywiście może też wymyślić swoje.



Podsumowując wszystkie trzy powyższe zabawki wykonane są z bardzo solidnej i wytrzymałej pianki.  Dzięki temu, że są kolorowe wzbudzają zainteresowanie dzieci. Zabawa z wszystkim powyższymi rzeczami jest naprawdę świetna.  Kontakt z firmą świetny a wysyłka błyskawiczna. Polecamy. 


Puzzle dziecięce to chyba jedna z lepszych propozycji na to by świetnie bawić się ze swoimi dziećmi. 




PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

50 komentarzy:

  1. Super pomysł, pierwszy raz widzę takie piankowe modele.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobaja mi sie te zabawki, nie dość zespół pomagaja w rozwoju dzieci, to maja fajne kolory i sa bezpieczne. Chetnie kupie takie dla mojej corci jak troche podrosnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja co prawda nie mam dzieci,ale lubię już teraz szukać inspiracji by w przyszłości zapewnić im fajną zabawę aby się nie nudzily.a te piankowe puzzle wydają się super opcją dla najmłodszych 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa propozycja dla małych dzieci i jaka wygodna do umycia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakbym miałam komu takie cudów sprezentować to na pewno bym to zrobiła. Lubię takie zabawy dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny sposób na zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te puzzle. Fajnie, że pokazałaś, może spróbujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spotkałam się wcześniej z takimi zabawkami

    OdpowiedzUsuń
  9. Syn uwielbia puzzle, może i te by go zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zabawa, prosta i przyjazna :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne, dobre na zabawę w każdym wieku. A co najważniejsze - nie śmierdzą i nie są toksyczne dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne puzzle. Mój synek by się ucieszył.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna zabawa, nie spotkałam się jeszcze z takim cudem

    OdpowiedzUsuń
  14. W tamtym roku zamówiłam podobne dla synka

    OdpowiedzUsuń
  15. Te puzzle są genialne, muszę sprezentować takie chrześnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiem Ci , ze jestem zaskoczona bo pierwszy raz to widzę :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/kurtka-khaki-mix-stylow.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Bardzo ciekawa rzecz :) zwłaszcza, że puzzle to moja ulubiona zabawa, tutaj jest pod inną postacią, ale i ciekawszą

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie świetne! Dawno nie widziałam tych zabawek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie fajne, takich puzzli jeszcze nie widziałam. :D Choć niektóre dzieci mogłyby się skusić na ich gryzienie...

    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Te puzzle są świetne. Mój syn uwielbia tego typu zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku jakie cudeńka!!!!!! Zapraszam: http://edunauczyciel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale genialne te puzzle! Pierwszy raz takie widzę :) Nawet by mi nie przyszło do głowy, że z pianki można zrobić takie fajne puzzle :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Woow, pierwszy raz widzę takie puzzle! Rewelacyjny pomysł :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Super :D Zawsze to coś innego do zabawy i jakie fajne zajęcie manualne :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne jako pierwsze puzzle dla dziecka. Przede wszystkim bezpieczne. Muszę kupić dla mojej córeczki bo lubi wszelkiego rodzaju układanki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Najlepsze zabawki to takie, które bawią i uczą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. SUPER TAKIE PUZLE MOJA CÓRKA BYŁABY NIMI ZACHWYCONA :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Boooże. już niedługo takie rzeczy w moim domu się znajdą.

    OdpowiedzUsuń
  29. Szczerze mówiąc nigdy się z takimi nie spotkałam. Muszę nabyć dla syna.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawa zabawa, na pewno skorzystam dla dzieci, musze trochę poczekać bo na pewno by zaraz porwali.

    OdpowiedzUsuń
  31. Widze pierwszy raz ale bardzo mi sie podobaja. Idealne dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  32. Oo w dzieciństwie bardzo lubiłyśmy puzzle, ale że takie? :o To jest już full wypas!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne, nie widziałam czegoś takiego. Fajnie, że ma też wszystkie atesty

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajna, kreatywna zabawka dla dzieciaków!Nie mogę się nadziwić, że teraz jest aż taki duży wybór zabawek - za moich czasów nie było aż takich bajerów :)

    OdpowiedzUsuń
  35. nie znam tego, ale już mi się spodobało. ciekawe czy moje dziecko byłoby zainteresowane.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nigdy nie widziałam takich pianek do zabawy, to na pewno fajny sposób spędzania wolnego czasu. Tworzenie z nich różnych figur czy rzeczy to duża frajda :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajne! Na pewno pobudzają kreatywność dziecka, może kiedyś również je zakupię.:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Moja siostra miała podobne kiedy była mała i uwielbiała zabawę z nimi.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo podoba mi się idea takich puzzli.
    Sama za takimi przepadam. Mogę zrobić dzieciakom w rodzince prezent ;)
    Pozdrawiam serdecznie! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. To musi być świetna zabawa!

    OdpowiedzUsuń
  41. Do tej pory nie widziałam nigdzie takich piankowych puzzli. Jak widzę jest to świetna zabawa i można używać ich na wiele sposobów. Myślę, że Madzi by się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Rozwijanie kreatywności przy takiej zabawie - murowane! Sama chętnie bym się pobawiła tymi piankami :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Super sprawa dla malucha. Mozna uzywac je chyba na wiele sposobów. Nie spotkałam się z takimi puzlami, chociaż parę lat temu moje dziecko miało cały alfabet do układania tylko z grubszej pianki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. My mamy od nich mate piankową na podłogę jest solidna i już wytrzymuję 3 rok :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawy artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Myślę, że właśnie takie puzzle są dedykowane przede wszystkim młodszym dzieciom. Jak dla mnie świetnie sprawdzają się teraz puzzle z https://modino.pl/puzzle-6000-elementow i w końcu nawet moje dzieci pomagają mi je układać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)