Na lody! Dobra gra w dobrej cenie - Egmont

By | 09:30 40 comments

Mamy ferie przynajmniej my :)  mieliśmy masę planów no ale jak to w życiu bywa plany planami a życie życiem.  Życie zgotowało nam siedzenie w domu, gdyż mamy epidemię ospy w domu. Żeby nie zwariować szukamy różnych rozrywek tym razem z pomocą przyszła Nam firma Egmont. W nasze ręce wpadła ich nowa gra Na Lody !  


Uwielbiamy wspólnie i kreatywnie spędzać czas dlatego z miłą chęcią gramy w różne gry. Na Lody po rozpakowaniu wydawała się grą w którą będzie się mega krótko grało nic bardziej mylnego. Już samo opakowanie bardzo Nas ucieszyło gdyż gra mieści się w niewielki pudełku, dzięki czemu z łatwością zmieści się do plecaka, by zabrać ją na wspólne wypady po za miasto.


W tej grze ćwiczymy pamięć, logiczne myślenie oraz podstawowe działania matematyczne.








Gracze są cukiernikami, którzy przygotowują różne desery na zamówienie klientów. Gracz, który pierwszy wykona swoje zamówienia, wygra grę!



Elemnty gry:
- 15 dwustronnych kafelków deserów
- 24 żetony zamówień
- kostka

Liczba graczy: 2-4 osób
Wiek graczy: 6-106 lat

Cena : ok 14 zł.





Elementy gry są solidne i trwałe i na pewno przetrwają nie jedną zaciętą rozgrywkę.


Jak grać? Zasady są bardzo proste. Rozkładamy kafelki na stole (dowolną stroną do góry). Okrągłe żetony odwracamy obrazkami do dołu. Każdy z graczy otrzymuje po 6 żetonów (pozostałe żetony nie biorą udziału w rozgrywce). Każdy gracz odkrywa po jednym ze swoich żetonów. To będzie jego pierwsze zamówienie do wykonania. 
W swojej kolejce gracz rzuca kostką, to ona wskazuje ile porcji danego deseru (pokazanego na odkrytym żetonie) musi przygotować. Gracz musi odwrócić 2 kafelki. Powinien oszacować, które kafelki powinien odwrócić, by zwiększyć swoją szansę na wykonanie zadania, czyli przygotowanie deserów w odpowiedniej ilości. 




Rozgrywka ma elementy losowości, dzięki czemu każda z rozgrywanych rund jest pełna niespodzianek. Gra bardzo wciąga my po zakończeniu rozgrywki zaraz rozpoczynamy kolejną . 






Jak Wam się podoba ta gra ? lubicie grać w gry całą rodziną ?







--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Przypominam o konkursie :) 

A teraz niespodzianka dla Was :) 

Możecie w niej wygrać :



 


Wystarczy, że jesteście publicznymi obserwatorami bloga TODOARMO oraz w  komentarzu 
odpowiecie na pytanie : 


"Jakie dowolne miejsce na świecie chcielibyście zobaczyć - i dlaczego"


Zgłoszenia wysyłamy : TUTAJ 


PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

40 komentarzy:

  1. Fajne zabicie czasu z taką grą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie się zapowiada ta gra, moja córka jak zobaczy lody to od razu chce je jeść,a kartki liże :D szalona...

    Oj ja chciałbym wiele miejsc zobaczyć, taki chociażby Egipt, moje marzenie od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może się skuszę na tę grę?
    Nie mówię nie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi ciekawie :) Na pewno jest sporo frajdy przy tej grze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Już gdzieś widziałam tą grę - lubimy takie planszówki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biedne osoby, którym stuknęło 107 lat :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytalam juz o niej na ktoryms z blogow. Bardzo fajna jest ta gra :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajna gra, myślę że mojemu synowi by się spodobała😀

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna taka gra, dawno w nic nie grałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ta gra, a przede wszystkim jej przebieg. Jest bardzo ciekawa, dzięki czemu na pewno pochłonie malucha na baaardzo długą chwilę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł na zabicie czasu, jestem na tak ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna jest ta gra :) Jestem za takimi zabawami z dziecmi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zabawa dla najmłodszych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna gra. Sama z chęcią bym w taką zagrała. Super post. Pozdrawiam, poulciak

    OdpowiedzUsuń

  15. Słyszałam własnie ,że jest swietna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię planszówki :) do tej pory grywamy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja noszę się z zamiarem kupna Scrabble, chętnie bym sobie troszkę poćwiczyła mój mózg, a przy takiej grze na pewno jest to możliwe. ;)

    Obserwuję i zapraszam do siebie w wolnej chwili ;)

    https://bitasmietanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio już gdzieś czytałam o tej grze i wydaje się być ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już baaardzo dawno nie grałam w żadne gry, ale czasami mam chęć powrócić do starych czasów :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Aż sama bym chciała pograć w taką planszówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna gra. Ciekawe czy spodobałaby się mojej chrześnicy. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fenomenalna gra! Uwielbiam t ak kreatywnie i naukowo spędzać czas z moimi dziećmi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super gra musze ja kupić dla synka. Będzie zachwycony

    OdpowiedzUsuń
  24. Mój syn bardzo lubi planszówki, mamy ich w domu całą wielką półkę. Ta zapewne będzie kolejną do jego kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  25. czytałam o tej grze i jestem ciekawa czy mojej córce by się spodobała.
    grafika super, obrazki mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam ta gre i bardzo ja polubilysmy z corka. Cwiczy pamiec i spostrzegawczosc

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygląda na bardzo fajną rodzinna grę!

    OdpowiedzUsuń
  28. Już gdzieś tą grę widziałyśmy :) Bardzo fajnie można spędzić przy niej czas! Szczególnie w ferie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie zazdroszczę wam tego chorowanie i mam nadzieję że zdrówko będzie dopisywać fajnie że przynajmniej umiecie kreatywnie spędzać czas.

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna gra, napewno przyjemnie spędzać przy niej czas.

    OdpowiedzUsuń
  31. super gra! :) uwielbiam planszówki, więc chętnie bym pograła :) zwłaszcza z moimi młodszymi siostrami, którym ta gra też by na pewno się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  32. wygląda bardzo fajnie, ale niestety nie miałabym komu jej podarować :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ta GRA wydaje się być na prawdę interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajna gra, i nie tylko dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gra wydaje się być ciekawa, doskonała na zimowe wieczory.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawa gra. Jeszcze o niej nie słyszałam. Chętnie byśmy ja kupili dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawi mnie ale myślę że moje dzieciaczki jeszcze za małe ... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)