Pianka oczyszczająca o nietypowym zapachu.

By | 10:05 52 comments

Naturalna pianka oczyszczająca 3 w 1 z cytryną i melisą




Pianka oczyszczająca do twarzy zawiera ekstrakty ze skórki cytryny i liści melisy pochodzących  z certyfikowanych upraw ekologicznych.  Delikatnie i skutecznie usuwa makijaż, zanieczyszczenia skóry, martwe komórki naskórka i nadmiar sebum. Pozostawia skórę oczyszczoną, świeżą bez uczucia ściągnięcia.  Polecana do codziennego stosowania dla skóry normalnej i mieszanej. 




- bez parabenów,

- bez glikolu,
- bez sztucznych barwników
- bez silikonu
- bez Phenoxyethanolu
- bez PEG i SLS
- bez składników GMO
- fizjologiczne pH
- hypoalergiczna



Kluczowe składniki:
  • ekstrakt ze skórki  cytryny ma właściwości antybakteryjne i antyseptyczne. Doskonale rozjaśnia przebarwienia naskórkowe, oczyszcza i orzeźwia skórę. Ściąga rozszerzone pory i wygładza mikrozmarszczki.
  • ekstrakt z melisy lekarskiej skutecznie łagodzi podrażnienia oraz przynosi ulgę zmęczonej skórze, chroni ją przed działaniem wolnych rodników. Posiada właściwości regenerujące, uspakajające oraz odświeżające, chroni przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych.

Sposób użycia:
Wstrząsnąć przed użyciem.  Stosuj rano i wieczorem na wilgotną skórę, myj twarz masując kolistymi ruchami, następnie spłukuj obfitą ilością ciepłej wody.  Użyj kremu do pielęgnacji na dzień lub na noc.  
Produkt przebadany dermatologicznie wolny od syntetycznych substancji zapachowych, barwników i konserwantów. 


Składniki :
AQUA, COCO-GLUCOSIDE, SUCROSE, SODIUM COCO-SULFATE, GLYCERIN, BETAINE, ALCOHOL, LACTIC ACID, MELISSA OFFICINALIS LEAF EXTRACT, CITRUS LIMON PEEL EXTRACT, CITRIC ACID, PARFUM, CITRAL, CITRONELLOL, GERANIOL, LIMONENE, LINALOOL, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE.


Cena ok 24 zł.

Produkty Cosnature możemy zakupić między innymi w internetowym sklepie biobeauty, który jest jej przedstawicielem, ale również Hebe, Apteki DOZ, Apteki Cefarm + drogerie Eko.  



Pianka zamknięta została w plastikowej butelce z pompką. Jedno naciśnięcie w zupełności wystarczy by umyć całą twarz. Jest mega wydajna nie "znika" z twarz pozostaje na niej tak długo jak tego potrzebujemy a zmywa się z łatwością.  Z tyłu opakowania mamy naklejoną naklejkę z informacjami w języku polskim radzę ją przeczytać przed 1 użyciem, gdyż potem etykieta pod wpływem wody zwyczajnie się zmywa.  


Zapach pianki jest  nietypowy melisa miesza się z cytryną tworząc delikatny przyjemny dla nosa zapach. 

Pianka fajnie oczyszcza skórę, odświeża ją, a przy tym nie ma mowy o przesuszeniu.


Nie wystąpiła u mnie żadna reakcja alergiczna ani żaden inny efekt niepożądany. 



 Pianka radzi sobie z usunięciem makijażu, ja stosuje ją głównie do odświeżenia skóry po całym dniu. Dzięki niej moja skóra jest oczyszczona i wygląda na wypoczętą.  Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tej pianki i jak najbardziej polecam jej wypróbowanie.



Znacie tą piankę ? lubicie takie kosmetyki ?


Przypominam o konkursie :) 

A teraz niespodzianka dla Was :) 

Możecie w niej wygrać :



 


Wystarczy, że jesteście publicznymi obserwatorami bloga TODOARMO oraz w  komentarzu 
odpowiecie na pytanie : 


"Jakie dowolne miejsce na świecie chcielibyście zobaczyć - i dlaczego"


Zgłoszenia wysyłamy : TUTAJ 




PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

52 komentarze:

  1. Lubię piankowe oczyszczacze. Tej nie znam, ale widzę, że warto ją poznać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ich kosmetyki są piękne.
    Sama chętnie bym mogła taką piankę nabyć.
    Super się prezentuje.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm, a cytryna nie wysusza skóry??? możliwe to żeby pianka nie wysuszała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym przypadku nie wysusza ani trochę, wręcz przeciwnie.

      Usuń
  4. Muszę ją mieć, bardzo mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię kosmetyki w formie pianki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się wspaniale. Ostatnio staram sie używać tylko ekologicznych kosmetyków, bo prawie na wszystko jestem uczulona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wszelkiego rodzaju pianki, o tej firmie nie słyszałam, więc chętnie następnym razem jak będę w drogerii to sobie ją kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam o niej zupełnie inne zdanie i jej zapach jak dla mnie pachnie zawieszką do WC. Dodatkowo piekła mnie buzia po 3 tygodniach stosowania. Na początku byłam zadowolona. Teraz zraziłam się do marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha kostka do Wc :) i to właśnie potwierdza regułę że każdy produkt trzeba poznać osobiście i to co u jednych będzie hitem u 2 osoby będzie bublem.

      Usuń
  9. Zapach jak najbardziej w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jej nie znam, ale lubię pianki bo są najlżejsze do mojej cery ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawi mnie ta pianka i chętnie bym ją przygarnęła do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi nie zawsze pasują naturalne kosmetyki do twarz ;/ Tej marki miałam maskę do włosów i lubiłam, a balsam to była tragedia .

    OdpowiedzUsuń
  13. Ziołowo cytrusowy.. to nie pachnie przypadkiem jak domestos?

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, że warto ją mieć na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja uwielbiam kosmetyki oczyszczające w formie pianki, jestem pewna, że byłabym nią zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  16. Pianka o zapachu cytryny? No jak dla mnie to chyba by mi to przypominało spray do mycia szyb :P
    makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam tą piankę i byłam zadowolona z jej działania

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa jestem jak pachnie :) Nie miałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytałam o niej bardzo duzo pozytywow ale sama jeszcze nie stosowalam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie miałam okazji testować tej pianki, ale lubię tego typu kosmetyki :) jestem bardzo ciekawa zapachu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. czuję że to coś dla mnie ;)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie używałam akurat tej pianki, ale miała inną o podobnym działaniu i bardzo ją lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mam ją, trochę wysusza, ale do mega tłustej skóry jest rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  24. polubilam niedawno pianki, jak narazie uzywam z serii tea tree z TBS, ale te tez mam w planach kupic :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię kosmetyki o konsystencji pianki. Są bardzo wydajne. Tej pianki nie miałam, a widzę, że warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny jest ten produkt. Skład również obiecujący. Chętnie po niego sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Osobiście bardzo lubię takie cytrusowe kosmetyki, a zwłaszcza latem

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam kilka kosmetyków tej marki i mam mieszane odczucia - niby są ok, a jednak bez szału.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię cytrusowe aromaty w kosmetykach. Markę dobrze znam i polecam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam tę piankę, ale narazie używam innych kosmetyków do mycia twarzy więc czeka na swój debiut

    OdpowiedzUsuń
  31. Pianki do mycia twarzy uwielbiam ale też czytałam że u niektórych ten zapach był jak jakiegoś detergentu ale nie wiem od czego to zależy

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj takiej pianki jeszcze nie miałyśmy :) Myślimy, że na pewno spróbujemy!

    OdpowiedzUsuń
  33. Słyszałam gdzieś o tym kosmetyku i jestem skłonna przetestować ;>

    OdpowiedzUsuń
  34. wszystko co z melisą musi być moje:D

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się skład tego produktu, chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mogłabym wypróbować taką piankę. Plusik za opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawy, niezbyt długi skład i fajne składniki aktywne. Muszę go kiedyś przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą ^^ Z chęcią przetestowałabym taką piankę :) Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie znam tej pianki ale musi pachnieć cudnie

    OdpowiedzUsuń
  40. dla mnie ten produkt jest tragiczny. śmierdzi, czuć chemiczny zapach , kiepsko oczyszcza . u mnie wylądował w koszu. nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten produkt zbiera skrajne opinie :P Ty chwalisz i działanie i zapach, a czytałam też że albo całkowity bubel, albo działanie fajne, a zapach do niczego :D Będę musiała sama wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo lubię takie naturalne kosmetyki, szczególnie właśnie do twarzy. Ostatnio skończyły mi się takiego rodzaju produkty, więc skoro jest dobra to zakupię.
    Zapraszam do siebie na nową recenzję: http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/02/dachoazy-kathriene-rundell.html

    OdpowiedzUsuń
  43. ciekawi mnie jej zapach🖐🏻🖐🏻🖐🏻

    OdpowiedzUsuń
  44. Mi się jej zapach też spodobał, ale wiele osób pisało, że pianka śmierdzi niczym Cif do toalet :D Dobrze, że nie jestem sama

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam kosmetyki od Cosnature, a ta oczyszczająca pianka jest moim ulubieńcem. Niesamowicie oczyszcza skórę, sprawia, ze jest świeża i pięknie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Czytałam już wiele pozytywnych recenzji tej pianki i sama czuję się skuszona by ją kupić i wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ciekawy kosmetyk. Lubię cytrusowe zapachy, więc myślę, że mogłaby ona spełnić moje oczekiwania. :) Pianki sprawdzają się u mnie świetnie, więc jestem jak najbardziej na tak.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ciekawa jestem jej zapachu. Bardzo mi się wizualnie podoba .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)