Serum z mirrą - pisak do paznokci od INDIGO.

By | 08:35 38 comments




Serum z mirrą

Cena : 19,00  



Preparat przeznaczony do intensywnej pielęgnacji paznokci i naskórka w celu ich wzmocnienia i regeneracji. Jego wyróżnikiem jest olejek z mirry – substancji, która w Starożytności ceniona była na równi ze złotem i nazywana "Skarbem Wschodu". Również współcześnie doceniamy i wykorzystujemy jej kojące i naprawcze właściwości. Olejek z mirry skutecznie łagodzi stany zapalne, a także regeneruje spierzchniętą i podrażnioną skórę.


Na innowacyjną formułę serum z mirrą Indigo składają się również:

  • olejek migdałowy, który likwiduje stany zapalne skóry i wzmacnia płytkę paznokcia dzięki zawartości witamin E i F,
  • olejek jojoba, który regeneruje, nawilża i odżywia zniszczone paznokcie i dłonie,
  • olejek arganowy, który pobudza wzrost paznokci i zapobiega ich łamaniu, regeneruje szorstką skórę,
  • ekstrakt z pokrzywy, który wzmacnia płytkę paznokcia.


Serum z Mirrą Indigo to luksusowy kosmetyk, który pozwali Ci zadbać o dłonie w sposób kompleksowy i profesjonalny. Dzięki niemu zapomnisz o łamliwych paznokciach i suchych skórkach, a zyskasz piękne, gładkie i zadbane dłonie!


Preparat został nagrodzony w prestiżowych konkursach: BEAUTY FORUM AWARDS 2017 w kategorii "Dłonie i Paznokcie – Pielęgnacja" oraz InStyle BEST BEAUTY BUYS 2017 w kategorii „Manicure & Pedicure”.

Eleganckie, złote opakowanie sprawia, że ten kosmetyk może stać się luksusowym gadżetem, który będzie pasował do każdej damskiej torebki.
Produkt wystarcza na +/- 3 miesiące aplikacji






Holograficzny fioletowy kartonik skrywa w sobie piękne złote opakowanie, które od razu urzeka wyglądem i przykuwa wzrok. Serum przypomina pisak, który został wyposażony w pędzelek oraz pokrętło, dzięki któremu aplikujemy odpowiednią jego ilość. Aplikacja jest bardzo prosta i przyjemna, podobna do malowania paznokci lakierem. Szkoda że podczas aplikacji produktu nie czujemy jakiegoś pięknego zapachu, niestety serum nie pachnie a szkoda. Konsystencja przypomina oliwkę do skórek. Dzięki stosowaniu tego serum moje skórki  są  nawilżone, natłuczone i zmiękczone, a wklepane lekko w paznokcie dają efekt błyszczącej i gładkiej płytki. Serum dzięki temu, że jest małe i poręczne może stać się gadżetem, który bez problemu zmieści się w każdej damskiej torebce. Jestem zadowolona z działania tego serum i go polecam. 


Znacie to serum ? co polecacie na wzmocnienie paznokci ?






PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

38 komentarzy:

  1. ZDECYDOWANIE COŚ DLA MNIE MUSZE ZAKUPIĆ TAKI PISAĆ <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Noooo wygląda bardzo ekskluzywnie i porządnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio zauważyłam ze moje paznokcie są w kiepskiej kondycji, co prawda stosuje odżywki ale może coś w takim pisaku zdałoby rezultat, muszę o nim pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci, że wygląda luksusowo! Przepiękne opakowanie!
    Z kosmetykiem nie spotkałam się nigdy wcześniej, ale z chęcią poznam - szukam odpowiedniego preparatu na skórki właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego serum. Na szczęście na swoje paznokcie nie mogę narzekać i nie używam żadnych odżywek, więc też niczego nie mogę polecić :(

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna lawenda, z indigo mam tylko oliwki. :)ja polecam serum z herome- extra strong, utwardzacza

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale wygląda ciekawie :) ja póki co stosuję olejki z kilkoma kroplami keratyny i fajnie wzmacnia paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go i bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Samo opakowanie bardzo przyciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam Ci zwykły olejek jojoba... nie ma nic lepszego do skórek i paznokci... a sam kosmetyk jest wielofunkcyjny.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ciekawe, nie znam tego produktu i nigdzie jeszcze nie widziałam. opakowanie jest cudne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie uzywalam jej nigdy, ale tez pierwszy raz ja widze na oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz widzę to serum. W tej chwili mam odżywkę taką w formie lakieru i sprawdza się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wydaje sie byc ciekawe, napewno kiedys skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja miałam serum w zwykłej wersji z olejem jojoba i bardzo dobrze się sprawdzało. Muszę koniecznie przetestować to z mirrą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo lubie markę INDIGO, jednak z tym produktem się nie spotkałam ;) Używam raczej jakiś pyłków lub hybryd tej marki. Kocham bazę proteinową ❤️
    Makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. faktycznie bardzo gustowny pisak

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam go, ale podoba mi się forma pisaka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Marke znam doskonale ale jescze tego zestawu nie testowalam

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawa alternatywa z tym pisakiem :)
    Myślę że było by bardziej poręczne niż odżywka w lakierze .
    Buziaki .

    OdpowiedzUsuń
  21. Przewijał mi się ten produkt kilka razy na blogach i jestem ciekawa czy poradziłby sobie u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten produkt to dla mnie nowosc ale wydaje sie byc na tyle ciekawy ze z checia siegne

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się taki rodzaj aplikacji - chętnie sprawdziłabym u siebie czy będą dobre efekty.

    OdpowiedzUsuń
  24. pierwszy raz słyszę o czymś takim ,ale chyba warto by było się zaopatrzyć :)
    Co powiesz na wspólna obserwację ? Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znałam wcześniej tego serum. Ja aktualnie używam odżywki od Eveline, ale chyba rozejrze się również za tym serum bo jednocześnie odżywi przesuszone skórki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładnie się prezentuje i zdjęcia świetne ci wyszły :-)
    Ciekawe czy pomógłby na moje skórki :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygląd tego pisaka bardzo do mnie przemawia, chętnie go wypróbuję!
    https://freakshowparadise.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  28. Z natury mam mocne i twarde paznokcie, więc nie używam tego typu produktów

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak na razie nie używamy żadnego serum, ale próbowałyśmy :) Niestety żadne nic nie pomogło :/

    OdpowiedzUsuń
  30. Moje paznokcie są w opłakanym stanie, więc z chęcią sięgnę po te serum.

    OdpowiedzUsuń
  31. Znam to serum i bardzo go lubię - świetnie nawilża skórki

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie, że się sprawdziło :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ciekawe produkty, z chęcią je wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy nie słyszałam o serum z mirra, ale chętnie bym je użyła do moich słabych i zniszczonych paznokci. Może by je choć trochę zregenerowało.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)