W trosce o Nasze gardło polecam pneumovit sept.

By | 10:29 46 comments

Pneumovit Sept-pastylki do ssania na gardło



 Pneumovit Sept 16 pastylek do ssania na gardło.

Skuteczne w infekcjach wirusowych i bakteryjnych oraz w stanach alergicznych w obrębie jamy ustnej i gardła. Pomocne przy zwalczaniu chrypki, trudności w przełykaniu oraz zapaleniu migdałków.





Sposób użycia:

Dorośli i młodzież do 12 roku życia do 4 pastylek dziennie.
Dzieci do 5 roku życia do 2 pastylek dziennie.




Skład: cukier, syrop glukozowy, miód pszczeli, woda mineralna z Uzdrowiska Rabka, witamina C, maltodekstryna-nośnik, kwas cytrynowy, regulator kwasowości, olejek cytrynowy, olejek szałwiowy, olejek eukaliptusowy, olejek bergamotowy, mentol.



Tabletki są dość duże, ale z łatwością rozpuszczają się w ustach. Ich smak jest bardzo przyjemny to takie słodkie połączenie miodo-eukaliptusowo-mentolowe. Tabletki przynoszą ulgę w pieczeniu gardła. Natychmiastowo także nawilżają błonę śluzowa, dzięki czemu łatwiej się przełyka ślinę. Myślę, że szczególnie w panującym teraz okresie takie tabletki są niezastąpione w walce o zdrowe gardło.



Stosujecie takie tabletki ? 

http://sklep.uzdrowisko-rabka.pl/
http://www.credopr.pl/


---------------------------------------------------------------------------------------

Przypominam o konkursie :) 

A teraz niespodzianka dla Was :) 

Możecie w niej wygrać :



 


Wystarczy, że jesteście publicznymi obserwatorami bloga TODOARMO oraz w  komentarzu 
odpowiecie na pytanie : 


"Jakie dowolne miejsce na świecie chcielibyście zobaczyć - i dlaczego"


Zgłoszenia wysyłamy : TUTAJ 




PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

46 komentarzy:

  1. Fajnie ze się sprawdziły 😍❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam kompletnie, mi na gardło zawsze pomaga szałwia, leki takie czy inne biorę w ostateczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy o tych tabletkach nie słyszałam, ale poszukam ich, gdy będę miała problemy z gardłem, gdyż ciężko jest mi na dobry lek trafić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy dotąd o nich nie słyszałam.
    Na chorobę wole naturalne sposoby. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie trafiłam na tabletki, które mi przyniosą ulgę kiedy mam chore gardło. Z chęcią w przyszłości sięgnę po nie - mam nadzieję, że nie szybko będę ich potrzebować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz warto miec w domu takie tabletki, przy tej pogodzie. Nie znałam ich wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o tych tabletkach :) , ale warto je mieć w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie uzywalam. Na szczęście na gardlo rzadko choruje, a jaj juz to lubie psikadla :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam jeszcze tych tabletek, a powinnam bo często zimą choruję i boli mnie gardło.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam tych tabletek, ale chętnie bym po nie sięgnęła, bo lubię smak miodu w tabletkach. Zdarza mi się często w okresie zimowym budzić z jakimś dziwnym bólem gardła, ale jeszcze nie znalazłam produktu, który by sobie z tym szybko poradził.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam, ale chętnie wypróbuję ze względu na słodki smak.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam i nie spróbuję, bo cukier i syrop glukozowo-fruktozowy jako 2 pierwsze składniki mnie przeraża.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli boli gardło, to tak szukam tabletek, choć takich jeszcze nie spotkałam w aptece.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej nazwy.
    Sporo tego jest w aptekach.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. rzadko choruję ale gardło czasami mnie boli. takie tabletki do ssania przynoszą ukojenie

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmmm ja zazwyczaj uzywałam cholinexu :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie było mi dane spotkać tego medykamentu, u mnie w apteczce zawsze na gardło musi sie coś znależć

    OdpowiedzUsuń
  18. Omijam tabletki ze składem, gdzie jest tyle cukru.

    OdpowiedzUsuń
  19. jak przynoszą ulgę to kiedyś na pewno spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie problemy z gardłem występują bardzo często i to od dziecka, więc zapisuję sobie tą nazwę i będę próbowała w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja na gardło stosuje inne silniejsze

    OdpowiedzUsuń
  22. Choć reklama mało subtelna, warto dowiadywać się o pastylkach z apteki z naturalnym składem ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy ich jeszcze nie używałam. Oby ból gardła omijał mnie ja najdłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja odkąd zostałam mamą musze unikać większości leków ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam tych tabletek a na ból gardła stosuje solne płukanki

    OdpowiedzUsuń
  26. musze sobie zapisać, jak będę mieć kłopoty to po nie sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię takie naturalne tabletki na gardło. Czasami stosuję je nawet profilaktycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja tam zawsze kupuje tymianek z podbiałem. Nie ma nic lepszego.. może poza propolisem na spirytusie w sprayu

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobrze wiedzieć, że są skuteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ostatnio mam problemy z gradłem więc zainwestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. szczerze mówiąc nie znam tych produktów. a ja rzadko choruję, a jesli juz jestem chora to mam poki co swoje sprawdzone leki.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znam tych tabletek, ogólnie rzadko stosuje takie tabletki bo mi one zazwyczaj nie pomagają 😕

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja najczęściej stosuję miód na gardło :)
    Obserwuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię takie 'ssaki' z miodem - na tą porę roku idealne.

    OdpowiedzUsuń
  35. Na gardło mamy już swoje sprawdzone leki, jednak z tego również skorzystamy :) Za miodem niestety nie przepadamy

    OdpowiedzUsuń
  36. Osobiście uwielbiam GARDIMAX, niska cena i super działanie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja najbardziej lubię Orofar, ale przyjrzę się i tym tabletkom

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeszcze nigdy nie stosowałam tych pastylek na gardło. Zazwyczaj, gdy zaczyna mnie ono pobolewać to sięgam po miętowe lub lodowe cukierki.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo zaciekawiły mnie te tabletki. Zima niestety jest czasem, kiedy ból gardła zdarza się bardzo często.

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie że trafiłam na Twój wpis. Strasznie boli mnie gardło i nic mi nie pomaga

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja boję się stosować jakichkolwiek tabletek u dzieci (taka fobia!), z obawy, że mogą się zachłysnąć :( Stosuję naturalne metody np. wodę z solą do płukania albo Uniben w sprayu, bo ten działa też bakteriobójczo! Stosowałam go też, jak byłam w ciąży.

    OdpowiedzUsuń
  42. Też nigdy nie słyszałam i nie widziałam. My stosujemy UNIBEN. Jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  43. Mi niestety nie pomagają żadne tabletki jak już boli mnie gardło , ale świetnie spisuję się spray Tantum Verde :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę Uniben nie pomógł? Przecież to ta sama substancja czynna bez najmniejszej różnicy. Tylko cena 2x niższa. Oj pachnie mi tu promocją Tantuma ;-)

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)