Dywaniki do auta jakie wybrać ?

By | 11:10 40 comments


Dziś chciałam Wam zaprezentować jakie dywaniki samochodowe zakupiłam sobie do mojego samochodu.




Postawiłam na uniwersalność, gdyż nie mogłam "zmierzyć " dywaników  osobiście, czy będą pasowały, więc zgodnie z obietnicą producenta te miały pasować do każdego typu samochodu i tak też jest pasują jak ulał :) 



Dywaniki gumowe zostały wyprodukowane w Polsce , z najwyższej jakości gumy własnej produkcji.


 Bardzo cieszy mnie fakt, iż dywaniki mają wysoki rant, dzięki czemu podczas ich wyciągania woda oraz błoto nie wlewa się do samochodu.




Specjalny system gumowych kolców na spodzie dywanika, zapobiega jego przesuwaniu się co dla mnie jest bardzo ważne bo w aucie często podróżują ze mną dzieci i nie raz zdarzyło mi się że dywaniki latały po całym aucie. Cieszy mnie również fakt, że wreszcie ktoś pomyślał nad tym by w górnej części obniżyć rant, dzięki czemu nareszcie dywanik nie wchodzi pod pedały. Dywaniki do samochodu z łatwością można wyczyścić i do tego fajnie prezentują się we wnętrzu samochodu. 





Ogólnie jestem zadowolona z tych dywaników i teraz rozglądam się za matą do bagażnika co by i tam zapanował porządek :) 


DywanikiDoAuta.pl







PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

40 komentarzy:

  1. Muszę koniecznie pokazac post mojemu mezowi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają bardzo solidnie, u nas zdecydowanie pora już na nowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. gumowe dywaniki są bardzo praktyczne, u mnie w aucie nie było ich w standardzie więc dokupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. u nas zawsze gumowe, fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się zupełnie na tym nie znam :D Ważne, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prawa jazdy nie mam, ale ja wybrałabym gumowe :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie zajmuje się wyposarzeniem samochodu to działka mojego męża :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mam prawka więc tmat jeszcze nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nasze są już troszkę zniszczone , będę musiała zajrzeć do sklepu :*

    OdpowiedzUsuń
  10. najwazniejsze, aby dobrze służyły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak typowa kobieta - często mam z tym problemy.
    Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie takimi sprawami zajmuje się mąż ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. O, świetne te dywaniki. Też by mi się przydały nowe do samochodu. Dzięki za polecenie tych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takimi sprawami to się przejmuje mój tata :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi przydałyby się taki dywaniki do auta. Moje już się zużyły :( Szczególnie te z tyłu. Guma jakoś stwardniała i tak się kruszy :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam gumowe, bo sa najłatwiejsze w utrzymaniu

    OdpowiedzUsuń
  17. Gumowe dywaniki są najlepsze i właśnie takie mamy :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie się prezentują te dywaniki

    OdpowiedzUsuń
  19. Mojemu muszę kupić bo jego saw stanie tragicznym ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Za niedługo mamy w planach kupić z mężem samochód więc w późniejszym czasie zapewne wymienimy w nim dywaniki. Więc post jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój narzeczony ostatnio wspominał coś o kupnie gumowych dywaników do swojej fury, więc na pewno wyślę mu stronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja jeszcze samochodu nie mam, ale jak będę kupować to z pewnością wybiorę takie z wysokimi rantami. Zwłaszcza podczas zimy strasznie zbiera się woda czy błoto na dywanikach. Raz jak mnie tata podwoził to mu tyle tego naniosłam, że jak wysiadłam z samochodu to chciałam od razu oczyścić no i niestety część przy wyjmowaniu poleciała na siedzenie, bo nie było praktycznie żadnych brzegów, które by utrzymały tą wodę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zamierzam na wiosnę wymiemnić w aucie dywaniki więc trafiłąs z postem

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy wpis :) Ja niestety słabo orientuję się w takich sprawach, na szczęście mój chłopak jest maniakiem jeżeli chodzi o samochody i zawsze dobrze mi doradzi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nasze są w dość dobrym stanie :) Auto jednak kupujemy nowe i pewnie dywaniki będą już w środku :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Dywaniki gumowe sa najbardziej praktyczne

    OdpowiedzUsuń
  27. My mamy zwykłe dywaniki gumowe :)

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie w aucie są dywaniki gumowe, najbardziej praktyczne i łatwe w utrzymaniu czystości.

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie w samochodzie są dywaniki gumowe, są najbardziej praktyczne.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja na szczęście nie mam samochodu, ani prawa jazdy, wiec o takie rzeczy martwić się nie muszę. Z całą pewnością nie jest to łatwy wybór.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja jak na razie nie mam samochodu, więc nie martwię się o takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  32. www.zadbaneauto.pl? Warto im zaufać! Oferują profesjonalną renowację lakieru i nie tylko!

    OdpowiedzUsuń
  33. W kwestii dywaników samochodowych, polecam wam zajrzec do tego sklepu https://terazauto.pl/dywaniki-suzuki Mają moim zdaniem bardzo ciekawą i wartą uwagi ofertę. Na prawdę dobre produkty w korzystnych cenach

    OdpowiedzUsuń
  34. W dzisiejszych czasach kiedy każdy kierowca liczy się z każdym groszem lepiej kupić od razu porządne dywaniki gumowe które będą nam służyć cały rok. Ja ze swojej strony polecam https://terazauto.pl/dywaniki-samochodowe ponieważ ich dywaniki są bardzo dobrej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  35. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajnie zostało to napisane.

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)