Edycja Limitowana Wypiekany Róż do Policzków.

By | 18:42 47 comments

Wypiekany Róż do Policzków


W tym roku specjalnie dla potrzeb Ogólnoświatowej Kampanii Społecznej Mary Kay® Beauty That Counts Piękno, które się liczy, firma Mary Kay zaprojektowała Wypiekany Róż do Policzków w dwóch odcieniach, idealnie pasujących do każdego typu urody.


Róże Wypiekane do Policzków od Mary Kay dostepne są w 2 pięknych kolorach - wpadającym w pomarańcz Giving Heart i róż - Kind Heart. Ja miałam okazję poznać ten drugi. 

Róż ładnie współgra zarówno z podkładami sypkimi jak i kremowymi. Razem z bronzerem tworzą idealny duet przy wykończeniu makijażu. Efekty utrzymują się przez cały dzień, bez żadnych poprawek co bardzo mnie cieszy.


Dodatkowo sam wygląd różu jest mega uroczy , serce ma nam przypominać, by nie lekceważyć objawów zawału i powiedzieć o tym bliskim nam kobietom. Róż ma miękka, przyjemną konsystencję. 


Tak prezentuje się na ręce :


Jak Wam się podoba ten róż ?




PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

47 komentarzy:

  1. No wygląda super :) kolorek też jakby dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardo ładne pudełeczko. Co do kolorku, jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna inicjatywa z tym serduszkiem. A kolorek prezentuje się wyśmienicie. Pozdrawiam, poulciak

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor super, lubię takie odcienie różu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mój kolor, ale opakowanie piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda pięknie, taki rozświetlający, bardzo takie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  7. ten róz jest zjawiskowy, i jak pięknie zapakowany

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda uroczo, jestem ciekawa jaki efekt dałby na mojej skórze

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny jest, zarówno pod kątem formy jak i koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię produkty Mary Kay, ale tego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne się prezentuje a kształt jest naprawdę uroczy

    OdpowiedzUsuń
  12. I wygląd, i nazwa są tak cudowne, że bałabym się, że go zjem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Róż wygląda ślicznie! A czy on ma dużo perły czy raczej nie ? Kolor ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezentuje się ślicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie używałam wypiekanego pudru, a efekt jest oszałamiający. Konicznie muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  16. Róż prezentuje się prześlicznie w opakowaniu i na skórze również ma piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  17. to serduszko jest przepiękne wow.

    OdpowiedzUsuń
  18. rzadko sięgam po róże do policzków, ale ten wygląda prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Róże mamy trzy, jednak żaden z nich nie daje takiego efektu jak ten ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie wygląda ten róż nie tylko w opakowaniu ale i w kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny jest! :) Opakowanie ma boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie zbyt różowy, ale piękne opakowanie i ładnie w tym opakowaniu wygląda. JA róży rzadko używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. opakowanie jest obłędne, kolor różu także mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  24. Super inicjatywa. Ten róż ma piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  25. wow kształt cudowny i ten kolorek także bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie piękne to opakowanie😉 a kolorek też świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny <3 i ten kształt serduszka mega^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale śliczny jest ten róż! I kolorek rewelacyjny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Puder wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ale pięknie wygląda! ❤ kolor również bardzo ładny, jednak nie dla mnie, bo nie lubię połysku na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wygląda świetnie, przyciąga wagę

    OdpowiedzUsuń
  32. nie przepadam za rozami ale ten jest uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie wygląda, ale niestety nie używam różu :-D

    OdpowiedzUsuń
  34. Odcień myślę, że byłby dla mnie dobry;-) Super opakowanie, takie inne a nie oklepane :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wygląda pięknie i czarująco. Lubię takie delikatne róże, które nie dają efektu sztucznej lali.

    OdpowiedzUsuń
  36. Aaaaa!!! Wygląda obłędnie! Muszę go mieć!

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo podoba mi się ten róż i to wykończenie z lekkim połyskiem. Mega!

    OdpowiedzUsuń
  38. Podoba mi sie. Pasowałby do mojej cery

    OdpowiedzUsuń
  39. Róż wygląda przeuroczo! Opakowanie i kształt samego produktu - ekstra :) Odcień też mi się podoba, a rozświetlenie na wysokim poziomie! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie sie prezentuję , ale ja niestety nie używam kosmetyków z drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  41. wygląda tak łądnie, że szkoda dotknąć :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Jaki śliczny ten róż, szkoda używa ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)