Pyszne słodycze dla Twojego dziecka - konkurs.

By | 10:11 54 comments


Chyba nie skłamie jak napiszę, że każde dziecko uwielbia słodycze. Jak wiadomo w nadmiarze są one niezdrowe. Ja nie jestem z tych osób, które zabraniają dzieciom jedzenia słodyczy, bo doskonale zdaje sobie sprawę, że zakazy przynoszą częściej odwrotny skutek niż zamierzony. Uważam, że wszystko podawana z głową jest w miarę bezpieczne. 



Dziś chciałam Wam przedstawić  bezcukrowe lizaki MultiFan oraz dropsy.  Będzie i słodko i zdrowo! 


W kolorowych folijkach znajdziemy zdrową alternatywę słodyczy bez cukru. 


Dropsy dostępne są w 2 wariantach smakowych :

  • 2 smaki: malinowy, pomarańczowy
  • 17 pastylek w opakowaniu dla całej rodziny
  • 10 witamin
  • zawiera susz owocowy
  • bez cukru – nie psuje zębów
  • również dla dzieci z cukrzycą
  • nie rysuje szkliwa zębów
  • nie zawiera sztucznych barwników i konserwantów
Zastosowanie sorbitolu jako substancji słodzącej, zgodne z rekomendacjami Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego, zapobiega rozwojowi próchnicy.

Sprasowana, pudrowa postać dropsa chroni przed uszkodzeniem szkliwa zębowego i śluzówki jamy ustnej  po rozgryzieniu;


POLECANY:
  • jako uzupełnienie podstawowej diety dla dzieci:
  • w okresie intensywnego wzrostu;
  • w okresie jesienno-zimowo-wiosennym;
  • podczas rekonwalescencji po przebytych infekcjach bakteryjno-wirusowych;
  • w okresach zmęczenia fizycznego i narażenia na stres.
Moim dzieciakom szczególnie do gustu przypadł smak malinowy. 


MultiFan pudrowy lizak + 10 witamin bez cukru.

Preparat wielowitaminowy w postaci lizaka zawiera 10 podstawowych witamin w ilościach stanowiących 25% rekomendowanego dziennego ich spożycia,jest również bardzo smaczny i aromatyczny dzięki zawartości naturalnego suszu owocowego – pomarańczowego.
Zastosowanie sorbitolu jako substancji słodzącej, zgodne z rekomendacjami Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego, zapobiega rozwojowi próchnicy.
Papierowy patyczek umieszczony pod odpowiednim kątem jest bezpieczny w czasie zabawy eliminując ryzyko zranienia. Całość, łącznie z patyczkiem, zapakowana jest w saszetkę z folii dwustronnej zapewniając sterylność produktu.
Lizaki występują w 3 wariantach smakowych : malinowym, pomarańczowym oraz o smaku owoców leśnych.
Tutaj też wygrał smak malinowy to on najbardziej posmakował moim dzieciom. 
Zarówno lizaki jak i dropsy bardzo Nam posmakowały i myślę, że są fajną alternatywą dla innych tego typu słodyczy. 

Podajecie swoim dzieciom tego typu słodycze ?


A teraz mam niespodziankę dla Was :) 

Mam dla Was 3 zestawy tych pysznych smakołyków, wystarczy że :

Będziecie publicznymi obserwatorami bloga TODOARMO oraz przekonacie mnie, że to Wam powinnam przekazać zestaw słodyczy. 


Zgłoszenie w postacie :

Obserwuje bloga jako:...................................
Chcę otrzymać zestaw słodyczy, gdyż ................................

zamieszczamy w komentarzach pod tym postem :) 


POWODZENIA :) 



Regulamin:
1. Aby wziąć udział w konkursie należy być obowiązkowo publicznym obserwatorem bloga.
3. Nagroda nie podlega wymianie na inną.
4. Konkurs jest tylko dla osób pełnoletnich.
5. Koszty wysyłki pokrywam osobiście, ale tylko na terenie Polski. 

6. Konkurs trwa od 20.03.2018 roku do 20.04.2018 do godziny 23:59.
7. Wyniki zostaną ogłoszone na moim blogu w przeciągu ok 7 dni od zakończenia konkursu 
8. Zwycięzca zostanie ogłoszony w poście na blogu i ma czas 3 dni na podanie adresu do wysyłki.
9. W konkursie wygrywają 3 osoby ( po 1 zestawie każda).
9. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).





PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

54 komentarze:

  1. O jej jak dużo słodkości. U mnie łasuchem jest moj syn. Potrafi zjeść nieograniczoną ilość słodyczy. Boję się sprawdzić gdzie jest jego granica.

    OdpowiedzUsuń
  2. mniamm, sama lubię takie smakołyki

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam, czy ja wiem, czy tylko dla dziecka :D. Też takie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pewnie bym sama wszystkie zjadła :) w sumie chyba takich lizaków jeszcze nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie rzeczy. Niestety, moja corcia jest za mala:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuje bloga jako: Anszpi
    Chcę otrzymać zestaw słodyczy, gdyż moja córka uwielbia słodkie a ja nie zawsze potrafię jej odmówić. Takie słodycze były by idealne na moment słabości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama z chęcią bym zjadła takie smakołyki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwujemy bloga jako: Sylwia Aga Matuszyk
    Chcemy otrzymać zestaw słodyczy, ponieważ często wieczory spędzamy siedząc z 4-letnim kuzynem i oglądając bajki :) Takie słodycze byłyby super przekąską podczas oglądania Świnki Peppy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie ciekawe te słodycze

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję bloga jako Nowosadzik ♥
    Chcę otrzymać zestaw słodyczy, gdyż chciałabym przekonać swojego brata (5 lat) do zdrowszej wersji słodyczy. Nie mogę mu zabronić tych dobroci, ale mogę dać mu lżejszą i zdrowszą wersję :) Na pewno by się ucieszył :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile pyszności powodzenia wszystkim !

    OdpowiedzUsuń
  12. ale fana alternetywa dla maluchów

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowsza wersja słodyczy - jestem na TAK

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają jak słodycze mojego dzieciństwa!

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuje bloga jako: czary marty
    Chcę otrzymać zestaw słodyczy, gdyż moja 3letnia córka nie potrafi żyć bez lizaków! dlatego chcialbaym podarować jej te zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie witaminowe słodycze to dobra rzecz :) U mnie dziecko żywi się na razie wyłącznie mlekiem, więc do konkursu się nie zgłaszam, ale życzę powodzenia innym :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia! A słodkości.. ja uwielbiam aż za bardzo. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Totalnie nie znam się na takich słodyczach, ale wyglądają smakowicie ;)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia wszystkim;-) takie słodkości do wygrania 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuje bloga jako: Jak pięknie być kobietą
    Chcę otrzymać zestaw słodyczy, gdyż sama jestem dzieckiem, tylko trochę dużym haha :D Zaintrygował mnie fakt, że te słodycze są bez cukru, a ja jestem na diecie, więc myślę, że mogłabym sobie od czasu do czasu na takiego cuksa pozwolić, tym samym nie rezygnując z diety :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Brak cukru brzmi rewelacyjnie. Postanowiłam dokładnie sprawdzić skład. Olej palmowy mnie nastawił trochę sceptycznie. Chętnie spróbowałabym jak smakują, żeby sobie lepiej wyrobić zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hania byłaby w siódmym niebie. Uwielbia słodycze, a zwłaszcza lizaki, najlepiej w dużej ilości. Takie zdrowe lizaki są świetną alternatywą, a dzieciaczki bez względu, czy to zdrowe, czy zwykłe słodycze, bardzo je lubią.

    OdpowiedzUsuń
  23. Na pewno lepiej dać dziecku takiego lizaka bez cukru niż tradycyjnego...

    OdpowiedzUsuń
  24. Z przyjemnością zakupię je dzieciom !

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawa jestem czy posmakowalaby moim chłopcom.

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy data konkursu jest poprawna? Konkurs trwa od 20.03.2017 roku do 20.0442017 do godziny 23:59.
    Mamy 2018 rok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za czujność :) konkurs jak najbardziej aktualny wkradł się po prostu błąd już poprawione.

      Usuń
  27. Obserwuję jako: kolorowazuzita
    Chcę otrzymać słodycze, gdyż ja i mój pięcioletni kuzyn codziennie spędzamy razem czas i maluch uwielbia słodycze. Myślę, że zdecydowanie lepiej posłużą mu zdrowsze wersje i posmakują mu. Wtedy na 100% powie o nich mamie i staną się nowymi klientami.
    Powodzenia dla wszystkich! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję bloga jako ibabiniec, babiniec.
    Chciała bym otrxymac zestaw ponieważ bardzo podoba mi się połączenie witamin w słodkościach dla dzieci. Wiadomo,że maluchy lubia słodycze ( dorośli tez;)) ale będąc Mamą chcę moim dzieciom podawać to co zdrowe i wartościowe. Od maleńkości kształtuje zdrowe nawyki żywieniowe. Wiem też że nie unikniemy tego by nasze skarby nie jadły słodyczy, zawsze znajdzie się jakaś kochana babcia czy ciocia z paką cukierków. Dlatego sama kupuje dzieciaką słodycze wzbogacone w witaminy na przykład lizaki z apteki czy żelki. Tych nigdy nie próbowaliśmy a łasuchami jesteśmy całą rodziną:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Dropsy przepycha, moje dziecko je uwielbia. W końcu mam dla niego jakąś sensowną przekąskę i mniej grzeszną przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję bloga jako Anna D
    Czemu to ja i moje dzieci mamy wygrać? Mój syn jest strasznym łakomczuszkiem. Słodycze giną u nas w kilka sekund. Próbowaliśmy zabronić mu słodyczy, ale tak jak napisałaś w poście to poskutkowało w odwrotną stronę. Syn jak chodził do babci to objadał się wtedy podwójnie i dziś już jako trzylatek ma próchnicę. Chciałabym mu zastąpić czymś słodycze. Szukałam czegoś odpowiedniego, ale nie mogłam znaleźć. Dopiero do przeczytaniu twojego postu wiem, że są słodycze bez cukru. Myślę, że mój synek i reszta moich dzieci byłyby szczęśliwe wygrywając taką pakę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję Ewa Grabowska
    bluegirl.ewa

    Chcę otrzymać zestaw słodyczy,
    gdyż chemia z półek sklepowych, zbyt ordynarnie krzyczy.
    Nachalnie dopieszczane barwnikami,
    a co my jesteśmy, pierwiastków koneserami?

    Konserwanty aż kipią przez folie,
    szukam więc, komu dać koronę i kolię.

    Dla siebie po części, nie ma co kłamać,
    bym nie musiała na sucharach, zębów sobie łamać.
    Coś skubnąć, podjadać,
    wszak co dam dzieciom, sama muszę zbadać.

    Dla chrześnicy kilka,
    bo przeziębiona co chwilka.
    Nim się obejrzę, to znów kicha,
    niech w zdrowych słodyczach, witaminy łyka.

    Znowu jest zakatarzona,
    a tu przyszła wiosna wyśniona.

    Kolorowe łakocie humor jej poprawią,
    ale mamie niedolę w stresie sprawią.
    Ona boi się o jej zęby, wagę i zdrowie,
    ciągle główkuje, o koncernów zmowie.

    A dziecko ma prawo do słodyczy,
    a tutaj szkodliwych substancji, się nie doliczy.
    Nie będzie ze zmartwienia dziecku odmawiać,
    wszak z głową, trzeba wszystko dziecku podawać.

    Szukając, znajdzie się odpowiednie,
    spełniły się więc przepowiednie.

    Tęskne spojrzenia chrześnicy na podwórku,
    teraz ona będzie mieć lizaka, w pudrowym mundurku.

    Dropsy to poniekąd moje dzieciństwa wspomnienia,
    tutaj uratowane, od zapomnienia.

    Przypomnieć sobie smak, teraz zdrowy,
    to jak wypad krótki, miły, odlotowy.

    To fantazji oczy przecierane,
    razem z rulonem dropsów otwierane.

    30 lat temu próżno szukać było słodyczy,
    tę przyjemność, na palcach jednej ręki się zliczy.

    Czasem jednak ciocia coś podarowała,
    wtedy Ulubioną ciocią, od razu się stała.

    Tak ja teraz, chcę dla chrześnicy,
    z uwagi na mamę, która kalorie liczy.
    Jej zdanie szanuję,
    więc mętlik w jej głowie zdrową alternatywą naprostuję.

    Zakazy dla dziecka ciągłe i stałe,
    wychowują smutne dziecko małe.

    Tu jest wyjście, tu rozwiązanie,
    mam nadzieję, że słodsze się jej życie stanie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Chcemy otrzymać zestaw słodyczy, bo lubimy zdrowo jeść i słodycze kochamy też, nasze buźki się będą radować gdy te słodycze będą kosztować.

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuje bloga jako: Joanna P. (albo lubiekisiel - nigdy nie wiem)
    Chcę otrzymać zestaw słodyczy, gdyż chcę zostać najlepszą ciocią na świecie! Moja bratanica niedawno usłyszała od lekarza smutną wiadomość: musi odstawić czekoladę! Jest to poświęcenie, na które młoda nie jest jeszcze gotowa (po sobie wiem, że na takie rzeczy nigdy nie jest się gotowym ;)), dlatego chciałabym osłodzić jej trochę tę gorzką pigułkę. By nie widzieć tego smutku na jej twarzy, gdy znowu ktoś odmawia jej słodyczy - tym razem ja sama zaproponuję jej całą pakę! Już widzę iskierki w jej oczach! Dla takiego widoku warto być ciocią!

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako Monika Nawrot. Ten zestawik podaruje chętnie moim dzieciaczką, aby poprawić im humorek. A wiadomo dzieci plus słodycze równa się szał.

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuje jako : madziakiciakowa

    Cukiereczki dzisiaj chcemy bo od dziś samo zdrowie w ustach czuć chcemy, mamy mega ochotę na coś mega zdrowego i odlotowego. Poprosimy o moc ich spróbowania może będzie to fajna zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  36. Konkurs wygrywają : Babiniec, Egon B, madziakiciakowa gratuluje i czekam 3 dni na Wasze dane do wysyłki. Wszystkim pozostałym bardzo dziękuje za udział w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy wyniki są jeszcze aktualne?? Jeśli tak ( było by super:))) gdzie można podać adres do wysyłki. Nie znalazłam adresu mailowego na blogu.
      Bardzo, bardzo dziękuję:)

      Usuń
  37. o kurcze dopiero teraz zobaczyłam wyniki konkursu, czy jeszcze są aktualne???

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie rozumiem jak można faszerować dzieci słodyczami ;/

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)