Robert Lewandowski - fantastyczna dziewiątka

By | 09:55 41 comments


Robert Lewandowski. Fantastyczna dziewiątka



Najlepszy polski piłkarz i Sportowiec Roku 2015 w plebiscycie „Przeglądu Sportowego” – pewnie wiecie, o kim mowa. Ale czy znacie szczegóły jego kariery? Dlaczego rozstał się z Legią? Kto zabrał go na obóz Znicza Pruszków? Dlaczego tak trudno mu było odejść z Lecha Poznań? Jak dostał się do Borussii?


Autorzy publikacji: Maciej Słomiński i Mariusz Kordek dotarli do osób, które towarzyszyły Lewemu na każdym etapie jego kariery, począwszy od prezesów klubów, kolegów z boiska, trenerów, skończywszy na dziennikarzach, którzy widzieli, jak Robert strzela cztery gole Realowi Madryt czy pięć Wolfsburgowi w dziewięć minut.


 Najnowsze wiadomości ze sportowego życia Roberta Lewandowskiego i wspaniała rozrywka przy lekturze gwarantowane!  



Książka ta w 100% zadowoli każdego fana Roberta, który chce znać nowinki z jego życia prywatnego jak i posiadać wiedzę na temat tego co robić by osiągnąć sukces. 


Całkiem ciekawa pozycja, autorzy zadali sobie sporo trudu pisząc o tym wszystkim co jest w książce. Po za dużą dawką nowinek  w książce znajdziemy też zdjęcia z Robertem. 


Jak wiecie mój syn jest mega zapalonym piłkarzem i Robert jest jak na razie jego gwiazdą :) Książka bardzo go zainteresowała i dzięki niej "zobaczył" i zrozumiał, że aby osiągnąć w życiu wielki sukces po pierwsze trzeba do niego dążyć a po drugie nie należy się poddawać nawet jeśli wszystko idzie nie tak jak sobie tego życzymy. 



Książkę polecam przede wszystkim fanom Roberta, ale również tym którzy chcą dowiedzieć się wielu niepublikowanych w mediach ciekawostek z jego życia. 



Wydawnictwo RM

  
---------------------------------------------------------------------------------------

Przypominam o konkursie :) 

A teraz niespodzianka dla Was :) 

Możecie w niej wygrać :



 


Wystarczy, że jesteście publicznymi obserwatorami bloga TODOARMO oraz w  komentarzu 
odpowiecie na pytanie : 


"Jakie dowolne miejsce na świecie chcielibyście zobaczyć - i dlaczego"


Zgłoszenia wysyłamy : 





PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

41 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Roberta Lewandowskiego, myślę nawet, że w jakimś bardzo niedużym stopniu miał wpływ na to, że mój synek ma tak samo na imię :) Pewnie z przyjemnością przeczytałabym tę książkę, choć zwykle rzadko sięgam po tego typu literaturę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, tematyka totalnie nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dla mnie, marna ze mnie fanka piłki nożnej,jakoś Lewandowski też nie moja bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem jego fanką. Szczerze go nie lubie, wiec ksiazka nie dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny prezent dla młodego fana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się piłką w ogóle nie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To coś dla mojego brata, bo sport i Lewandowskiego uwielbia :-D Ja raczej wolę siatkówkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. właśnie, ja nie interesuje się sportem a już na pewno nie piłką nożną.

      Usuń
  9. Nie moje tematy, nawet nie wiedziałam, że jest książka o nim :P

    OdpowiedzUsuń
  10. ile tam zdjęć, dla fana piłki nie lada gratka

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zdecydowanie bardziej wolę książki o innej tematyce, jednak dla jakiegoś młodzieńca, którego Robert Lewandowski jest inspiracją czy motywacją to będzie książka idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś dużo się interesowałam piłkarzami i chętnie do tego powrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie za bardzo interesuję się piłkarzami i sportem, jednak słyszałam, że ta książka jest fenomenalna i ukazuje wiele tajników życia codziennego takiej gwiazdy piłki nożnej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna publikacja dla każdego fana piłki nożnej, muszę kupić bratu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham piłkę nożną, ale akurat Lewandowskiego nie umiem strawić.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie jestem fanka piłkarzy ale on stworzył fajna historię :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/03/magia-fioletu.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie interesuję się zbytnio piłką nożną więc propozycja zdecydowanie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oo dla fanów sportu i rzetelnych czytelników super opcja! :) Lubimy Lewego :D Mamy w niego podkładkę pod myszkę xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Raczej nie dla mnie ale dla fama sportu super

    OdpowiedzUsuń
  20. nie jestem fanką piłki nożnej, ale bardzo chętnie obserwuję jego profil na IG :) . a książkę już wiem komu kupić :d

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie akurat piłka nożna niespecjalnie interesuje - ale podrzucę tę książkę chrześniakowi, który jest wielkim fanem Lewego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny prezent dla fana piłki nożnej. Może kiedyś kupię Synkowi, jak trochę podrośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. interesting great post dear i like it,thanks for sharing..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie jestem fanem piłki nożnej i aka książka nie jest dla mnie ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy raz spotykam tą książkę i myślę, że to bardzo ciekawa pozycja dla każdego fana piłki nożnej. Warto brać przykład z ludzi, którym udało się spełnić swoje marzenia, które pozorne wydawać się mogły nie do spełnienia.

    OdpowiedzUsuń
  26. książka w sam raz dla mojego syna! na pewno by się z niej ucieszył.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie jestem fanką sportu, ale osoby szczególnie młode, zafascynowane postacią jaką jest Robert Lewandowski, z pewnością chętnie sięgną po tę pozycję

    OdpowiedzUsuń
  28. podejrzewam że naszemu Maciusiowi wpadłaby w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja osobiście nie jestem fanem piłki nożnej, ale mojemu bratankowi z pewnością by się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo lubię Roberta :) mega zdolny piłkarz, ale też wydaje się mega sympatycznym i "normalnym" człowiekiem. Książka jednak nie dla mnie, bo nie fascynuję się piłką nożną czy samą osobą Roberta, ale dla jego fanów jak najbardziej fajna rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nawet nie wiedziałam że powstała książka na jego temat :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Podpowiedziałaś mi co kupić małemu fajowo piłki

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam w rodzinie małego piłkarza, który bardzo lubi Roberta Lewandowskiego :) może mu sprawię taką książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. W moim domu nikt nie interesuje się piłką nożną. Namiost mój chrześniak uwielbia i z chęcią sprawię mu taką książkę na dzień dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie dla mnie, ale polecę bratu, który uwielbia Lewandowskiego.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie dla mnie ta pozycji, ale fajnie że synowi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Moj brat byłby nią zachwycony !

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie widziałam, ze jest taka książka :D Jednak póki co nie mój klimat :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)