Własne spa w domu dzięki solom Floris.

By | 09:25 36 comments

Sól Floris 0,6 kg


7.90 
Działanie pielęgnacyjne
– regeneruje i zmiękcza naskórek,
– działa odprężająco,
– nawilża i ujędrnia skórę.



Sól Floris

Stworzona w oparciu o powstałą z naturalnych solanek z okolic Bochni sól jodowo-bromową, której składniki regenerują, wygładzają i zmiękczają naskórek. Uwalniające się podczas kąpieli składniki mineralne umożliwiają oddychanie jodowym, morskim powietrzem – zapewniając relaks i odprężenie. Dodatek naturalnego, najwyższej jakości kolagenu nawilża i ujędrnia skórę. Produkt posiada doskonałe właściwości myjące, optymalne zawartość składników eliminuje potrzebę stosowania dodatkowych kosmetyków do kąpieli.
Produkt przebadany dermatologicznie. Nie zawiera sztucznych konserwantów. Bardzo dobrze tolerowany przez każdy rodzaj skóry.



Sposób użycia:

Zawartość 1/2 opakowania wsypać pod strumień bieżącej wody (ok 100 l), zamieszać do całkowitego rozpuszczenia. W zależności od indywidualnych upodobań dawkowanie na proporcjonalnie zmieniać. Zalecany czas kąpieli 15-20 minut w temperaturze 36-38 stopni Celsjusza.

Skład:

Sodium Chloride, Water, Sodium Laureth Sulfate, Soluble Collagen, Fragrance, Calcium Chloride, Magnesium Chloride, Magnesium Bromide, Sodium lodide, Potasium Chloride, Postasium lodide, +/-[CI 14720, CI 16255, CI 19140, CI 42090, CI 47005]. Nie zawiera sztucznych konserwantów.

Sole znajdują się w plastikowych, zakręcanych opakowaniach. Z tyłu możemy znaleźć wszystkie informacje  o produkcie. 


Sól Bocheńska Floris występuje aż w 14 zapachach: kokos, straciatella, malina, konwalia, grapefruit, morski, lawenda, róża, wiśnia, jabłko, sosna, cytryna, pomarańcza i aloes z pomelo, więc jest w czym wybierać. 



Ja miałam okazję poznać różę, lawendę i konwalię . Każda z soli jest drobna, szybko rozpuszcza się w wodzie i barwi jej kolor. Każdy z zapachów jest naturalny i unosi się w całej łazience. Ja już po odkręceniu zakrętki miałam uczucie że jestem w spa naprawdę zapach jest obłędny wszystkich 3 soli.  Podczas kąpieli czułam się zrelaksowana i odprężona. Sole wspomagają regenerację naskórka, działają odświeżająco i kojąco. Pomagają złagodzić podrażnienia, odczyny alergiczne. Sól zapewnia podczas kąpieli oddychanie morskim jodowym powietrzem dzięki składnikom mineralnym. To one sprawiają, że wypoczywamy i relaksujemy ciało oraz umysł. Po całym dniu kiedy człowiek jest zmęczony, kąpiel z dodatkiem soli zdziała cuda. Jestem z nich bardzo zadowolona i polecam ich wypróbowanie nareszcie małym nakładem pieniężnym mam małe spa w domu :) 



Znacie te sole ? używacie takich rzeczy podczas kąpieli ?






PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

36 komentarzy:

  1. Znam wersję lawendową:) Potrafiła zrelaksować i odpocząć w trakcie kąpieli:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne, drobniutkie sole, pewnie bym je polubiła

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam sole do kąpieli - z tych nie chciałabym jedynie konwalii bo nie lubię jej zapachu, ale resztę z chęcią przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowania to mają przepiękne ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych soli, ale uwielbiam takie kąpielowe umilacze

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam taką sól :) bardzo często używam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne sa te sole. Chetnie je wyprobuje

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię sole, fajna drobna

    OdpowiedzUsuń
  9. I właśnie w takich momentach , czytając takie recenzję , najbardziej żałuję że nie mam wanny :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam, że jest jej aż tyle zapachów :) Zapach konwalii uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te produkty - mają piękny zapach i naprawdę potrafią zrelaksować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam akurat tych produktów, ale uwielbiam sobie robić takie domowe spa i używać soli, bardzo relaksujące <3

    pozdrawiam i obserwuję, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie wyglądają te sole. Jestem fanką długich i pachnących kąpieli, które mnie relaksują, więc to coś w sam raz dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam ich, ale kocham sole do kapieli :). U mnie to must have codziennego relaksu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tych soli ale bardzo mi się podobają. Trafiły Ci się moje ulubione warianty zapachowe. Ciekawa jest jak intensywny jest zapach tych soli

    OdpowiedzUsuń
  16. Tych soli nie znam, ale ten duży wybór zachęca do kupna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tych soli, a lubię takie dodatki do kąpieli to może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam, a powinnam :D Te kolory są takie intensywne, wystrzałowe!
    Miły pościk, kiss :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdy byłyśmy małe często takie sole nas uczulały :/ Zawsze przed wsypaniem ich do wody wkładamy na moment rękę i sprawdzamy czy nic się z nią złego nie dzieje
    :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolorki są śliczne, ciekawe jak z zapachem :>

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ich bardzo ciekawa, ślicznie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  22. tej marki nie znam, ale uwialbiam sole do kapieli

    OdpowiedzUsuń
  23. Sole do kąpieli bardzo lubię. Te wyglądają pięknie, kuszą samym kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja wolę płyny do kąpieli, ale po sole też sięgam od czasu do czasu - te które pokazałaś mają prześliczne opakowania, kuszą już samym kolorem

    OdpowiedzUsuń
  25. wszystkie prócz lawendy poprszę :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale ładnie wyglądają te sole - takie kolorowe :) Różaną chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O mamuńciu, jak ja chcę bardzo wypróbować te sole! Już same kolory i warianty zapachowe mnie do nich ciągną :D W pierwszej kolejności skusiłabym się na konwalię <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam sole do kąpieli, zwłaszcza takie kolorowe. Wtedy moja łazienka zamienia się w prawdziwe spa. Zapalam świeczki, robię sobie kawkę i mam chwilę tylko dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię sole do kąpieli. Jakbym miała wybierać to malinowa :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie znam ich, ale mam ochotę wypróbować je :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Raj na ziemi. Sole do kąpieli goszczą u mnie prawie przy każdej kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam tą sól w wersji róża i byłam zachwycona. Pięknie pachnie, nawilża i relaksuje. Same plusy:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem zachwycony sauną, którą zamówiłem ze strony www.infraline.pl– działa wyśmienicie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)