Czyścimy nasze zęby przy pomocy naturalnej pasty do zębów.

By | 10:41 34 comments


Pasta do Zębow Bazyliowa 100ml.



GŁÓWNY SKŁADNIK PASTY "DABUR IMPERIAL BASIL TULSI" JEST NATURALNY ŚRODEK ANTYSEPTYCZNY I BODZIEC SMAKU - BAZYLIA (OCIMUM BASILICUM)
UNIKALNE SKŁADNIKI PASTY W POŁĄCZENIU Z NEEM, MAJĄ DZIAŁANIE ŚCIĄGAJĄCO-ASEPTYCZNE I ZNIECZULAJĄCE, WZMACNIAJĄ DZIĄSŁA I ZĘBY, DEZYNFEKUJĄ I LECZĄ DROBNE RANY. PASTA W NATURALNY SPOSÓB WALCZY Z PRÓCHNICĄ ZĘBÓW I ZAPALENIEM DZIĄSEŁ SPOWODOWANYM PARADONTOZĄ. BEZPIECZNIE DLA DZIĄSEŁ, CZYŚCI I WYBIELA ZĘBY, USUWA OSAD I KAMIEŃ NAZĘBNY ORAZ ODŚWIEŻA ODDECH BEZ UDZIAŁU SZTUCZNYCH ŚRODKÓW ŚCIERNYCH CZY TEŻ KWASÓW.


SKŁAD:
CALCIUM CARBONATE (DERIVED FROM CHALK) AQUA, GLYCERIN, SODIUM LAURYL SULFATE (DERIVED FROM PALM OIL), GUM CARRAGEENAN. SODIUM SILICATE .OCIMUM BASILICUM (BASIL) SODIUM SACHARIN HERBAL EXTRACT (DERIVED FROM ANACYCLUS PYRETHRUM, ACACIA ARABICA, MIMUSOPS ELENGI, SYMPLOCOS RECEMOSA, SYZGIUM CUMINI), NATURAL FLAVOUR (COMPRISING OF VARIOUS ESSENTIAL OILS)


Opakowanie pasty nie różni się niczym od typowych past. Na pewno dużą zaletą tej pasty są naturalne składniki, które bardzo sobie cenię. Pasta niby miała być o zapachu bazylii, ale ja czuję przyjemny zapach mięty. Pasta bardzo dobrze szoruje zęby, zapobiega osadzaniu się kamienia nazębnego. Ewidentnie to czuć, gdy umyję tą pasta zęby przed snem, to świeżość czuję jeszcze rano.  Nie podrażania dziąseł, dobrze oczyszcza i odświeża. Jest wydajna  wystarczy jej niewielka ilość. Jestem zadowolona z działania tej pasty i polecam jej wypróbowanie. 



Używacie takich past do mycia zębów ? a może polecacie jakiś Wasz sprawdzony hit ?


Znalezione obrazy dla zapytania dabur





PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

34 komentarze:

  1. ooo uwielbiam pasty, które dają tak długie poczucie świeżości

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko sięgam po ziołowe pasty do zębów, zwykle wybieram te dostępne w drogeriach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o niej dużo pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że pachnie miętą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie używam takiej pasty, chętnie bym wyprobowała.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam jej :) ale chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat ja mam sprawdzone pasty i wolę ich nie zmieniać, bo ostatnio strasznie mnie piecze w ustach po niektórych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam, ale mam już wypróbowaną pastę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc nie lubie takich ziołowyc, lekko aptecznych past

    OdpowiedzUsuń
  10. ja uzywam sensodyne razem z męzem i dobrze nam słuzy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi ciekawie. Jak nie podraznia dziąseł to jest ok

    OdpowiedzUsuń
  12. musi być dobra jak tak długo świeżość się trzyma

    OdpowiedzUsuń
  13. o coś nowego koniecznie musze wypróbowac

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie pasty chętnie kupuję, tą koniecznie muszę poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam inny wariant tej marki ale dla mnie efekt odświeżenia był zbyt słaby.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja używam specjalistycznych past na paradontoze

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesli już naturalne pasty.. no to w 100%, osobiście polecam pasty Manna.. truskawkowa jest boska.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja swoją pastę do zębów robię sama i jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie wolę tradycyjne pasty. Miałam okazję poznać kosmetyki tej firmy i ich skład był bardzo słaby.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używałam jeszcze tej pasty, ale lubię długo utrzymujący się efekt odświeżenia więc z chęcią wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tej marki, ale ziołowe zapachy do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam jeszcze naturalnej pasty. Zazwyczaj sięgam po te drogeryjne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz się spotykam z taką pastą :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię takie naturalne pasty. Chętnie wypróbuję też tą :)

    OdpowiedzUsuń

  25. Hi, Im a new follower on your blog from gfc ...
    I hope you will be back ...
    www.dlkgzr.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię pasty tej marki. Stosuję też z Babuszki Agafii:borówkową i cedrową.

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja polecam <a href="http://www.centrum-stomatologii.pl>http://www.centrum-stomatologii.pl</a> - podejście do pacjentów na najwyższym poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  28. W <a href="http://www.centrum-stomatologii.pl>http://www.centrum-stomatologii.pl</a> – bezboleśnie i szybko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)