Mój nowo odkryty hit, czyli baza pod makijaż Ingrid Cosmetics.

By | 09:16 34 comments




Ingrid Cosmetics, Make Up Base, Mattifying & Anti Pollution (Beztłuszczowa baza pod makijaż matująca)




Ultra lekka baza pod makijaż o właściwościach matujących Make-up Base INGRID gwarantuje idealny makijaż bez efektu błyszczenia skóry. Bogata receptura absorbuje wydzielane sebum, nadając matowe wykończenie makijażu przez cały dzień. Kwas hialuronowy o różnych masach cząsteczkowych zapewnia optymalne nawilżenie,  poprawia gładkość i sprężystość naskórka. Wyselekcjonowane składniki naturalne tworzą na skórze elastyczny film, który doskonale chroni przed zanieczyszczeniami, czynnikami podrażniającymi i alergenami. Nowoczesna, lekka formuła nie zatyka porów i sprawia, że twarz wygląda naturalnie. Baza polecana do każdego typu cery, szczególnie mieszanej i tłustej. Formuła pozbawiona olejów mineralnych i silikonów.



Solidne, szklane opakowanie skrywa 30 ml produktu. Dzięki pompce aplikacja produktu jest bardzo prosta i przyjemna, pompka działa bez zarzutów.  Konsystencja bardzo przyjemna żelowo-silikonowa.  Już po wydobyciu produktu można pod palcami wyczuć mega gładkość. Podczas nakładania czujemy przyjemny przy najmniej dla mnie zapach, ale nie potrafię opisać Wam czym to dokładnie pachnie. Co do wydajności jest ona bardzo dobra, gdyż wystarczy naprawdę niewielka ilość produktu by nałożyć go na całą twarz. Po nałożeniu żel momentalnie się wchłania i daje efekt wygładzenia i matu. Przedłuża trwałość makijażu. Pomimo tego, że jest to produkt matujący, nie zapycha porów, nie wysusza także skóry. Można ją stosować jako samodzielny kosmetyka do twarzy, nie nakładając na nią podkładu, ja korzystam z obu opcji i jestem mega zadowolona. Bazę można kupić za mniej niż 20 zł, więc jest naprawdę tania jak na takie działanie. Ja jestem z niej mega zadowolona i na pewno zostanie ona ze mną na dłuższy czas. Polecam








PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

34 komentarze:

  1. Nie znam jej. Bazy uzywam tylko na wieksze wyjscia i tutaj mam juz swoich ulubiencow:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej bazy jeszcze nie próbowałam chyba się na nia skusze

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze kosmetyków z Ingrid :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam niebieską i różową i były super. Tej nie znam jeszcze, ale pewnie to się zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne, wiosenne zdjęcia, ja zazwyczaj nie używam baz. fajnie, że znalazłaś swój hit

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tego kosmetyku, ale wyglada całkiem obiecująco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej nie używam bazy pod makijaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam okazję testować jedną z baz Ingrid i świetnie mi się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. używałam produktów tej firmy w liceum :) ale bazy nie testowałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś od nich bazę i była bardzo fajna. Ciekawa jestem tej;>

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie mat jak najbardziej pożądany

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam własnie ,że z tej marki są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam już o tej bazie - Ingrid w tym temacie daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hmm może to czas zacząć używać bazę pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda fajnie, ale ja akurat baz nie stosuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszyscy pisza, że to hicior! Chyba pora kupić i się przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Za takie pieniądze chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam już o niej wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio kompletnie nie używam baz.. baaa nawet rzadko używam podkładu. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. w takim razie musze spróbowac

    OdpowiedzUsuń
  21. jak ja dawno nie używałam bazy pod makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio polubiłam się z bazami pod makijaż. Teraz używam baz Vollare, tego producenta co Ingrid :) Może i tą wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. W ostatnim czasie sporo dobrego czytałam o tej bazie i przyznaję, że mam ochotę ja poznać bliżej

    OdpowiedzUsuń
  24. Tyle ostatnio czytam o tych bazach, że aż sama mam ochotę sprawdzić, czy i ja byłabym na tyle zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  25. Duży plus za szklane opakowanie, ja zaopatrzyłam się w wygładzająca i również jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Póki co mam zapas baz ale może kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne ma opakowanie, no i dobrze, że się sprawdził jako kosmetyk:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeszcze nigdy nie miałam żadnej bazy ) zawsze miałam tylko jakiś dobry krem :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam tą bazę, ale jednak nie do końca się u mnie sprawdziła :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam podobną bazę ale innej marki. Gdy mi się skończy to chętnie wypróbuję tą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)