Pasta do czyszczenia powierzchni emaliowanych - w łatwy sposób w Twoim domu będzie czysto.

By | 08:49 35 comments
 






Krem/pasta do czyszczenia powierzchni emaliowanych.




Preparat w formie past/kremu służy do czyszczenia powierzchni emaliowanych, ceramicznych i chromowanych.

Usuwa osad z kamienia, plamy i przebarwienia



Pasta zamknięta została w małej poręcznej tubce o pojemności 100 ml , z której z łatwością wydobędziemy potrzebną nam ilość pasty. 



Konsystencja jest dość zbita i w miarę wydajna. Kolor pasty, która nie co przypomina pastę do zębów jest biały.





Czyszczenie powierzchni emaliowanych, ceramiki i armatury: nanieść preparat na czyszczoną powierzchnię za pomocą wilgotnej ściereczki lub gąbki. Energicznie szorować. Spłukać ciepłą wodą i wytrzeć do sucha. Dzięki tej paście w szybki i łatwy sposób możemy zadbać o porządek w naszym domu. Ja zazwyczaj czyszczę nią zlew oraz kuchenkę i naprawdę  przy użyciu małego nakładu siły czyszczone powierzchnie szybko nabierają błysku. Jestem bardzo zadowolona z działania tej pasty i jak najbardziej ją polecam. 





chemia domowa

PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

35 komentarzy:

  1. Nie używam ostatnio dużo chemii.

    OdpowiedzUsuń
  2. przydałby mi się taki środek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonały produkt dla mojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spotkałam się z nią wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jej i muszę Kiedyś wypróbuję zawsze jest dobrze mieć takie specyfiki w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo na pewno dobrze czyści bez potrzeby mocnego szorowania

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki produkt jest zawsze przydatny w domu :) Nie znałam go wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki produkt jest w domu niezbędny, muszę go mieć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cos dla mnie kuchenka to miejsce gdzie warto mieć czysto😁

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki produkt by się przydał w każdym domu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do sprzątania wybieram raczej bardziej znane i sprawdzone marki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba musze sie za nia obejrzec, bo przetestowalam wiele, ale nic nie dalo mi porzadnego efektu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie bym wypróbowała tą pastę, nie znam jej .

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy produkt.
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie spotkałam się dotąd z tą pastą.

    OdpowiedzUsuń
  16. o naprawdę ciekawy kosmetyk do kuchni

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega ciekawy produkt, nie znalam wcześniej :) Super :)

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Taki środek na pewno znalazł by swoje zastosowanie u mnie w domu :>

    OdpowiedzUsuń
  19. nawet nie wiedziałam ze taka pasta jest

    OdpowiedzUsuń
  20. taki produkt moze być bardzo przydatny.

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie specyfiki przydają się, kiedy szybko chcemy posprzątać. Przed Świętami taki produkt wydaje się być w sam raz, by pomóc nam w porządkach :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie, że działa. U mnie też by się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja używam uniwersalnego psikacza i póki co się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie używałam nigdy takiej pasty do sprzatania ale chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie wypróbuję bo mam w domu kilka miejsc wymagających doczyszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Z chęcią wypróbuję jak u Ciebie się sprawdziła :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam w domu emaliowaną wannę, której przydałoby się porządne doczyszczenie. Ta pasta na pewno by się spisała :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwszy raz widzę ta pastę na oczy, ale do powierzchni emaliowanych używam psikacza, ale niestety nie pamiętam jakiej marki, jednak bardzo dobrze się sprawdza, poza tym pasuje mi o wiele bardziej taka forma aplikacji niż smarowanie pastą.

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwszy raz się z nią spotykam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam styczność z produktami tej firmy, jednak tego nie znam. Może być bardzo przydatny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)