Peeling cukrowo - solny o pięknym zapachu róży.

By | 09:45 32 comments

Vis Plantis - Peeling cukrowo - solny, olej z róży + olej bawełniany.


Jak wiecie uwielbiam wszelkiego rodzaju peelingi wręcz jestem ich mega maniaczką. 
Lubię jak peeling ma wyczuwalne drobinki oraz jak pięknie pachnie. 



Dziś chciałam Wam przedstawić peeling cukrowo- solny firmy Vis Plantis.



Firma Vis Plantis to nowoczesna, specjalistyczna marka, która stawia sobie za cel przywrócenie i wzmocnienie fizjologicznej równowagi Twojej skóry. Profesjonalna pielęgnacja, dotychczas możliwa wyłącznie w salonach kosmetycznych, powinna być dostępna dla każdej kobiety, w zaciszu jej własnej łazienki. 



Sam peeling już od pierwszego otwarcia sprawił, że się od niego uzależniłam.  Peeling ma piękny różany zapach jest po prostu obłędny pachnie naturalnie nie jest to przesadzony zapach. 



Peeling solno-cukrowy do ciała Vis Plantis  składa się z cukru, soli oraz naturalnego oleju z róży i naturalnego oleju bawełnianego.
Cukier i sól działają złuszczająco i poprawiają ukrwienie skóry, a oleje naturalne przywracają odpowiednie nawilżenie. Skóra staje się gładsza i bardziej elastyczna. 


Peeling jest zbity i jego zawartość wystarczy na dłuższy czas. 

Sposób użycia: Nanieś peeling dłonią. Następnie kolistymi ruchami masuj skórę: suchą (silniejszy efekt) lub wilgotną (delikatniejszy efekt). Szczególną uwagę poświęć stopom, łokciom i kolanom, które najłatwiej się przesuszają. Stosuj dwa razy w tygodniu.



Bardzo przyjemnie przy jego pomocy wykonuje się masaż całego ciała. Ogólnie jestem mega zadowolona z tego peelingu, ślicznie pachnie, ładnie nawilża, pozostawia gładką i odświeżoną skórę. Polecam jego wypróbowanie tylko pamiętajcie, że ten peeling uzależnia :) 






visplantis_logo_pl







PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

32 komentarze:

  1. na pewno byśmy się polubili. ładnie wygląda a ja kocham zapach róży

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny produkt, z chęcią go kiedyś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam peelingi w sumie każde, ten mam w swoich zapasach ale chyba wyciągnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam solny do twarzy, jednak z innej firmy i bardzo go lubię.
    Solne peelingi mają tę przewagę nad cukrowymi, że u mnie doskonale leczą drobne ranki, chociaż czasami szczypie niesamowicie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez jestem peelingową maniaczką - ten zapowiada się bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię peeling cukrowy i sama go robię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam peelingi. Właśnie próbuję aktualnie różnych firm, może skuszę się i na ten. Muszę dokładnie sprawdzić skład. :) Przyznam, że akurat solnego peelingu jeszcze nie używałam, więc będzie to fajne nowe doświadczenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie peelingi ten moglby mi sie spodobać

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj ta nuta zapachowa idealna dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Chcę go mieć! Wygląda zachęcająco i brzmi kusząco.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam peelingi, ale nie lubię kosmetyków pachnących różą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam wszelkiego rodzaju peelingi i żadnym nie pogardzę :) a co do zapachu - bywa że i róża pachnie całkiem przyjemnie

    OdpowiedzUsuń
  13. peeling prezentuje sie swietnie, chętnie bym wyprobowała, ze wzgledu właśie na zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię ich produkty Więc pewnie po pieniędzy kiedyś sięgnę Tym bardziej że jestem ich maniakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. już i się podoba, sama po niego sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazwyczaj kupuję peeling cukrowy - nie słyszałam do tej pory o mieszance cukrowego z solnym :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam jeszcze tego peelingu, ale lubię kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda bardzo treściwie, uwielbiam takie peelingi! Dodatkowo róża... tak, chcę go mieć.

    OdpowiedzUsuń
  19. Używałam różnych peelingow solnych i cukrowych, ale nigdy mieszanego

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam peelingi i ten zapach kusi :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie kończy mi się peeling, więc z chęcią sięgnę teraz po ten.

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj czuje ze byśmy się polubili!:) Skoro wyglada tak ładnie to i musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cukrowo-solne peelingi to nie moja bajka, więc na ten peeling się nie skuszę. Uwielbiam różane zapachy w kosmetykach, no ale cóż :)

    OdpowiedzUsuń
  24. z przyjemnością wypróbowałabym go :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ie testowałam tej marki ale chętnie to zrobię
    Zapraszam do mnie recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam peelingi, także te cukrowe, jednak tej firmy nie używałam. Wygląda bardzo kusząco.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)