Żel rozświetlający i oczyszczający peeling do twarzy.

By | 09:38 29 comments



Dziś chciałam Wam przedstawić 2 produkty przeznaczone do pielęgnacji twarzy.



Dabur żel Żel rozświetlający z drzewem sandał 150ml.


Żel do mycia twarzy Drzewo sandałowe i Szafran 150ml Dermoviva Vatika Dabur
Połączenie naturalnych olejków i wyciągów roślinnych zawarte w tym żelu spowalnia procesy starzenia, chroni skórę przed wpływem szkodliwych czynników atmosferycznych (w tym promieni UV), olejek z drzewa sandałowego jest jednym z najsilniejszych antyutleniaczy, działa przeciwzapalnie, bakteriobójczo i odżywczo. Olejek sandałowy odżywia i wzmacnia skórę, zwiększa jej naturalną elastyczność, utrzymuje optymalne nawilżenie dzięki ochronie przed utratą wody. Działa ochronnie i przeciwzapalnie.
Sandałowiec– rośnie na suchych obszarach subkontynentu indyjskiego i dostarcza jednego z najcenniejszych olejków w kosmetyce. Olejek sandałowy łagodzi zapalenia skóry, pielęgnuje skórę suchą i odwodnioną. Jest afrodyzjakiem.
Łagodny żel do mycia twarzy bez SLES, parabenów i parafiny. Zawiera bogaty w antyoksydanty i wit. E olejek z migdałów. Wyprodukowany z najlepszych roślin, które usuwają martwe komórki i toksyny, oczyszczają zatkane pory i oczyszczają skórę bez pozbawiania jej naturalnej warstwy ochronnej. Olejek sandałowy oczyszcza, chłodzi i wygładza. Pozostawia skórę elastyczną, jedwabiście gładką i pięknie nawilżoną. Ekstrakt z szafranu ma działanie antyseptyczne i chroni skórę przed codziennymi uszkodzeniami, poprawia jej wygląd i działa przeciw zmarszczkowo. Usuwa mikroorganizmy i zanieczyszczenia z porów pozostawiając skórę świeżą.
Sposób użycia:
Na lekko wilgotną skórę twarzy nałożyć niewielką ilość żelu i delikatnie, okrężnymi ruchami wmasować w skórę twarzy, po czym zmyć letnią wodą.

SKŁAD:
Aqua, Ammonium Lauryl sulfate, Glycerin, Glycol Distearate, Cetyl Alcohol, Cocamidopropyl betaine, Coco-glucoside, Glyceryl oleate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate crosspolymer, PEG-150 Distearate, Triethanolamine, Santalum album (Sandalwood) oil, Disodium EDTA, Pentaerythrityl tetra-di-t-butyl hydroxyhydrocinnamate, CI 15985 (FD&C Yellow No.6), CI17200 (D&C Red No. 33), CI 42090 (FD&C Blue No.1), CI 19140 (FD&C Yellow No. 5)


Żel pachnie bardzo przyjemnie lekka nuta słodkości. Świetnie oczyszcza skórę i co najważniejsze nie wysusza jej przy tym. Żel rozświetla skórę i dodaje jej zdrowego blasku, bardzo fajnie radzi sobie także z usunięciem resztek makijażu. Skóra po jego użyciu pozostaje gładka, miękka i czysta. Kosmetyk może być stosowany zarówno przez kobiety jak i mężczyzn. Ja z jego działania jestem bardzo zadowolona.


Oczyszczający peeling do twarzy z miodlą indyjską Neem 150 ml Dermoviva Vatika Dabur



Oczyszczający peeling marki Dabur Vatika z linii kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji twarzy DermoViva.
Peeling wzbogacony w antyseptyczny ekstrakt z miodi indyjskiej (neem), witaminę E oraz łupin migdałów doskonale odświeża, złuszcza i odżywia skórę.
Peeling do twarzy z miodlą indyjską bez sls, parabenów i mydła marki Dabur.
Ten wyjątkowo łagodny dla skóry kosmetyk został przetestowany dermatologicznie.
Peeling posiada działanie oczyszczające i złuszczające. Jego formuła zawiera drobne granulki, które ścierają z powierzchni skóry twarzy wszelkie zanieczyszczenia, usuwając martwe komórki i zaskórniki.
Miodla indyjska znana również jako neem popularna ze względu na swoje właściwości przeciwbakteryjnych oczyszcza zatkane pory i reguluje wydzielanie sebum, pozostawiając skórę czystą i świeżą.
Pojemność: 150ml
Sposób użycia
  • Peeling do twarzy stosować regularnie 2-3 razy w tygodniu.
  • Peeling należy nanieść na skórę twarzy, szyi i dekoltu.
  • Następnie wykonać delikatny masaż ruchami okrężnymi omijając okolice oczu.
  • Na koniec zmyć ciepłą wodą.



Peeling o gęstej zielonkawej konsystencji w której możemy znaleźć drobne drobinki ścierające. Po kontakcie z wodą peeling lekko się pieni. Produkt nie spowodował u mnie żadnych nie pożądanych efektów, fajnie oczyszcza skórę z wszelkich zanieczyszczeń. Peeling ma dobry wpływ na moją skórę pozostawia ją przyjemną w dotyku, oczyszczoną i łagodzi do tego niewielkie podrażnienia. 


Oba produkty kosztują ok. 20 zł i sprawdzają się na prawdę dobrze w co dziennej pielęgnacji twarzy. 


Znalezione obrazy dla zapytania dabur logo




PODPIS


Nowszy post Starszy post Strona główna

29 komentarzy:

  1. Kompletnie nie kojarzę tych produktów :) Z chęcią bym sięgnęła po ten żel oczyszczający :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oba kosmetyki wydają mi się być interesujące. Nie miałam jeszcze żadnego produktu tej marki. zainteresował mnie szczególnie kremowy Żel rozświetlający

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam ani jedno, ani drugiego. Peeling Neem mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tych produktów ale wydają się ciekawe :)

    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tego żelu. Fajny ma skład.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam ich i pierwszy raz widze na oczy. Zdecydowanie bardziej ciekawi mnie oczyszvzajacy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastic post!
    Kisses .
    Dilek ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Peeling bardzo mnie zainteresował

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam marki osobiście, ale wiele o niej ostatnio czytam. Peeling mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  10. ten peeling do twarzy bardzo mi sie spodobał

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczyszczajacy jak najbardziej dla mnie <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/zapowiedz-stylizacji-babyblue.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Marke kojarzę jedynie z blogów

    OdpowiedzUsuń
  13. Znając mnie to bym użyła peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiedziałam, że ta marka ma takie produkty i chętnie bym je poznała

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam dobrych doświadczeń z marka Dabur.. ale po ten peeling to bym chyba sięgnęła. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Drzewo sandałowe i szafran... muszę przyznać, że ten wariant brzmi bardzo ciekawie. Jako peelingomaniaczka na pewno spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię indyjskie kosmetyki, zwłaszcza te z "ajurwedyjskimi składami". Ale nie używałam jeszcze kosmetyków Vatika do skóry - znam tylko te do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znałam wcześniej do tej pory marki kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałbym wypróbować ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię żele do twarzy, ale jeszcze nigdy nie miałam rozświetlającego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Peeling chętnie bym wypróbowała. Wydaje się bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Już sama szata graficzna zachęca mnie do wypróbowania :) poza tym, 20 zł to nie majątek :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem maniaczką peelingów. Z chęcią przetestuje i ten!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kompletnie nie znam tej marki ale peeling wyglada na bardzo ciekawy produkt

    OdpowiedzUsuń
  25. Używałam kilku kosmetyków tej firmy, jednak całkowicie rozczarował mnie ich skład. Spodziewałam się po nich dużo więcej. Te żele wyglądają ciekawie, jednak ich skład także nie należy do najlepszych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)