Zestaw do wina z grawerem idealny na prezent.

By | 09:47 61 comments


NASZA DATA - ZESTAW DO WINA



  • Wysokiej jakości czteroczęściowy zestaw do wina.

  • Niesamowity grawer wykonany techniką laserową.

  • Doskonały prezent dla osób kochających wino!


Jak wiecie lub też nie :) uwielbiam wszelkie grawerowane upominki, gdyż jest to świetny pomysł nie tylko na to by wyrazić swoje myśli/życzenia, ale także fajny sposób jak w tym przypadku by zapamiętać konkretną ważną dla Nas datę. 



Czteroczęściowy zestaw w fajnej poręcznej skrzyneczce z grawerem u góry. Zestaw składa się z korkociągu, 2 zatyczek (w tym jedna z funkcją nalewaka) oraz obrączki na szyjkę butelki zabezpieczającej przed kapaniem. Wnętrze zabezpieczone jest gąbką chroniącą przed uszkodzeniami. Całość wykonana jest z drewna oraz metalu. Wymiary zestawu to 45 x 230 x 130 mm.



Grawer jest trwały i nawet po długim użytkowaniu produktu pozostaje nienaruszony i bardzo dobrze widoczny i to od Nas zależy co będzie wygrawerowane. Myślę, że taki zestaw będzie świetnym prezentem, który na pewno ucieszy obdarowaną osobą, a dodatkowy grawer przywoła wspomnienia. Sama skrzyneczka fajnie prezentuje się także jako ozdoba półki i na pewno będzie wykorzystywana przy okazji nie jeden imprezy. 



Znacie sklep MyGiftDNA ? co myślicie o takim prezencie ?


MyGiftDNA.pl – personalizowane prezenty




PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

61 komentarzy:

  1. Bardzo ładny zestaw na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw, świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zestaw ,fajna opcja prezentowa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem CI, że właśnie ten zestaw wczoraj do mnie przyjechał. Zamówiłam przyjaciółce na ślub, który bierze już za 3 tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny, wręcz luksusowy zestaw, wino to mój ulubiony alkohol

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakże ten zestaw cudownie się prezentuję ... Idealny na prezent !

    OdpowiedzUsuń
  7. Z takiego prezentu ucieszyłby się chyba każdy miłośnik wina w tym ja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Świetny prezent dla miłośnika wina i nie tylko, no bo w końcu w każdym domu przyda się taki zestaw :D Jestem pod ogromnym wrażeniem :D
    makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla fanów winka, taki zestaw wydaje się być totalnym "must have" :) Bardzo ładnie spakowane :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł. Bardzo przydatna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oryginalny, a przy tym przydatny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny pomysł dla smakoszy wina, idealny prezent

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw, właśnie sobie uświadomiłam że nie mam korkociągu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię spersonalizowane prezenty :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na prezent ;-) zestaw wygląda naprawdę ładnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie prezenty są bardzo pomysłowe i ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki zestaw do wina powinien znajdować się w każdym domu

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny i elegancki zestaw, ktoś się z niego ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny zestaw, przyda się w domu na pewno

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo lubię mygiftdna. jeszcze nigdy mnie nie zawiodł

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak mi przyszło do głowy, że taki zestaw byłby świetnym prezentem na wesele, gdzie para młoda życzy sobie wino zamiast kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację, w maju idę na wesele więc przyjrze sie mu blizej

      Usuń
  22. Personalizowane prezenty tylko z my gift - mają rewelacyjną ofertę.

    OdpowiedzUsuń
  23. na imprezę taki zestaw jak znalazł ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Taki zestaw do wina Chciałabym kupić mojemu wujkowi i cioci bo Oni uwielbiają dnia i coś takiego by się przydało. Dodatkowo pięknie wygląda i to że jeszcze jest spersonalizowane :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny zestaw. Od dawna mnie kusił :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale świetny zestaw, może sobie sprezentuje na 5 rocznicę 😋

    OdpowiedzUsuń
  27. lubię wino i wiecznie otwieracza szukam... :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale fajny zestaw. Może na rocznice kupię męzowi :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sklepu nie znam ale zestaw do wina posiadam. Używam bo zawsze do wina na specjalne okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny pomysł na prezent, choć sama wina nie piję.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo elegancki prezent, zwłaszcza na wesele :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiedyś myślałam by kupić taki teściowi :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo często kupuje prezenty z grawerem :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny jest ten zestaw. Już wiem, co kupię mężowi na naszą rocznicę ślubu.

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękny zestaw na prezent :) W ogóle bardzo lubię ten sklep, ponieważ mają świetne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny prezent :) nie tylko zestaw sam w sobie jest mega pomysłem, ale też i grawer jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowny zestaw i spersonalizowany. Takie są najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo praktyczna i przydatna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nice idea, Dear!
    I`m your new subscriber in Google+ and GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow, świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo dobry pomysł na prezent dla pary - a wykonanie aż kusi!

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny pomysł na prezent. Za kilka dni mamy z mężem rocznicę ślubu. Moglam wcześniej coś takiego zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawy zestaw i pomysł na prezent, choć ani ja, ani mój ukochany, ani moja mama, czy tata nie piją wina, ani innych mocniejszych alkoholi, więc im taki prezent by się zupełnie nie przydał.

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo podoba mi się to grawerowane pudełeczko. Prezent jest bardziej spersonalizowany, a to bardzo ważne ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Faktycznie taki zestaw do wina z dedykowanym grawerem może być naprawdę fajnym prezentem. Oczywiście jeśli grawer zrobiony jest techniką grawerowania laserowego https://www.maxsc.com.pl gdyż to właśnie ta metoda pozwala na uzyskanie najlepszego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  46. Trzeba przyznać bardzo estetyczne.

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny pomysł na prezent! Teraz prezenty grawerowane są naprawdę modne, dlatego ja zamówiłam tacie pióro Parker z grawerem na małej tabliczce. Myślę, że w jego pracy na pewno mu się przyda i ucieszy się z takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Właśnie taki prezent otrzymałam w tym roku od córki. Uważam, że jest naprawdę ładny, ale przede wszystkim funkcjonalny. Teraz mogę się chwalić koleżankom, że mam zestaw do wina z grawerem. Akcesoria na pewno będę wykorzystywała, a pudełeczko położę na szafkę.

    OdpowiedzUsuń
  49. Tego typu upominki są bardzo estetyczne i praktyczne. Mnie osobiście bardzo się podobają grawerowane prezenty. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  51. Tak się składa, ze na pewno tego rodzaju prezenty są czymś bardzo ważnym i fajnie jest również mieć wiedzę na temat tego jaki prezent komu kupić. Zachęcam na pewno do przeczytania wpisu https://zamowprezent.pl/prezenty-ze-szkla-z-grawerem gdzie fajnie określono jakie prezenty ze szkła z grawerem będą dobrym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
  52. Jak najbardziej takie rzeczy są na pewno istotne i nie wiem czy w ogóle zastanawialiście się nad akcesoriami dla zwierząt z logo. Udało mi się je znaleźć w sklepie https://reklamowegadzety.pl/c/gadzety-reklamowe-dla-zwierzat i jestem zdania, że takie rzeczy również są przydatne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)