Lily Lolo na moich ustach dziś króluje.

By | 10:29 10 comments

Soczysty błyszczyk w kolorze brzoskwiniowym z błyszczącymi drobinkami, idealny by dodać codzienności odrobinę blasku.




Składniki :

RICINUS COMMUNIS SEED OIL, OLEIC/LINOLEIC/LINOLENIC POLYGLYCERIDES, SORBITAN OLIVATE, CERA ALBA, SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL, AROMA, COPERNICIA CERIFERA CERA, CANDELILLA CERA, MICA, TOCOPHEROL [+/- CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77491 (IRON OXIDE), CI 77742 (MANGANESE VIOLET), CI 77492 (IRON OXIDE), CI 77499 (IRON OXIDE)]






Moja opinia:

Błyszczyk znajduje się w małym poręcznym kartonowym opakowaniu po otwarciu oczom ukazuje się typowy błyszczyk. Błyszczyk na ustach prezentuje się bardzo ładnie dając wrażenie mokrych ust, ale co mnie zaskoczyło nie skleja ich. Zawarte w nim drobinki nie są przesadzone i bardzo fajnie mienią się w słońcu. Co do samego koloru dla mnie jako osoby, która nie przepada za mega podkreślonymi ustami ten błyszczyk jest jak najbardziej odpowiedni,gdyż po jego aplikacji mamy podkreślone naturalne usta z efektem połysku a nie koloru. Kolejną rzeczą, która mnie zaskoczyła jest fakt iż błyszczyk świetnie nawilża usta. Dodatkowym jego atutem jest cudny zapach czekolady, który czujemy zaraz po jego nałożeniu. Błyszczyk występuje w 9 odcieniach więc każdy znajdzie odpowiedni dla siebie. Ja jestem z niego bardzo zadowolona i zostanie on ze mną na dłużej. Polecam.


LILY LOLO

PODPIS




Nowszy post Starszy post Strona główna

10 komentarzy:

  1. Lubię błyszczyki ale z tej firmy żadnego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie błyszczy, daje efekt mokrych ust

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentuje się ładnie :) tak naturalnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny efekt kuszących ust 😊
    Zapraszam do siebie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. błyszczyk zupełnie nie dla mnie, zlałabym się z nim całkowicie, ale na Twoich ustach wygląda ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pasuje do twoich ust ten kolor <3
    http://belikeaprincesss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie wygląda, ale nie lubię zbytnio błyszczyków....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)