Pyszne i smaczne produkty na Święta i nie tylko - Putka.

By | 20:36 3 comments



Podczas spotkanie Blogerek w Tarnowie piekarnio-cukiernia
  PUTKA  obdarowała każdą z dziewczyn swoimi produktami. Dla mnie było to pierwsze spotkania z produktami tej firmy i żałuję , że dopiero teraz ich poznałam. 


W czasie spotkania do kawki miałyśmy pyszne ciastka oraz drożdżówki.  O matko jak one pachniały obłędnie , a jeszcze lepiej smakowały :) 


Do domu każda zabrała chleby oraz  bajgle. Bajgle były przepyszne w zestawie były 3 różne a każdy smakował obłędnie i nawet moje wybredna dzieciaki się nimi zachwycały. 



Do skosztowania były również 2 pyszne chlebki , które jeszcze na trzeci dzień smakowały pysznie. Chleby pieczone są na naturalnym zakwasie a jego smak i walory odżywcze są wzbogacone nasionami słonecznika oraz pestek dyni. Chleb jest mega pożywny i wystarczy jedna mała kromeczka by się nim najeść mi osobiście najbardziej smakowała sama z masłem.  



Wszystkie otrzymane produkty były naprawdę pyszne i z całą pewnością będę zamawiać kolejne dzięki temu , że ich produkty można zamówić na stronie internetowej. 


Bardzo ciekawą opcją na nadchodzące święta i nie tylko  jest możliwość zamówienia świątecznych boxów . 

Ponadto firma działa charytatywnie co mnie bardzo cieszy wspiera m.in miesiąc walki z rakiem #POMACAJSIE oraz kanapkę dobra.


Jeżeli lubicie dobre produkty to z czystym sumieniem polecam Wam te od Putki.




Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze:

  1. Słyszałam o ich produktach, ale nigdy ich nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. my zawsze na wigilii firmowej dostajemy paczki ze słodkościami, kawami, herbatami i winami, także nie kupuję nic bo wiem że i tak będzie nadmiar smakowitych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)