Pomysł na prezent dla żony.

By | 20:58 52 comments


Prezenty - cudownie je dostawać i fajnie je też wręczać innym tak po prostu bez okazji. W końcu kto powiedział, że prezent musimy dawać tylko w przypadku urodzin, imienin itp. Taki upominek bez okazji potrafi zaskoczyć i nie raz zwalić z nóg. W tych czasach kiedy każdy jest w biegu i na wszystko brakuje Nam czasu tym bardziej powinniśmy znaleźć odpowiedni moment by zaskoczyć druga osobę. 


Jak zaskoczyć swoją żonę ? co jej kupić ? Na pewno trafionymi prezentami będą te mega praktyczne, które znajdą zastosowanie np. w naszym domu. Firmy oferują teraz dużo prezentów spersonalizowanych co daje Nam możliwość zaprojektowania danego produktu oraz zamieszczenia na nim wybranego przez Nas napisu. Na pewno taki sposób wykonania będzie fajną pamiątką na lata.




DESKA DO SERA - NAJLEPSZA GOSPODYNI 



 Zestaw do sera w praktycznym drewnianym pudełku.



Skład zestawu: deska + otwieracz + sztućce do sera: nóż i widelec.





Sam tytuł Najlepsza Gospodyni, na pewno sprawi, że kobieta poczuje się docenioną . Pokaż jej, że doceniasz to co robi , a jej starania nie idą na marne. Grawer w postaci jej imienia i nazwisko sprawi, że ta deska będzie tylko jej własnością. Sprawi także , że będzie to dobry sposób na pokazanie czegoś ładnego i własnego, gdy pojawią się goście.




Deska do sera ma  wymiary 18,7 x 3,6 cm. Z powodzeniem może być ładną ozdobą jako dodatek w kuchni czy też salonie. 






Nareszcie wszystkie potrzebne akcesoria znajdują się w jednym miejscu i nie ma problemu z ich odnalezieniem. Dodatkowo nie zbierają one kurzu bo są szczelnie zamknięte.


Kolejnym pomysłem na fajny i praktyczny prezent może być breloczek. 


Dzięki takiemu breloczkowi na którym możemy umieścić dowolne imię znalezienie kluczy stanie się łatwiejsze. Wykonany z eleganckiego drewna z metalową otoczką brelok o średnicy 45 x 10 mm waży zaledwie 0,0430 kg! 


Jeżeli wiemy , że osoba którą chcemy obdarować prezentem lubi słodycze to idealnym pomysłem na prezent dla niej będą praliny z belgijskiej czekolady. Czekoladki w różnych kształtach i smakach zamknięte w pudełku  ze spersonalizowaną grafiką. Obok takiego prezentuj żaden maniak słodyczy nie przejdzie obojętnie.

Najlepsze Żony - Praliny z belgijskiej czekolady

Obdarowywanie osób upominkami bez okazji może być fajną zabawą , która przyniesie nie tylko Nam radość ale i obdarowanej osobie. Pamiętajmy, że każda okazja jest dobra by okazać innym  że są dla Nas ważni.

Co myślicie o obdarowywaniu bez okazji ? Lubicie spersonalizowane produkty ?




Nowszy post Starszy post Strona główna

52 komentarze:

  1. Jestem przekonana, że każdej kobiecie od razu zrobiło by się miło, gdyby dostała którykolwiek z tych fantastycznych upominków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię spersonalizowane produkty! :) A ten sklep też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taką deskę do sera chętnie bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie mam męża, ale taka deska, byłaby mile widziana w mojej kuchni. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Te słodycze są okej, ale z tej deski do serów to bym się w ogóle nie ucieszyła :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne propozycje prezentowe ma ta strona - przeglądałam asortyment i wpadło mi kilka rzeczy w oko.

    OdpowiedzUsuń
  7. ta opcja z czekoladkami jest najlepsza! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się opcja z czekoladkami :) Jednak wolałabym dostać coś klasycznego typu kwiaty, perfumy czy biżuteria :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnia propozycja najbardziej mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezenty bardzo ciekawe chociaż ostatnia propozycja przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie tylko praliny, jakoś reszta nie dla mnie, wolę inne prezenty :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny ta deska i ten zestaw noży super sie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie spersonalizowane prezenty :) Wiele razy dawałam takie prezenty moim bliskim i za każdym razem byli nimi zachwyceni :) Ja też wolałabym dostać taki prezent, a nie kosmetyki czy perfumy, których mam tyle, że nie mieszczą mi się w szafkach..

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem jak inni, ale ja przykładowo chciałabym dostać taki spersonalizowany prezent :) To mega oryginalny pomysł i mamy pewność że osoba, która nas obdarowała naprawdę chciała sprawić nam przyjemność i nie kupiła pierwszej lepszej rzeczy, którą zobaczyła w sklepie. No a co do prezentów bez okazji, to jestem jak najbardziej na tak. Nie muszą być bardzo drogie - ważne żeby po prostu sprawiały radość :)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ucieszyłabym się na widok takich spersonalizowanych czekoladek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam ten zestaw do serów, jest genialny. polecam

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyjemnie jest dostawać prezenty bez okazji, chociażby bardzo drobne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne gadżety! Już je gdzieś kiedyś widziałyśmy... Hmm... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie prezenty zdecydowanie należą do najbardziej trafionych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam ten sklep i czasami z niego korzystam 👌 Jest drogo jednak dobrze wykonane i naprawdę spersonalizowane, oryginalne, ciekawe prezenty. Ten tez mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ucieszyłabym się z takiego prezentu na pewno. Ta deska jest śmieszna. I czekoladki są na pewno dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeżeli kobietka lubi sery to super prezent a czekoladki zawsze są trafiony pomysłem

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podobają mi się te propozycje, jestem pewna, że mojej mamie taki zestaw by się spodobał, bo ona lubi takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta deseczka jest super! Nie dość, że genialnie wygląda, to jeszcze mega praktyczna jest. Mega gadżet na imprezę w gronie znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  26. No no, wydaje mi się, że oba prezenty są dość trafione. :) Komplet do sera bardzo oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta deska do serów jest C-U-D-O-W-N-A! Muszą taką mieć! Najgorzej, że widziałam ten post już po dniu kobiet.... Super wpis ;)

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga BWR ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale super! Chciałabym coś takiego dostać od męża :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne rzeczy, lubię ten sklep

    OdpowiedzUsuń
  30. Myślę, że nie jedna kobietka ucieszyła by się z tak praktycznych prezentów. Ogólnie bardzo lubię spersonalizowane upominki. Są piękne no i mają w sobie tą duszę i serce osoby, która takowy prezent podarowała. Mi z tych które przedstawiasz najbardziej przypadły do gustu czekoladki. Jestem wielkim łasuchem :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja jestem wielką fanką spersonalizowanych prezentów i uważam, że to jeden z najlepszych upominków, jakie można podarować komuś bliskiemu. Mygiftdna znam i mają naprawdę super ofertę :) Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  32. Całkiem fajne te upominki, chociaż wiadomo, że mi najbardziej odpowiadałyby czekoladki. Deseczka z dodatkami też fajna sprawa. Prezent dość praktyczny, a ja lubię praktyczne prezenty :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Pralinki jak najbardziej, natomiast z deski do serów bym się nie ucieszyła :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam spersonalizowane prezenty, ale trzeba dobrze znać osobę, której się je daje. Nie może się ich pozbyć, ponieważ są spersonalizowane, a potem zalegają gdzieś w szafie czy na pawlaczu. Jeżeli jednak jest to właśnie prezent dla żony, siostry, mamy to sądzę, że doskonale powinniśmy znać takie bliskie osoby i wiedzieć co się im spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  35. Naprawdę niesamowite prezenty, a moim zdaniem ten drewniany pojemnik jest prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
  36. Najlepsza opcją jak dla mnie jest ostatnią propozycja. Nie dość że słodkosci to jeszcz pojemnik się przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Każdy prezent fajny jak dodatkiem są czekoladki! :D wiadomo!

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne i przemyślane prezenty, chciałabym takie otrzymać😊.

    OdpowiedzUsuń
  39. Prezenty spersonalizowane są fantastyczne. Sama byłabym zachwycona dostając, któryś z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja jestem żoną i prócz czekoladek nic tu dla siebie nie znalazłam hahah :)
    Każdy ma jakieś swoje potrzeby i małe "zachcianki" Spersonalizowane prezenty nadają jakiś taki lepszy charakter. Każdy facet powinien wiedzieć czego chce jego kobieta :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zaprezentowane przez Ciebie drobiazgi na pewno ucieszą nie tylko żony :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Z takich prezentów każda kobieta będzie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Każdy z tych prezentów trafia w mój gust! A praktyczne i słodkie lubię najbardziej 😃

    OdpowiedzUsuń
  44. jedynie praliny przypadły mi do gustu ! ja bym dla siebie wybrała jakiś ładny wazon, bo w sumie żadnego nie mam, albo paterę jakąś na ciasta bądź na ciastka/owoce :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ta deska do sera niby fajna, ale wolałabym taką bez obrazka :P

    OdpowiedzUsuń
  46. Te czekoladki bardzo mi sie spodobaly :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja uwielbiam sery więc u mnie by się sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajny gazet do domu o ile nie ma się dużo miejsca w kuchni;D

    OdpowiedzUsuń
  49. Propozycje bardzo fajne i praktyczne.

    OdpowiedzUsuń
  50. Na te czekoladki mam ochotę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)