Jakie gadżety powinna mieć kobieta w swojej torebce ?

By | 11:32 50 comments


Pokaż kotku co masz w środku :) Kiedyś oglądałam bardzo ciekawy program w którym na podstawie zawartości damskiej torebki analizowano jakie wnioski z tego wypływają. Nie tak dawno natrafiłam na równie ciekawy artykuł zawierający dość "dziwne" rzeczy jakie obowiązkowo każda kobieta powinna mieć w swojej torebce. Moja torebka w głównej mierze pewnie też dla dlatego, że mam dzieci zawiera na prawdę wiele rzeczy, mój maż śmieje się , że nosze w niej pół domu. Tak czy inaczej te rzeczy zawsze mniej lub bardziej ale się przydają.

Co więc powinno się znaleźć w damskiej torebce ?


  • Komórka
No bez niej ani rusz jest chyba w każdej torebce. Pamiętajcie jednak by trzymać ją w specjalnej kieszonce lub pokrowcu. Po pierwsze po to by się nie ubrudziła, a po drugie po to by zdążyć ją znaleźć zanim ktoś przestanie dzwonić. 

Iphone, Smartphone, Aplikacje, Apple Inc


  • Notesik i długopis
Nie raz chcemy coś ważnego zapisać lub też komuś zostawić od Nas wiadomość, wtedy takie rozwiązanie jest zbawienne.  Jako mama powiem też, że takie notesik sprawdza się kiedy siedzimy w kolejce do lekarza możemy dać kartkę dziecku które choć na chwilę się zajmie np narysowaniem czegoś lub jak umie już pisać napisaniem miłej wiadomości dla Nas. 


Notatnik, DÅ‚ugopis, Praca, Lekcja

  •  Chusteczki 
Przydają się one w najmniej oczekiwanych momentach nie tylko podczas kataru. Warto też mieć po za chusteczkami higienicznymi mokre chusteczki, które nie raz bywają zbawienne, gdy np mamy brudne ręce a nie mamy dostępu do wody. 

Tkanek, Pudełko Chusteczek, Higieny

  • Zapałki lub zapalniczka
Nawet jeżeli nie jesteście nałogowcami i nie palicie papierosów takie ekwipunek może być przydatny. Za pomocą zapalniczki można np. pozbyć się snującej nitki od spódnicy . Zapalniczka może też być świetną pomocą jako otwieracz do butelek. 


Zapalniczka, Płomień, Ogień, Papieros


  • Scyzoryk
Większość myśli , że to gadżet tylko dla facetów. Nic bardziej mylnego w scyzoryku po za typowymi jego funkcjami możemy znaleźć nożyczki czy też pilniczek. 


Szwajcarski Scyzoryk, Scyzoryk, Ostrza

  • Agrafka
Mała poręczna rzecz, która nie zajmuje praktycznie w ogóle miejsca a nie jednokrotnie może uratować Nas z opresji kiedy to musimy przeciągnąć gumkę od spodni czy też oderwał Nam się guzik, chwilowe rozwiązanie w postacie zapiętej agrafii może Nas uratować.

Agrafka, Igła, Szyć, Pracy Strony

  • Mini perfumy
Na rynku dostępnych jest wiele  mniejszych opakowań perfum , które zmieszczą się bez problemu w każdej torebce. Ja ostatnio zaopatrzyłam się w 3 perfumetki ze strony perfumetka33ml i powiem Wam, że po za tym że pięknie pachną są trwałe a na dodatek mogę je z łatwością wrzucić do torebki. 





Wy jakie jeszcze gadżety niezbędne w damskiej torebce dodalibyście do mojej listy ?







Nowszy post Starszy post Strona główna

50 komentarzy:

  1. Niby nic wielkiego a takie rzeczy mogą faktycznie uratować sytuację 😃 ja zawsze mam zapasowe soczewki, jeśli jakaś mi wypadnie to miałabym niesamowity problem przy mojej wadzie wzroku 😂

    OdpowiedzUsuń
  2. scyzoryk??? chyba zacznę nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. scyzoryk mam ale w aucie a nie w torebce, zapalniczka super chyba zippo , chciałabym taką

    OdpowiedzUsuń
  4. agrafka i scyzoryk, tego brakuje mi z zestawienia :D Ale mam mini nożyk do tapet, liczy się? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jacie nożyk do tapet powiadasz :) zawsze powtarzam , że kobiety są mega kreatywne.

      Usuń
  5. Z tym scyzorykiem, to fajna sprawa. Muszę go dorzucić do torebki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfumetki do torebki to super wyjście :) Mega wpis!

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfumetki do torebki to super wyjście :) Mega wpis!

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę różne rzeczy. Ja uwielbiam minimalizm w torebce. Czyli telefon, portfel, klucze, lusterko i jakie drobne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  9. połowy z tego nie mam. głównie mam klucz , portfel, telefon, chusteczki i rzeczy dla dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Większości z tych rzeczy brak w mojej torebce ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Agrafki i scyzoryka nie znajdziemy w mojej torebce haha :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  12. Telefon oczywiście obowiązkowy :D Scyzoryka nigdy nie miałam w swojej torebce.

    OdpowiedzUsuń
  13. W mojej torebce to różne rzeczy można znależć telefon, portfel, czasem noszę druty lub szydełku do moich robótki włóczki też się znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  14. W mojej torebce jest książka, telefon, portfel, chusteczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bez telefonu i power banka sie nigdzie nie ruszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kalendarz, powerbank, opakowanie gum do żucia...i mini kosmetyczka z bibulkami matującymi, pudrem do poprawek, lusterkiem i pomadką :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie podstawa torebki to telefon, chusteczki, pieniądze oraz perfumy. Jakoś nigdy agrafka czy scyzoryk mi się nie przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie zawsze musi być masełko lub pomadka ochronna do ust. Bez tego ani rusz.

    OdpowiedzUsuń
  19. W mojej torebce panuje raczej chaos i sama się czasem dziwię co w niej znajduję hahaha

    OdpowiedzUsuń
  20. Tu chyba najwięcej zależy od osobowości osoby noszącej daną torbę 😁

    OdpowiedzUsuń
  21. Akurat scyzoryka w torebce to ja nie noszę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kobieca torebka kryje wiele tajemnic. Zawsze znajdzie się tam to, czego akurat potrzeba. Osobiście jednak scyzoryka nie noszę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Można napisać standardowe wyposażenie, ale bez agrafki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze w torebce mam wszystko. Wszystko oprócz najpotrzebnienszych rzeczy,takich jak wymienione we wpisie chusteczki do nosa czy zapałki (nawet jak się nie pali,to i tak potrafią być przydatne). Do listy dorzuciłabym jeszcze kluczyki do domu/auta,bo bez nich ani rusz!

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie to, co znajdzie się w torebce zależy od tego gdzie i na jak długo się wybieram. Niekiedy to tylko telefon, chusteczki i woda, a innym razem mnóstwo akcesoriów.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam jakiś trochę inny niezbędnik i za małą torebkę np na scyzoryk :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja z gadżetów mam telefon reszta to chyba podstawowe wyposażenie każdej kobiety, mamy

    OdpowiedzUsuń
  28. scyzoryk raczej bym wykluczyła jak i zapalniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie wtorebce zawze miszmasz :d jest dużo paragonów tego zawsze hihi

    OdpowiedzUsuń
  30. Kilka z tych rzeczy również noszę w plecaku. Ale jeszcze do tego planner jest dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja zawsze noszę w torebce coś do nawilżania ust. No i oczywiście małe perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny wpis, wiele potrzebnych kobiecie rzeczy, które w torebce powinny się znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie obowiązkowo zawsze telefon, pomadka i perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie obowiązkowa jest mini-apteczka z lekami przeciwbólowymi, plastrem, bandażem i butelka wody. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. O właśnie, zawsze zapominam żeby nosić w torebce notatnik i długopis :) Dobrze, że mi przypomniałaś, bo to są rzeczy które zawsze i wszędzie się przydają :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgadzam się praktycznie ze wszystkimi, oprócz scyzoryka. Nie mam więcej propozycji co do gadżetów. Chyba wyczerpałaś temat. ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kobieca torebka zawiera tyle skarbów i niezbędnych rzeczy, że trudno później coś w niej znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  38. a mi się nasunęło, że kilka z tych rzeczy to jak zabezpieczenie przed napadem haha:D

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja mam zawsze milion rzeczy w torebce i zawsze jak chcę coś znaleźć to mam z tym problem...

    OdpowiedzUsuń
  40. KIlka rzeczy musze dorzucić do torebki!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja bym dołożyła jeszcze do tego powerbank :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Lusterko, powerbank, gaz pieprzowy i pilnik do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajne rzeczy podałaś i jak najbardziej przydatne! Mi często brakuje właśnie tak standardowej rzeczy jak chusteczki :) Zawsze o nich zapominam a potem sama narzekam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Hmmm.. za czasów szkoły średniej nosiłam w plecaku śrubokręt :P Teraz w torebce - portfel, kalendarz, etui z okularami, dlugopis, kosmetyczka z lekami, chusteczki :P

    OdpowiedzUsuń
  45. scyzoryk jednak do mojej torebki się nie nadaję takie rzeczy przy małych rączkach są bardzo niebezpieczne a dzieci kochaja szukać czegoś po torbach;D

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja mam jeszcze mały zestaw z igłami i nićmi :)

    OdpowiedzUsuń
  47. O super, wiele przydatnych rzeczy wypisałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)