Rok szkolny pod kontrolą - planer szkolny.

By | 20:09 46 comments


Szkoła to nowe wyzwanie dla każdego ucznia. Nie wszystko bywa takie kolorowe i piękne jak czasami Nam się wydaje. Natłok wiadomości, spraw oraz nowych rzeczy, które przychodzi "ogarnąć" uczniom nie jednego z Nich przerasta. 



Czasami warto poszukać pomocnej ręki. Wystarczy mieć kontrole Nad wszystkim sprawami dookoła Nas oraz w miarę możliwości zorganizować sobie rok szkolny. Wszystko zapisane czarno na białym na pewno pozwoli na zapanowaniem nad chaosem. 



Anna Zawadzka to autorka przedstawionego tutaj planera. Jak sama pisze : 

Twój planer składa się z czterech części. Pamiętaj – masz cały rok, aby je wypełnić. Im wcześniej zaczniesz, tym lepiej zaplanujesz czas potrzebny na naukę, i tym więcej spędzisz na swoich zainteresowaniach, przyjemnościach, marzeniach. Dlatego zacznij już w pierwszych dniach lub tygodniach roku szkolnego. Ten czas to Twoja inwestycja w najlepszą wersję siebie. Nie bój się skreślać, poprawiać, zmieniać i ulepszać – na tym polega rozwój i nauka.


Twój dzień to 86400 sekund, 1440 minut lub 24 godziny.

Wykorzystaj każdą z nich jak najlepiej. Zacznij dziś! "



Jeżeli myślicie , że ten planer to zwykła książka to jesteście w błędzie. Owszem to poniekąd książka , ale ma w sobie połączenie poradnika, dziennika oraz organizera. 


„Mój pierwszy Planer szkolny” to książką dla dzieci w wieku 7+, dzięki której:


  • PODNIOSĄ SWOJE OCENY W SZKOLE
  • ODKRYJĄ W SOBIE ZAPAŁ DO NAUKI I POZNAWANIA ŚWIATA
  • ODROBIĄ TERMINOWO PRACE DOMOWE I PRZYGOTUJĄ SIĘ NA SPRAWDZIANY
  • POZYSKAJĄ ZDOLNOŚCI, KTÓRE PRZYDADZĄ IM SIĘ PRZEZ CAŁE ŻYCIE
  • NAUCZĄ SIĘ GOSPODAROWANIA CZASEM


Dzięki temu, że planer staje się własnością jednej konkretnej osoby czyni go wyjątkowym. To właściciel planera decyduje co się w nim znajdzie, to on może kreślić, doklejać , kolorować lub robić z Nim to na co ma tylko ochotę. 



Dzięki tej książce  z łatwością można  zapanować nad organizacją zajęć szkolnych oraz pozalekcyjnych. Z łatwością można wyznaczyć sobie : strategie nauki, cele na rok szkolny , rozpisać sobie plany na cały rok lub też planować miesięcznie, dwutygodniowo czy też dziennie. 



Zamieszczony we wnętrzu planera poradnik pozwoli na poznanie sposobów radzenia sobie ze stresem oraz na rozwój wewnętrznej motywacji. 



Rok szkolny pod kontrolą , czyli Mój pierwszy planer szkolny można zakupić w cenie regularnej 39,90 zł. Jeżeli uważacie , że Wasze dziecko powinno samo panować nad swoimi obowiązkami szkolnymi a do tego samo może w ciekawy sposób dowiedzieć się nowych rzeczy. Jeżeli też uważacie, że dzięki Temu , że dziecko samo zapiszę sobie ważne notatki w jego własnym planerze zapamięta co ma danego dnia zrobić lub się nauczyć. To zachęcam do zakupu tego planera.



Planer to nie wszystko. W zestawie z każdym planerem znajdują się również 2 arkusze ze 155 naklejkami, które ułatwią planowanie konkretnych aktywności. Dzięki Nim dzieci mogą zaznaczać lub ozdabiać ważne dla Nich rzeczy w planerze. Dzięki temu, że są matowe można z łatwością po nich pisać. 







Nowszy post Starszy post Strona główna

46 komentarzy:

  1. Taki planer może naprawdę pomówić w organizacji czasu i rozplanowania wszystkich zadań. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Agnieszko, od 6 lat korzystam z planerów edukacyjnych w swojej szkole, Better Academy, i dzieci je sobie bardzo chwalą. W tym roku postanowiłam spełnić swoje marzenie i wydać jeden z autorskiech planerów, żeby każdy mógł z niego skorzystać, nie tylko moi uczniowie. Jeżeli ma Pani dziecko w wieku szkolnym to gorąco polecam!

      Usuń
  2. fantastyczny, kolorowy planner, ja już nie chodzę do szkoły ale wpadł mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  3. Badania pokazują, że warto dzieci już od najmłodszych lat uczyć planowania czasu to pozwala zaoszczędzić wiele godzin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Godzin, nerwów i zdrowia (także tego rodziców i nauczycieli) :) Z własnego doświadczenia wiem, że planowanie potrafi pomóc nawet najbardziej leniwemu uczniowi zostać uczniem na piątkę. Grunt to przedstawić to w takiej formie, żeby się dzieciom podobało, co, mam nadzieję, udało mi się osiągnąć w planerze :)

      Usuń
  4. OOO to coś nowego, fajne zarówno dla ucznia jak i rodzica

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki wesoły ten planner :) taki w sam do nauki gospodarnosci i planowania czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje dziecko ma bardzo podobny plener w przedszkolu. Super sprawa wszystko jest zapisane i przedszkolak ma na wszystko czas

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo pomysłowe i fajne :D Super sa takie planery :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę taki planer kupić siostrzenicy, bo jest tak postrzelona, że przyda jej się nauka planowania swojego życia i czasu. Nie znoszę marnowania drogocennych minut.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogocennych minut i talentu, w końcu dzieci uczą się dużo szybciej od dorosłych. I niewykorzystywanie tych niesamowitych możliwości jest tym bardziej bolesne z punktu widzenia dorosłego. Co do samego planera, gorąco zachęcam Panią do kupna. Włożyłam wiele serca w jego przygotowanie i wierzę, że jest w stanie pomóc siostrzenicy uporządkować swoją naukę :) Zapraszam na www.planerydladzieci.pl - moją stronę, gdzie prowadzę ich sprzedaż.

      Usuń
  9. Mam córki, którym by się ten planer spodobał. Jest bardzo kolorowy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze miałam problem żeby regularnie uzupełniać takie rzeczy. Do dzisiaj w zasadzie mi to zostało 😂 i chyba nic tego nie zmieni

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna sprawa ten planer. Pomyślę o nim w przyszłym roku , jak młody opanuje naukę czytania i pisania. Bo teraz pomimo że zna literki jeszcze długa droga przed nim. Szkoda że za moich szkolnych czasów nie było takich ksiażęk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Aniu, oprócz Planera szkolnego, napisałam również podobną książkę, ale dla dzieci w wieku przedszkolnym i ich rodziców, w końcu bardzo mało który przedszkolak umie czytać i pisać. To Planer do wspólnej pracy z dzieckiem. Ma za zadanie stanowić wprowadzenie do zagadnienia planowania i źródło wspaniałej zabawy dla malucha. Jest pełen kolorowanek, labiryntów i ćwiczeń dla... rodziców przedszkolaka. Zapraszam na stronę www.planerydladzieci.pl po więcej szczegółów.

      Usuń
  12. Dobry pomysł na naukę organizacji czasu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki planer jest bardzo pomocny w organizacji roku. Sama też używam na studiach planera.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie zamówię taki dla mojego syna, on lubi korzystać z takich gadżetów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Zuzanno, ten planer to więcej niż gadżet. To kompan dla dziecka do szkoły, który pomoże, podpowie i będzie też stanowić źródło zabawy. Od lat korzystałam z podobnych narzędzi w swojej szkole, Better Academy, i dzieciom bardzo się podobały, a co ważniejsze - pomagały usystematyzować naukę. W tym roku odważyłam się go wydać i liczę, że z jego pomocą wielu uczniów odnotuje przyrost bardzo dobrych ocen na świadectwie. Jeżeli moja książka Panią interesuje, zapraszam na stronę www.planerydladzieci.pl :)

      Usuń
  15. Bardzo fajny i przemyślany a co najważniejsze kolorowy planer dla najmłodszych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdy chodziłam do szkóły miałam wszystko zaplanowane, dzięki czemu wystarczało mi czasu na naukę i rozrywkę. Teraz nie do końca mi idzie planowanie

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny i ciekawy :) Myślę, że moim braciom by się spodobał. ;) Ja nie potrzebuje. Poza tym to raczej dla dzieci. :) Och kiedy to było gdy chodziłam do szkoły podstawowej. Za moich czasów chyba nie było takich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pani Moniko, niezmiernie dziękuję za wszystkie miłe słowa skierowane wobec mojej książki. Bardzo zależy mi na tym, żeby dotarła do jak największego grona uczniów i ich rodziców. Wierzę że, a wiara ta jest poparta wieloletnim doświadczeniem, iż korzystanie z Planerów może mieć znakomity wpływ na rozwój młodych ludzi. Im szybciej opanują oni zdolności związane z planowaniem, tym więcej korzyści będą z tego czerpać, praktycznie przez całe życie. Raz jeszcze dziękuję za recenzję i życzę Pani dzieciom jak najlepszego roku szkolnego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny planer, lubię takie bajery, akurat mam ich sporo

    OdpowiedzUsuń
  20. Taki planer to świetna sprawa. Ja mam planer dla mam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Taki planer przydałby mi się w wersji dla dorosłych :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak jeszcze chodziłam do szkoły to zawsze chciałam mieć taki planner, żeby móc wszystko dokładnie notować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dużo osób korzysta z takich planerow, chyba ja w tym roku również sobie jakiś zakupie. Nie wiem czy młodszym przydał by się taki planer..

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe czy zachęci dziecko do planowania wszystkiego, bo dzieci takie roztrzepane i wiele rzeczy zapominają.

    OdpowiedzUsuń
  25. Żałuje, że nie miałam za swoich czasów szkolnych takiego planeta :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super planogram szkolny. Muszę zakupić swojej córce. Może bardziej będzie pamiętać o swoich zadaniach i innych rzeczach.

    OdpowiedzUsuń
  27. Such a great planner. Thank you so much for sharing.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/09/armaniprive-rose-alexandrie_25.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedyś nie było takich fajnych plannerów, a szkoda. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super sprawa dla najmłodszych. Szkoda, że nie było takich planerów jak byłam mała :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jako rodzic jestem w pełni za takim planerem, jest kolorowy, czytelny i na pewno ułatwia funkcjonowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie na szczęście jeszcze to omija, ale zleci pewnie szybciej niż myślę ;-)

      Usuń
  31. Takiego planera brakowało mi najbardziej w czasach szkolnych, ponieważ teraz, gdy już edukacja jest dawno za mną, łatwiej byłoby mi planować nadchodzące dni.

    OdpowiedzUsuń
  32. Taki planner to świetna sprawa. Żałuję, że nie mam takiego. Rozpoczynam studia i bardzo by mi si przydał.

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacyjne są takie plannery! Żałuje, ze za moich szkolnych czasów nie było takich rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja już szkolne czasy mam za soba od 10 lat.

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie wiedziałam, że dla dzieci tęz są takie plannery. Fajnie nauczyć ich takiej systematyczności, aby też niczego nie zapomnieli i układali sobie odpowiednio czas. Bardzo ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  36. Teraz żałuję, że gdy chodziłam do szkoły to nie miałam takiego planera. Na pewno nauka szła by sprawniej. Ja uwielbiam takie planery, kalendarze i wgl. Dzięki temu staje się bardziej rozganizowana :)

    OdpowiedzUsuń
  37. http://stylevibes.pl8 października 2019 21:29

    Planer szkolny to po prostu swietna sprawa <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)