Czarne mydło myje czy brudzi ?

By | 09:53 44 comments





Czarne mydło to produkt z którym miałam już wcześniej do czynienia, więc obawy że zarówno ja jak i pół łazienki będzie czarne jak węgiel nie było. Pamiętajcie jednak by przed każdym użyciem wstrząsnąć opakowaniem ja tego nie zrobiłam za pierwszym razem i z przerażeniem ujrzałam lejącą się ciurkiem czarną wodę :)


Kompozycja żelu pod prysznic oparta jest na naturalnym czarnym mydle Savon Noir. Czarne mydło wytwarzane jest tradycyjną marokańską metodą z czarnych oliwek oraz oleju oliwnego. Charakteryzuje się oliwkowym zapachem oraz barwą od ciemno zielonej do ciemno brązowej, w zależności od stopnia dojrzałości oliwek.


 Czarne mydło działa jak naturalny peeling enzymatyczny, delikatnie złuszcza martwy naskórek oraz wspomaga detoksykację komórek. Oczyszcza pory, reguluje wydzielanie sebum. Skutecznie wygładza skórę, zmiękcza, nawilża oraz dogłębnie odżywia. Zapewnia właściwy przebieg procesów regeneracyjnych. Ujędrnia, poprawia elastyczność skóry oraz wyrównuje niedoskonałości.  Dzięki zawartości oleju arganowego intensywnie nawilża i łagodzi podrażnioną skórę, a także zapobiega jej przedwczesnemu starzeniu się.
Żel pozostawia skórę jedwabiście gładką i delikatną w dotyku.
Jest odpowiedni dla każdego typu skóry, także skłonnej do podrażnień i alergii, ponieważ nie uszkadza naturalnej bariery ochronnej. Jest dobrze tolerowany przez skórę wrażliwą.


Żel świetnie oczyszcza skórę np. po treningu. Może być stosowane do codziennej higieny, a także w połączeniu z rękawicą kessa służyć do wykonania dogłębnego zabiegu gomażującego skórę. Mydło ma pojemność 400 ml i można je kupić już za 22 zł. Ja jestem z niego bardzo zadowolona i na pewno zostanie ze mną na dłużej. 



PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

44 komentarze:

  1. Ja uwielbiam czarne mydło z Nacomi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. już sie przekonałam ze bardzo dobrze oczyszcza a nie brudzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy nie używałam czarnego mydła czas to zmienić!

    OdpowiedzUsuń
  4. mam eukaliptusowe czarne mydło, mega oczyszcza i oczywiście nie brudzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie po takim wysypało na całym ciele , zdecydowanie nie dla mnie jest takie mydło :P

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używałam nigdy czarnego :D jedynie białe mydło :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne, miałam czarne w kostce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I don't know this brand, but it looks like a great product!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie przepadam za czarnym mydłem.

    OdpowiedzUsuń
  10. czarne mydło jest na mojej wish liście :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie jakoś nie przypadło do gustu. Oddałam mamie która jest nim oczarowana

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy produkt, czarne mydło to dla mnie nowość. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz sie z tym spotykam :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/red-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam i używam z rękawicą, bardzo fajnie peelinguje skóre.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tego jeszcze nie widziałam, ale bardzo lubię tradycyjne czarne mydło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Brzmi bardzo ciekawie, chętnie bym to mydło wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja do czarnego mydła przymierzam się od dłuższego czasu i jakoś do tej pory nie wypróbowałam. Skoro jesteś zadowolona z mydła tej firmy to chyba w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam czarne mydło innej firmy i uwielbiam jego działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam czarne mydła od Maroko sklep, posiadam wiele ich w swojej kosmetyczce i często używam do walki z cellulitem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam czarne mydło, ale tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ciekawy kosmetyka chyba sięgne po niego

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie miałam czarnego mydła :-) muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja bardzo lubię :D akurat ich nie miałam ale z innych firm dobrze się sprawdzały :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie niezbyt lubię tego typu mydła. Moja skóra jest po nich zaczerwieniona i często pojawiają się po nich chrostki. Już kilka razy tak miałam i przestałam dalej próbować

    OdpowiedzUsuń
  25. Mialam kiedys takie i bylam zadowlona z dzialania ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam z nim styczności, ale stosunek pojemności do ceny jest bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Na pewno w przyszłości sięgne po to czarne mydło :)

    OdpowiedzUsuń
  28. fajnie, że się tak dobrze sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie uzywałam czarnego mydła :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Dużo czytałam o czarnym mydle, ale nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam te mydło - lubię je, ale zaciekawił mnie kolor - na poczatku myslalam, że bedzie typowo czarne a okazało się ze jest zielonkawe :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja wolę zwykłe mydło. Raczej wolę tradycyjne mydła, a tak to kosmetyki do twarzy i nawilżacze.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie używałam jeszcze takiego mydła, ale chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ono jest dosc specyficzne ale dziala fajnie

    OdpowiedzUsuń
  35. Muszę się w końcu skusić i wypróbować czarne mydło.

    OdpowiedzUsuń
  36. Mydła tej marki jeszcze nie miałam, ale ogólnie bardzo lubię czarne mydło :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super, uwielbiam takie czarne mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie znam tej firmy ani kosmetyku, chociaż gdzieś już słyszałam o czarnym mydle...

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie do końca czarne kosmetyki sprawdzają się na mojej skórze, lubią ją wysuszać

    OdpowiedzUsuń
  40. Super mydełko :) bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)