Co zrobić z niepotrzebnymi rzeczami ?

By | 11:48 36 comments

Znalezione obrazy dla zapytania darmowe ogłoszenia



Ostatnio w moim domu nagromadziło się trochę niepotrzebnych rzeczy. Wiadomo człowiek w sklepie coś zobaczy dana rzecz mu się spodoba, a w domu okazuje się, że nigdy jej nie używamy. No dobra powiem Wam w sekrecie, że jeszcze do niedawna byłam typem zbieracza. Uważałam, że każda rzecz się na pewno kiedyś przyda. Swoje podejście zmieniłam kiedy to pojawiły się dzieci i kiedy w domu zaczęło być coraz mniej miejsca. Moje dzieciaki są coraz większe a w domu jest pełno ich zabawek, którymi się już zupełnie nie bawią. Od czasu do czasu zbędnymi dla mnie rzeczami dzielę się z innymi i sprawia mi to mnóstwo frajdy, ale są też rzeczy które chciałabym sprzedać, wiadomo każdy grosz się liczy, a już nie długo zaczną się zakupy "szkolne" czyli dla każdego rodzica koszmarny okres kiedy to pieniądze znikają jak szalone, a okazuje się że jeszcze mnóstwo rzeczy do kupienia. Oczywiście korzystam z płatnych serwisów typu allegro, ale staram się też wystawiać rzeczy na stronach na których za wystawienie danej rzeczy nie trzeba płacić, w końcu po co przepłacać. Staram się najpierw wystawiać rzeczy na stronach z bezpłatnymi ogłoszeniami, jeżeli dana rzecz nie sprzedaje się długo to wtedy wystawiam ją na płatnym serwisie. Tak też szukając po internecie trafiłam na stronę gdzie bezpłatne ogłoszenia zamieścić możemy bez najmniejszego problemu. Strona jest bardzo intuicyjna i chyba nikt nie będzie miał żadnego problemu z zamieszczeniem ogłoszenia. W ten sposób zostało mi tylko porobić ładne zdjęcia, wkleić je na stronę opisać daną rzecz i najważniejsze czekać że znajdzie ona nowego właściciela :) co mam nadzieję nastąpi szybko. Oczywiście za dopłatą można wyróżnić swoje ogłoszenie. Ja osobiście często korzystam z takich serwisów i dużo rzeczy za ich pośrednictwem już sprzedałam a jeszcze więcej kupiłam.  A Wy co robicie z rzeczami, które nie są już Wam potrzebne ? Z jakich serwisów korzystacie szukając lub sprzedając daną rzecz? 




PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

36 komentarzy:

  1. Też wystawiam ubrania na bezpłatnych serwisach ale ludzie nie chętnie kupują ubrania;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swoje ubrania oddaję do Czerwonego krzyża.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie sprzedaję.. może dlatego, ze używam dopóki się nadaje, a potem to już śmietnik. Pewnie zmieniłoby się to, gdyby w domu pojawiło się dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem chomikiem i zawsze coś gromadzę. korzystam z bezpłatnych ogłoszeń i gdy wiem,że coś mi się już nigdy absolutnie nie przyda to wystawiam ogłoszenie , że oddam lub sprzedam

    OdpowiedzUsuń
  5. o takie ogłoszenia to całkiem przydatne strony

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja najczęściej wystawiam książki - uwielbiam swoją domową biblioteczkę, jednak nie jest ona z gumy, często zdarzają się powtórzenia, lub dana tematyka przestanie mnie interesować. Zdecydowanie wolę takie serwisy niż strony z wymiankami czy grupy facebookowe, gdzie wszyscy marudzą i najchętniej wzięliby wszystko za darmo =D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam zaprzyjaźnioną, wielodzietną rodzinę i im zazwyczaj oddaję niepotrzebne rzeczy typu ubrania czy książki. Dbam o swoje rzeczy, więc są w bardzo dobrym stanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Także mam sporo do sprzedania i chętnie skorzystam z tej strony. Pora zrobić porządki w szafkach

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja najczęściej wystawiam na grupach facebookowych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie sprzedaje rzeczy, przeważnie komuś oddaję :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. No w sumie tak na olx tez niektóre były bezpłatne :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/red-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio oddaję ubrania, nie mam niestety czasu by je wystawiać. Czasem też się wymieniam, np. książkami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również wystawiam masę ubrań na darmowych portalach ogłoszeniowych.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super sprawa, a przede mną porządki, może skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  15. znam tą steronę i sama korzystam często

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja na szczęście wszystko zużywam i nie mam nic do sprzedania nawet ubrania zdzieram do końca

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam wiele nie potrzebnych rzeczy a więc coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. ja musze sie tym tematem zainteresowac, mam kilka niepotrzebnych rzecz, które komuś jeszcze moga sparawic radość

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie slyszalam wczesniej o tej stronie, swoje ciuchy czesciowo wystawiam na innej albo po prostu oddaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja oddaję swojej koleżance zazwyczaj albo siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Również często korzystam z takich stron gdzie mogę dodać ogłoszenie. Chyba że coś komuś oddam, ale też sprzedaję co nie co.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja czasami oddaje lub wymieniam się z koleżankami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja raczej oddaje rodzinie jak już w czymś nie chodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobry pomysł z takimi ogłoszeniami. Lepiej pozbywać się starych rzeczy niż niepotrzebnie zagracać dom. Zawsze parę groszy wpadnie na nowości.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też niektóre rzeczy sprzedaję. Już udało mi się w ten sposób pozbyć niektórych gratów ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja korzystam z olx i zawsze jestem do przodu ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Na szczęście mam komu oddać zbędne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja przede wszystkim allegro lub szafa.pl ale najczęściej mam komu oddać rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja zawsze wystawiam ogłoszenia na grupy oddani owe w mojej miejscowości :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja ogłoszenia zazwyczaj wystawiam na grupy, strona całkiem przydatna.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja ubrania zawsze oddaję, w tym roku zdecydowałam sie na akcję Pomaganie przez ubranie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja niepotrzebne rzeczy oddaje podczas zbiórek. Mam pewność, że na pewno trafią do potrzebujących.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja niepotrzebne ubrania oddaję do PCK

    OdpowiedzUsuń
  34. Może i ja się w końcu pozbędę swojej graciarni..? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Trzymać w przydomowym magazynie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)