Niech podczas Naszych porządków w domu unosi się piękny zapach - balsamy do pielęgnacji Twojego domu.

By | 10:54 99 comments
 



Porządek w domu musi być jedni uwielbiam sprzątać inni wręcz przeciwnie. Ja należę do osób, której porządki nie sprawiają problemu. Lubie jednak, gdy zarówno w czasie porządków jak i po w powietrzy unosi się ładny zapach. Zapach potrafi naprawdę zdziałać wiele i dobrze wpłynąć na nasze samopoczucie. Tuż przed świętami mój dom pachnie już zapachem świąt, który wyczarowuje za pomocą świec, czy też płynów używanych podczas sprzątania. 


Tym razem sprawdziłam działanie balsamów do mycia i pielęgnacji domów. Polska marka Mill Clean, która oferuje kosmetyki do mycia domu - balsamy do podłóg oraz płyny do mycia szyb. W stylowych opakowaniach kryją się skuteczne formuły.


Balsamy do pielęgnacji podłóg Mill Clean to specjalistyczne kosmetyki, które uwzględniają konieczność gruntownego mycia powierzchni z zachowaniem takich walorów jak: połysk powierzchni z jednoczesnym zachowaniem właściwości antypoślizgowych, odpowiednia pianotwórczość, dobra zwilżalność powierzchni bez smug i zacieków oraz przyjemny, długo utrzymujący się, świeży zapach

 

Dostępne zapachy: 

Majowy poranek - kwiaty bzu, zapach konwalii, lewkonii
Marsylskie płatki mydlane - zapach mydlany
Skarby lasu - jeżyny, jagody, maliny
Świąteczny nastrój - pomarańcza, pieczone jabłka, aromat świerkowych gałązek.




 Małe ampułki rozpuszcza się w 5 litrach wody, a następnie czyści się daną powierzchnię i pozostawia do wyschnięcia. Zarówno w czasie mycia jak i po nim w domu unosi się piękny zapach. Wszystkie zapachy przypadły mi do gustu, więc nie jestem w stanie określić, który jest najładniejszy. Jestem zadowolona z tych balsamów i polecam Wam ich wypróbowanie podczas porządków.


Znacie te balsamy ? lubicie, gdy w Waszym domu ładnie pachnie. 


PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

99 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa jego zapachów, typowe środki myjące raczej mnie nie oczarowują w tej kwestii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te balsamy. a czy nadają się do mycia samochodu? Chciałbym aby i w nim ładnie pachniało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze w zastosowaniu o tym nie wspomnieli, ale myślę że nie powinno się nic stać jak ich użyjesz.

      Usuń
  3. Ładny zapach to podstawa. Porządki przedświąteczne się zbliżają, więc na pewno się skuszę. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ładny zapach to podstawa :) a porządki przedświąteczne przed Nami :)

      Usuń
  4. O to coś dla mnie! Uwielbiam pachnące produkty do sprzątania. Od razu przyjemniej się sprząta, a dom oprócz czystości zyskuje też piękny zapach :) Nie miałam pojęcia, że istnieją takie balsamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie lubię jak otwieram drzwi do domu i odrazy czuję piękny zapach :-)

      Usuń
  5. To chyba najważniejsze żeby w domu pięknie pachnało, super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam ich jeszcze, ale jak mają piękne zapachy to pewnie mnie skuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, nie widziałam jeszcze takich produktów do mycia. Lubię gdy w domu ładnie pachnie, więc to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastic post!
    Kisses ...
    Dilek .

    OdpowiedzUsuń
  9. o to te śliczne pachniuszki, które widziałam ostatnio u Ciebie na insta! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo i dziękuje że na insta też mnie odwiedzasz :)

      Usuń
  10. ja też nawet lubię sprzątać i ten efekt czystego i pachnącego domu po porządkach wszystko wynagradza

    OdpowiedzUsuń
  11. mialam te produkty tylko pelnowymiarowe i pieknie pachna te plyny

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam, że istnieją takie balsamy, a to Ci wynalazek... z jednej strony lubię sprzątać a z drugiej nie. Też jestem nieco sceptyczna do ładowania do domu chemii więc staram się to ograniczać i stosować jak najbardziej naturalne rzeczy aby był ładny zapach jak np. kawę, przyprawy itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to cieszę się że dzięki mojemu wpisowi dowiedziałaś się o ich istnieniu :)

      Usuń
  13. Bardzo chętnie poznałabym bliżej te produkty oraz ich zastosowanie w moim domu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kocham sprzątać i lubię jak na końcu pachnie w danym pomieszczeniu, coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale super opakowania, musze poznać

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaciekawił mnie wariant "skarby lasu" :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O kurdę!! Kompletna nowośc dla mnie i mega chętnie bym przetestowała :P

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/11/torby-pokrowce-wystroj-wnetrz-youpibagpl.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze na oczy widzę. Osobiście nie zwracam uwagi na zapachy przy sprzataniu, okna mam po otwierane zawsze, żeby szybko wietrzalo.

    OdpowiedzUsuń
  19. nie znam niestety ale opakowania są kuszace

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie perfumy do pomieszczeń są bardzo istotne, szczególnie zimą, kiedy w mieszkaniu jest duszno lub o prostu chcemy, aby cudnie pachniało.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie jakbyś podała jakieś linki z informacją gdzie można je zdobyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam takie małe balsamiki i byłam z nich zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  23. Po wyglądzie w życiu bym nie powiedziała że to środki czystości do domu! Z chęcią wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  24. Maja oryginalne fajne opakowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. zaciekawiłas mnie tymi produktami, jestem ciekawa jak pachną.

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam je i potwierdzam, ładnie po nich pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię ich produkty - szczególnie zielony płyn jest bajeczny i płyn do mycia okien polecam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Widziałyśmy już na Instagramie! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  29. Super wpis :)
    Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam piękne zapachy, nigdy nie miałam tych balsamów, ale z chęcią bym je wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię jak w domu jest posprzątane i pięknie pachnie. Chętnie bym takie balsamy wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy o nich nie słyszałam ale świetnie się prezentują *-*

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierwsze widzę, ale chętnie bym ich używała, bo lubie jak po sprzątaniu ładnie pachnie w domu.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow ! Nie wiedziałam ze są takie balsamy w kapsułkach. Fajnie to wygląda ;) najbardziej kusi mnie ten świerkowy z pomarańcza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że dzięki mojemu wpisowi dowiedziałaś się o ich istnieniu.

      Usuń
  35. super blog :) swietne balsamy
    wpadnij do mnie ja doppiero zaczynam przygodę z blogowaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Nigdy nie miałam balsamów do sprzątania, zaciekawiłaś mnie tymi produktami.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawe, właśnie się rozglądam za balsamem

    OdpowiedzUsuń
  38. Całkowicie nie znam tych balsamów :) ...a jeżeli chodzi o zapach w domu to bardzo lubię, gdy ładnie pachnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Thanks for sharing great information. I always love to read and spread this kind of information that is unique and really informative. DesiMoo Delivers Farm Fresh Desi Cow Milk in Gurgaon at the Doorstep.
    For Info Visit us:-
    Organic Milk In Gurgaon
    Milk Of Gir Cow in Gurgaon
    Farm Fresh Milk Near Me
    A2 Milk Delivery In Gurgaon
    Organic A2 Milk In Gurgaon
    A2 milk Gurgaon Sector 56

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)