Zadbajmy o Nasze włosy z duetem od Regenerum.

By | 11:24 75 comments



Moje włosy w ostatnim czasie nie są w najlepszej kondycji, dlatego też szukam różnych produktów, które choć w niewielkim stopniu sprawiły by że nabiorą one blasku.  Produkty Regenerum miałam okazję już poznać, ale nigdy nie miałam ich serii do włosów. 

Seria do włosów składa się z serum oraz szamponu. Ja oba te produkty stosowałam jednocześnie. 




REGENERUM regeneracyjne serum do włosów 

nawet bardzo suchych, słabych lub zniszczonych.

Skutecznie odżywia i nawilża włosy, intensywnie je wzmacnia, odbudowuje i chroni przed uszkodzeniami, sprawiając, że stają się miękkie, gładkie i pełne blasku.

  • silnie wzmacnia i regeneruje włosy
  • ułatwia rozczesywanie oraz układanie włosów
  • zapobiega puszeniu się włosów
  • nadaje włosom blask, gładkość i zdrowy wygląd
  • naprawia uszkodzenia powstałe na skutek działania czynników zewnętrznych oraz zabiegów termicznych (np. suszenie, prostowanie), chemicznych (np. trwała koloryzacja) i mechanicznych (np. wiązanie włosów).


Pojemność 150 ml
Cena : ok 20 zł


Ja serum nakładałam na mokre włosy, wmasowywałam je od nasady po same końce i po 10 minutach je spłukiwałam.  Przez pierwszy miesiąc stosowałam je 2 razy w tygodniu teraz stosuję serum raz w tygodniu. 


Serum w plastikowej tubie z zamknięciem typu klik, dzięki czemu wydobycie produktu nie sprawia problemu.  Konsystencja jest dość zbita a zapach lekko słodki. Po jego zastosowaniu włosy nabrały blasku i są jakby bardziej nawilżone. 




Drugim produktem, który wypróbowałam na wzmocnienie
 moich włosów był szampon. 


REGENERUM regeneracyjny szampon
do włosów 
nawet bardzo zniszczonych i suchych


Silnie wzmacnia, wygładza i odbudowuje włosy, nadaje im połysk, ułatwia rozczesywanie oraz chroni przed czynnikami zewnętrznymi.
  • odżywia skórę głowy i ją nawilża
  • intensywnie wzmacnia i regeneruje włosy
  • chroni oraz naprawia uszkodzenia powstałe na skutek działania czynników zewnętrznych, zabiegów termicznych, chemicznych i mechanicznych
  • ułatwia rozczesywanie oraz układanie włosów
  • pielęgnuje włosy od korzenia aż po samą końcówkę


Pojemność: 125 ml
Cena : ok 20 zł



 Ja włosy myję co 3 dzień i wtedy też stosowałam ten szampon. Niewielką ilość szamponu nanosiłam na włosy wmasowywałam go w skórę głowy po czym spłukiwałam.  


Szampon znajduję się w plastikowej tubie i takie rozwiązania w szamponach bardzo lubię, gdyż nie ma najmniejszego problemu z wydobyciem produktu. Bardzo ładnie się pienie, jest wydajny dzięki temu, że wystarczy użyć naprawdę małej jego ilości by umyć włosy. Pachnie prześlicznie i zapach utrzymuje się przez dłuższy czas na włosach. Po umyciu włosy wyglądają dobrze i nie plączą się co dla mnie jest bardzo ważne.  Rozczesywanie włosów po umyciu to przyjemność. 


Z duetu marki Regenerum jestem bardzo zadowolona. Oba produkty spełniły moje oczekiwania i sprawiły , że moje włosy ożyły co dla mnie jest bardzo ważne. Myślę, że za taką cenę warto wypróbować oba te produkty. 






PODPIS



Nowszy post Starszy post Strona główna

75 komentarzy:

  1. Mi by sie teraz przydało, moje włosy są takie zniszczone haha. Musze to miec! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pokończę swoje produkty włosowe, to chcę poznać ten duet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dotąd z tej firmy tylko do paznokci kupowałam produkty, ale zawsze można to zmienić i kupić inne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tym bardziej że marka wypuszcza co chwilę nowe ciekawe produkty.

      Usuń
  4. Miałam produkty do włosów tej marki. Bardzo je lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedys byla moim ulubiencem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki szampon przydałby się teraz moim włosom

    OdpowiedzUsuń
  7. Regenerum znam tylko z preparatu do paznokci :) ciekawe jakby się ten produkt sprawdził na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serum sprawdza się u mnie wyśmienicie i regularnie do niego wracam. Za to nie mialam nigdy szamponu i chyba muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo dobrych opinii słyszałam o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ten szampon i byłam bardzo z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam serum, ale było przeciętne. Taka zwykła odżywka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ten duet i byłam zadowolona. Bardzo przyjemne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie się produkty tej firmy nie sprawdziły niestety.

    OdpowiedzUsuń
  14. To chyba coś dla moich osłabionych włosów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kosmetyki Regenerum. Jakiś czas temu używałam odżywki i moje włosy zmieniły się niemal nie do poznania.

    OdpowiedzUsuń
  16. z Regenerum miałam tylko balsam w sprayu, który mogę polecić bo był super, chętnie poznam te produkty do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  17. to fajnie, że się u ciebie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dużo czytałam opinii o tej firmie. Jednak nie miałam okazji ich kupić.

    OdpowiedzUsuń
  19. Te produkty zawsze się u mnie sprawdzały, muszę wyprubować tą nowa serię.

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje włosy bardzo polubiły się z tym duetem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z Regenerum nie miałam nic do włosów, ale miałam inne produkty i byłam z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  22. Z Regenerum nic nie miałam do włosów, wiec sie nie wypowiem:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jeszcze nie miałam nic z REgenerum, choc jednym czasem kusiło mnie serum :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Znam Regenerum ale nie do włosów. :) Obecnie do włosów używam kosmetyków marki DOVE a mój chłopak używa żelu pod prysznic z DOVE. Do DOVE przekonała się również jego mama, która poleciła mi wcześniej Regenrum do paznokci. Chyba spróbuję Regenerum do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  25. Korzystałam z szamponui sprawdził się u mnie bardzo dobrze. Byłam zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Markę znam i bardzo lubię, ale szamponu jeszcze nie miałam okazji wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Regenerum ostatnio wśród blogerek jest bardzo popularne, i wiele osób ma pozytywne opinie, dlatego ja z chęcią bym wypróbowała również, chodź może nie koniecznie szampon do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Te serum się u mnie sprawdziło i byłam bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zazdroszczę Ci mycia włosów co 3 dni! Ja niestety muszę myć codziennie. Ciekawy ten duet, fajnie że się sprawdził - myślę, że wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam kiedyś, dobry produkt, nawet bardzo

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam to Regenerum, sprawdziło się u mnie średnio. Podoba mi się minimalistyczne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam ten duet i również byłam z niego zadowolona. Regenerum zawsze się u mnie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  33. Testowałyśmy różne produkty od Regenerum, jednak tych jeszcze nie miałyśmy :) Musimy po nie sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nie przepadam za markę Regenerum mimo tak wielu dobrych opinii.

    OdpowiedzUsuń
  35. Z regenerum uwielbiam krem do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Testowałam :) produkty zdecydowanie godne polecenia!

    OdpowiedzUsuń
  37. Od regenerum mialam 3 produkty I byłam zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Miałam serum i jakoś bez szału, po za tym że szybko się zużył a cena w sumie nie niska jak za taką pojemność :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)