Otoczmy się cudownym zapachem perfum Lovely Garden.

By | 08:51 56 comments




Jak pewnie wiecie lub też nie uwielbiam otaczać się pięknymi zapachami, kocham poznawać także nowe zapachy. Bardzo lubię jak wybrany prze zemnie  perfum nie tylko ładnie pachnie, ale ma również ładny flakonik dzięki czemu staje się on ozdobą moje toaletki.


Woda toaletowa Lovely Garden, którą chciałam Wam dziś przedstawić to według opisu  wyraźne nuty rabarbaru wirują w tańcu z soczystymi zielonymi nutami i akordami ciepłego mleka. Następnie ujawniają się łagodne tony waniliowej orchidei, które zaprowadzą Cię prosto do ogrodu pełnego tajemnic.


 Powiem Wam szczerzę, że nie wiem czy tylko ja tak mam czy Wy również, ale ja nie umiem sobie wyobrazić jak będzie pachniał dany produkt tylko po opisie. 


Elegancki i minimalistyczny flakonik, który dodatkowo znajduje się w kartonowym pudełko ze złotymi napisami. Perfumy kosztują  89,90 zł, natomiast w aktualnej promocji dostaniemy je za 44,90 zł.


Flakonik mimo, iż prosty bardzo przypadł mi do gustu i już zdobi moją toaletkę : ) 


Co do samego zapachu jest mi go trudno opisać, ale jest to połączenie zarówno słodkich jak i  kwiatowych zapachów. Zapach jest na początku dość intensywny, ale nie powoduje u mnie żadnego bólu głowy.


Co do samej trwałości jestem pozytywnie zaskoczona bo zapach utrzymuje się na mojej skórze przez cały dzień.  Bardzo się cieszę że nie zapach nie jest zbyt słodki, bo takich zapachów nie lubię. Sam perfum urzekł mnie zarówno pod względem wyglądu, trwałości jak i przede wszystkim zapachu. Polecam wypróbować na własnej skórze. 








PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

56 komentarzy:

  1. Szukam ładnego jesiennego zapachu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam perfumy, jestem strasznym zapachowcem, a tych jeszcze nie znam, lecz wyglądają kusząco.

    OdpowiedzUsuń
  3. co raz to cześciej kuszą mnie zapachy oriflame

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam tak że nie potrafię po opisie ocenić zapachu muszę wypróbować na skórze i wtedy wiem czy jest on dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfumy mają ciekawy flakonik ;) przypominają mi karafkę :) zapach ciekawy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. musi być piękny! :) ja osobiście używam moich ślubych Lancome La Vie Est Belle <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj muszą być piekne niestety nie dla mnie, są męskie zapachy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna buteleczka i słodkie zdjęcia �� Ja nie kupuję od jakiegoś czasu nic z kosmetyków. :) Moje małe postanowienie, ze nie kupię nic póki nie wykorzystam poprzedniego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała mieć takie postanowieni i chciałabym umieć go dotrzymać.

      Usuń
  9. No ciekawa jestem zapachu na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nuty zapachowe tych perfum teoretycznie bardzo wbijają się w mój gust, natomiast jeszcze nigdy nie miałam okazji go sprawdzić. Gdzie zamawiasz perfumy ? U konsultantki ? Ja zazwyczaj wybieram markowe wody perfumowane ale sprawdzam ich ceny w porównywarce cen :) Zawsze można trochę zaoszczędzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często u konsultantki link powyżej teraz z okazji świąt są fajne promocje, polecam.

      Usuń
  11. mam ją w wersji zielonej i bardzo lubię , chociaz jest troche nietrwała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam go kiedyś, ale mi niestety nie przypasował :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten zapach i bardzo lubię, Delikatny słodki idealny dla mnie na co dzień

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mojeje nuty zapachowe tu mi bliżej do Avon ale piękny ten flakon.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne te opakowania. Bajecznie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post! Te perfumy z Oriflame są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu :) Podejrzewam, że by mi się spodobał :) A flakonik jest bardzo ładny - kojarzy mi się z parasolką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak bym mogła dać Ci powąchać przez ekran to bym to zrobiła :)

      Usuń
  18. Flakonik jest obłędny :)

    www.zaczytana-na-zaboj.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja mama miała ten perfum i bardzo sobie chwaliła :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/11/torby-pokrowce-wystroj-wnetrz-youpibagpl.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Od Oriflame nigdy nie zamawiałam perfum jedynie z Avon. Myślę że by mi się spodobały te perfumy;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba się skuszę i go zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie znam nic z Oriflame, ciekawią mnie najbardziej perfumy

    OdpowiedzUsuń
  23. Flakonik mi się podoba, jednak zastanawiam się czy zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam dwa zapachy Oriflame, ale kuszą mnie kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widziałam je już na instagramie :) Flakonik mają cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  26. Dawno już nie miałam żadnego zapachu marki Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Moja mama je ma i druga wersję, śliczne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Perfumy mają cudowny flakon. Na pewno przepięknie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia! Same one potrafią zachwycić :)

    OdpowiedzUsuń
  30. podejrzewam, ze musi naprawde ładnie pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
  31. Oh naprawde cudny zapach :) Bardzo zmysłowy

    OdpowiedzUsuń
  32. Posiadam i dla mnie pachnie średnio, jest zdecydowanie za ciężki :/

    OdpowiedzUsuń
  33. Uważam, że polubiłabym się z tym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię perfumy Oriflame, mam ich całkiem sporo ale ta nigdy nie zwróciła mojej uwagi na siebie. Może kiedyś spotkam ją w katalogu i zamówię, bo nuty zapachowe ma ciekawe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)