Ozdabiamy Nasze ściany foto-obrazem.

By | 11:07 79 comments



Witam Was bardzo serdecznie po małej przerwie. Dziś chciałam Wam pokazać mój nowy obraz. Jak wiecie bardzo lubię ozdabiać swoje ściany w domu obrazami ze zdjęciami moich dzieci.

Tym razem postawiłam na obraz na płótnie.

Obrazy z własnych zdjęć to świetna możliwość na zachowanie w naszym mieszkaniu najpiękniejszych wspomnień oraz stworzenie z nich wspaniałej dekoracji.



Największą trudnością było oczywiście wybranie zdjęcia :) Kiedy już się zdecydowałam zostało mi tylko wgrać zdjęcie na stronę i czekać na kuriera. Realizacja mojego zamówienia odbyła się bardzo szybko i już na 2 dzień mogłam podziwiać zamówiony obraz u mnie w domu. 




Wysoka estetyka wykonania, dbałość o każdy detal zarówno ten widoczny z frontu jak i z tyłu za obrazem na pewno jest wielką zaletą tego obrazu. 


Oczywiście należy pamiętać że zamawiając taki obraz warto zwrócić uwagę na to by zdjęcie było wykonane w jak najlepszej jakości, gdyż zdjęcia o słabej jakości na pewno przy takiej wielkości stracą swój urok i nie będą wyglądać zbyt estetycznie. 


Jestem zadowolona za równo z obsługi sklepu jak i z jakości wykonania obrazu. Prezentuje się on przepięknie i zdobi już moją ścianę :) 



Lubicie ozdabiać ściany obrazami z Waszymi wspomnieniami ??






Galeria Druku




PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

79 komentarzy:

  1. Podobają mi się takie obrazy :) Muszę sobie taki sprawic w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny fotoobraz, wybrałaś fantastyczne zdjęcie chłopaków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa, super wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham obrazy i właśnie myślę, aby coś podobnego do siebie zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te obrazy wyglądają można nimi ładnie ozdobić pokój

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie i fajną opcją jest wybór gotowych obrazów lub też stworzonych przez Nas.

      Usuń
  6. Wooe super to wygląda, przydałyby mi sie takie zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł :) Wygląda na prawdę dobrze

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł, według mnie świetnie to wyglada

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam w domu dwa fotoobrazy i bardzo podoba mi się takie rozwiązanie ozdoby domu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie to wygląda, wtedy dom żyje i wiadomo kto w nim mieszka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na ścianie mam trzy takie ozdoby :) Uwielbiam zdjęcia na dużym formacie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fotoobrazy to świetna pamiątka na wiele lat. Dodatkowo pięknie zdobią także naszą ścianę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie obrazy foto najpiękniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne są tego typu obrazy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wlasnie dzis kupilam kilka ramek i mamm zamiar zrobic fajna galerie na scianie w przedpokoju :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co prawda nie moja bajka, ale nie sposób odmówić jakości wykonania. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo często kupuje fotoobrazy dla znajomych w formie prezentu albo Zamawiam jakiejś fotoksiążki obydwa warianty zachowania ze zdjęć bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny pomysł na ożywienie każdego wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  19. fajna sprawa taki foto obraz. Od razu robi się w domu przyjemnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysł na ożywienie wnętrza!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Również współpracowałyśmy z tą firmą i jesteśmy pod wielki wrażeniem! :) Kochamy ich <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super że nie tylko ja jestem zadowolona z wykonania ich pracy.

      Usuń
  22. Takie foto obrazy to świetna dekoracja ściany. A wydrukowanie w formie foto obrazu zdjęcia np. bliskich to super sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/11/babyonlinewholesale-w-poszukiwaniu.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię takie pamiątki właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny pomysł, kiedyś też coś takiego znajdzie się u mnie w mieszkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna rzecz na prezent np. dla dziadków, ale osobiście wolę tradycyjne zdjęcia w ramkach.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne na prezent.
    Chciałabym taki 👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo święta więc powodów do prezentów będzie dużo :)

      Usuń
  28. Kurczę! Coś niesamowitego! Ja bym co rok czy dwa zmieniała zdjęcia :D Uwielbiam spersonalizowane rzeczy jak i własnie ozdoby do domu tudzież mieszkania, które mówią coś o domownikach a nie są tylko ścianami z farbą czy tapetą i jakimś obrazkiem. :) Obecnie mieszkam w małym mieszkaniu i nie swoim ale gdy będę mieszkać w swoim domu to z pewnością postaram się o coś konkretnego na ściany i nie tylko! Chociaż przyznam się, że i teraz mam w sypialni rozwieszonych kilka zdjęć z widokami kochanych Bieszczad, w których mieszkałam przez 18 lat i w których mam sporą część rodziny. Pozdrawiam i zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubie takie fotoobrazy, w obecnej chwili jestem na etapie projektowania fotokalendarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też takie właśnie projektuje tylko mam problem z wyborem zdjęć :)

      Usuń
  30. super pamiatka. bardo lubie takie

    OdpowiedzUsuń
  31. W moim domu są takie fotoobrazy i bardzo lubię na nie patrzeć zwłaszcza ten który przedstawia moją córkę gdy była malutka

    OdpowiedzUsuń
  32. Sama chciałabym mieć taki fotoobraz w swoim pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dałaś mi pomysł na prezent! Super opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny sposób na ozdobę do pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękny fotoobraz. Takie pamiątki są najlepszą formą przechowywania wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Taki fotoobraz to super ozdoba w mieszkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zastanawiałam się nad foto obrazem, ale w ostateczności się jeszcze nie zdecydowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale świetnie to wygląda, bardzo fajny pomysł na prezent dla kogoś :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kiedyś z pewnością się skuszę jednak teraz wynajmuję mieszkanie i raczej nie mamy możliwości takiego zdobienia ścian

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)