Jakie opony na zimę wybrać ?

By | 14:22 69 comments
Znalezione obrazy dla zapytania opony zimowe



Zima, zima , zima pada pada śnieg, ach oby to nastąpiło jak najpóźniej. Ja kocham upały, słoneczko i opalanie się :) No dobra klimat kiedy za oknem jest biało jest piękny, nawet w tamtym roku udało mi się pojeździć na sankach z dzieciakami, ale wolę ten klimat oglądać zza okna. Jestem kierowcą i bardzo lubię jeździć samochodem jednak kiedy nadchodzi zima to przeraża mnie to że muszę wstawać wcześniej by odśnieżyć samochód. Przed okresem zimowym zawsze dbam o to by mój samochód był sprawny i bezpieczny. Podstawą jest oczywiście niezawodny akumulator oraz sprawne opony zimowe, dzięki którym nasza droga hamowania na oblodzonych drogach się zmniejsza.  Jakie zatem opony wybrać ? Na pewno te sprawdzonych marek. Wielu kierowców twierdzi, że na sezon zimowy należy zakładać węższe opony niż na lato, by samochód lepiej się prowadziło nic bardziej mylnego. Na zimę należy montować ogumienie w rozmiarze zalecanym przez producenta samochodu. Węższe opony nie poprawiają przyczepności. Rozmiar opony, zapisany w postaci ciągu liczb i liter, znajduje się na jej ścianie bocznej.  
Zatem jakie opony wybrać najlepiej ?  przedstawię Wam dziś klika propozycji :






Cechy produktu:
  • szerokość/profil/średnica: 205/55R16
  • indeks nośności: 91 (do 615 kg/oponę)
  • indeks prędkości: H (do 210 km/h)
  • sezon: ZIMA
  • typ pojazdu: samochody osobowe
  • opór toczenia: C
  • przyczepność na mokrej nawierzchni: B
  • poziom hałasu: 71 dB
  • rok produkcji: 2018






Cechy produktu:
  • szerokość/profil/średnica: 195/65R15
  • indeks nośności: 91 (do 615 kg/oponę)
  • indeks prędkości: T (do 190 km/h)
  • sezon: ZIMA
  • typ pojazdu: samochody osobowe
  • opór toczenia: C
  • przyczepność na mokrej nawierzchni: E
  • poziom hałasu: 69 dB
  • rok produkcji: 2018
  • stan: fabrycznie nowe
  • kraj produkcji-POLSKA
Najbardziej popularna opona zimowa.     Opona jest przeznaczona do aut miejskich, kompaktowych, a także samochodów klasy średniej.
  • Konstrukcja opony zapewnia długie przebiegi oraz komfortową jazdę zimą.
  • Zoptymalizowana powierzchnia styku opony z podłożem przekłada się na dobrą przyczepność na zimowych drogach.
  • Kierunkowy bieżnik z szerokimi rowkami skutecznie usuwa wodę i błoto pośniegowe zmniejszając ryzyko aquaplaningu.


GOODRIDE SW608 to opona zimowa stworzona do samochodów osobowych.
Została ona wyposażona w kierunkowy bieżnik, który bardzo dobrze odprowadza wodę spod opony w wyniku czego zmniejsza się ryzyko wystąpienia zjawiska aquaplaningu.
Produkt ten jest przeznaczony dla osób ceniących sobie dobry stosunek ceny do jakości. Model SW608 zapewnia biezpieczeńswo w zimowych warunkach oraz komfort jazdy.
Przyczepność oraz stabilność podczas jazdy zapewnia nowoczesna mieszanka gumy, która zachowuje swoją elastyczność nawet w niskich temperaturach.



MARKA : ROYAL  BLACK
MODEL : SNOW
ROZMIAR : 205/55R16
NA FELGI :  16"
INDEKS NOŚNOŚCI : 91
INDEKS PRĘDKOŚCI : H - 210 km/h
KONSTRUKCJA :  Kierunkowe
PRZEZNACZENIE : samochody osobowe i SUV
SEZON : ZIMA
PRODUKCJA : 2018

ROYAL BLACK SNOW - produkcja 2018

Jest to jeden z najlepszych producentów opon w Azji i sprzedawany w całej zachodniej europie. Produkty bardzo wysokiej jakości i o wysokich parametrach dorównujących produktom europejskim. W europejskiej dystrybucji już od 4 lat. Niska cena i dobre parametry to lepsze rozwiązanie niż opony bieżnikowane. Towar o bardzo dobrych opiniach użytkowników - można znaleźć w internecie.
A czy Wy posiadacie faworytów wśród opon zimowych? Na co zwracacie szczególną uwagę?


Nowszy post Starszy post Strona główna

69 komentarzy:

  1. My właśnie zmieniliśmy na zimówki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jestem taka zielona w tym temacie, dobrze, że wymianą opon w moim aucie zajmume się tata ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym tematem w moim domu zajmuje się mój mąż.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oponami zajmuje się mój mąż. Ja się nie znam na tym kompletnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W większość tą sprawą zajmują się faceci i całe szczęście.

      Usuń
  5. Ja kompletnie się na tym nie znam, mam auto codziennie jeżdżę ale sprawami technicznymi i oponami zajmuje się mąż.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to się na tym nie znam. Mam od tego ludzi :P
    Mąż już był w serwisie i mi wymienili :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. My w tym sezonie mamy już wybór za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki wybór nas nie dotyczy :) Ale super wpis

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam samochodu, także temat w ogóle nie dla mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja sie kompletnie na tym nie znam. Moj facet sie tym zajmuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój mąż kupil w tym roku zestaw nowych opon zimowych, wybór jak zawsze był trudny

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie tymi sprawami zajmuje się tata ja się na tym kompletnie nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ważny temat bo zima zawsze przychodzi znienacka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tym tematem zdecydowanie zajmuje się mąż.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziekuje za ten poradnik. Właśnie musze kupic opony

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się na tym nie znam, ale z takim postem bym coś ogarnęła :))

    OdpowiedzUsuń
  17. no tak zaraz trzeba zmieniać

    OdpowiedzUsuń
  18. Opony z Dębicy to nie jest dobry wybór, są bardzo słabe i łatwo pękają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O może trafiłaś na jakieś trefne bo ogólnie firma ma dobre opinie.

      Usuń
  19. Nie będę się wymądrzać bo kompletnie się na tym nie znam :P Tematy samochodowe są na głowie męża, ja tylko się z nim wożę :D My w tym roku na szczęście nie musimy kupować opon zimowych bo niedawno wymieniliśmy samochód i mieliśmy zimówki w komplecie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli o mnie chodzi to nie mam zielonego pojęcia o oponach. Wiem tylko, że zimowe są po to, aby nie wpadać w poślizg (nie są gołe :p) i mają być bezpieczne. I na tym wiedza się kończy :p Wymianą opon i całą resztą związaną z samochodem, zajmuje się mój facet i niech tak zostanie :D Miłego wieczorku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie niech faceci się o to martwią :) również życzę miłego wieczoru :)

      Usuń
  21. Nie znam się zbytnio na tym, ale wiem, że wybierając opony trzeba zwrócić uwagę na materiał i jakość wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja się oponami nie zajmuję, bo to leży w gestii mojego męża :) Niemniej jednak post uważam za bardzo przydatny - z pewnością wiele osób skorzysta z Twoich wskazówek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś w większości kobiet które opony zostawiają mężą :)

      Usuń
  23. Jeżeli chodzi o OPONY,to jestem zielona w tym temacie - nie mniej jednak mam takie szczęście,że mój Mąż co sezon zajmuje się tym tematem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie jeżdżę samochodem bo go nie mam a nawet nie posiadam prawka. Cóż zabieram się za podejście do nauk. Mój chłopak coś mówił o oponach wiec może mu się post przyda bardziej

    OdpowiedzUsuń
  25. Zupełnie nie znam się na oponach :D Ale cieszę się, że Dębica ma swój udział :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki to konkretny poradnik, bo mam z tym problem co roku

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nawet nie wiem jakiej marki mam opony zimowe, podobno są dobre jak na półkę cenową która podałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Warte poczytania, trochę się dowiedziałam nowego.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak dobrze, że jeszcze nie muszę się tym przejmować! Jestem kompletnie zielona w takich tematach i mam wrażenie, że nawet gdy już zrobię prawo jazdy, to to się nie zmieni :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Właśnie mi przypomniałaś że muszę w końcu swoje zmienić

    OdpowiedzUsuń
  31. Opony zimowe powinny być bezpieczne. Ale marką to zawsze zajmuje się mój mąż.

    OdpowiedzUsuń
  32. Totalnie nie znam się na oponach, ponieważ nie mam samochodu, ale z pewnością opony zimowe muszą być bezpieczne :D

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie tym tematem zajmuje się mój mąż, kompletnie się na tym nie znam

    OdpowiedzUsuń
  34. Grzegorz Krasiński19 września 2020 00:44

    Właśnie do takich postów został stworzony internet. Co prawda nie potrzebuję tej informacji, ale prosiłbym o odświeżenie zdjęć. Przy okazji prosze pamiętać, że aby wyświetlać się teraz wysoko w Google musi Pani mieć stronę działającą dobrze na telefony. Szczegolnie zmieni się to na początku 2021 roku. Pozdrawiam, Grzegorz Krasiński webgrim.

    OdpowiedzUsuń
  35. Oczywiście sam wybór właściwych opon jest niezwykle ważny i ja staram się zawsze kierować zdrowym rozsądkiem. Jednak jakiś czas temu sprzedawałem samochód i teraz szukam kolejnego. W takiej sytuacji przydał mi się wpis https://kioskpolis.pl/sprzedaz-auta-a-wspolwlasciciel/#kotwica3 gdyż wiedziałem jak to zrobić kiedy występuje współwłaściciel.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)