Rękodzieło najlepszą propozycją na zabicie wolnego czasu - DIY zrób to sama.

By | 11:30 63 comments



Choć z czasem u mnie bywa różnie to od czasu do czasu udaje mi się znaleźć chwilę na przyjemności. Jedną z nich jest robienie czegoś z niczego. Niestety nie jestem osobą, która jakoś wybitnie została obdarzona talentem do malowania, rysowania czy też pracy twórczej. Jednak zawsze próbuje swoich sił bo wiadomo, że rzeczy zrobione samodzielnie cieszą najbardziej. Bardzo lubię także dawać swoim bliskim prezenty zrobione własnoręcznie. 


Z chęcią szukam inspiracji na zrobienie czegoś nowego w internecie i książkach. Tym razem w moje ręce wpadła książka Marii Szymańskiej. Jak stworzyć coś z niemal niczego i jak nadawać starym przedmiotom nowe kształty ? „DYI. Zrób to sama” to zbiór 50 tutoriali i przepisów, które pokażą ci jak niewiele trzeba, by doświadczyć radości tworzenia. 


Piękne ilustracje oraz instrukcję krok po kroku to coś co bardzo lubię. Bardzo cenię instrukcję jak wykonać dana rzecz od A do Z.


Z tą książką z łatwością przygotujesz aż 10 różnych kosmetyków naturalnych, jak chociażby żelki do kąpieli czy maseczka jogurtowa, a także bez problemu poradzisz sobie ze zrobieniem biżuterii. 


10 inspirujących pomysłów na praktyczne i ładne rzeczy do mieszkania i tyle samo propozycji odświeżenia garderoby to także pomysły, które możecie znaleźć w tej książce.


Oryginalne prezenty dla bliskich, które na pewno przypadną do gustu nie jednej osobie, tu również znalazło się miejsce na takie pomysły.


Warto próbować ocalać przedmioty i umiejętnie szukać ciekawych rozwiązań, kupować mniej i mniej marnować.


Wydawnictwo: Egmont Polska
Data wydania: 19 września 2018 roku
Liczba stron: 224



Polecam tę książką osobą , które lubią  wykonywać prezenty, bądź ozdoby do domu. Książka będzie też fajną propozycją na prezent dla osób kochających rękodzieło. Polecam.






PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

63 komentarze:

  1. To coś dla mnie, uwielbiam diy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, komu tę książkę podaruję i będzie z nim bardzo zadowolony. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. OOo myślę, że ta książka by mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna książka dla mnie. Bardzo lubię tworzyć różne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze fajna ksiazka! Az jestem ciekawa co tam moglbym dla siebie znalezc

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo ksiązka idealna dla mnie. Do tej pory korzystam z fanpage'a Bloosom ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szukam czasami pomysłów na internecie a czasami w książkach.

      Usuń
  7. Mam dwie lewe ręce, więc nigdy nie zabierałam się za DIY ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też bywa że mam dwie lewe ręce ale jak mam pokazane krok po kroku to jest łatwiej i czasami coś wyjdzie :)

      Usuń
  8. lubię DIY ale też nie mam zdolności manualnych :D chętnie bym przejrzała tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna ksiązka, widzę duzo zdjęć więc tym łatwiej zrobić cos samemu. Lubie takie działania i zapisuję sobie ta pozycję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie zdjęcia i instrukcja krok po kroku bardzo ułatwiają zadanie.

      Usuń
  10. Ja w takich sprawach jestem totalny antytalent :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywa i tak ale taka książka jest w stanie wyjaśnić krok po kroku co i jak więc może uda się coś zrobić.

      Usuń
  11. Przyznam, że jak byłam młodsza i chodziłam do szkoły, to byłam bardziej skłonna wykonywać DIY. Obecnie raczej stawiam na gotowe produkty lub półprodukty, które są łatwe i szybkie do połaczenia. Jesli ktoś lubi takie zabawy, to książka wydaje się idealna :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Książka z pewnością by mi się spodobała, bowiem lubię takie DIY. Także kusi kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie takie robótki, tylko ostatnio brakuje mi na nie czasu ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie podobnie z czasem ale teraz jak będzie coraz zimniej to długie wieczorki będą i czas się znajdzie.

      Usuń
  14. Na jesienne i zimowe długie wieczory czas z taką książka byłby przyjemniejszy

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam mało czasu na tego typu rzeczy. W sumie to czasem wydaje mi się ze źle go gospodaruje. Moja teściowa lubi takie rzeczy wiec może jej kupie w prezencie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam tworzyć, kocham proces powstawania, więc ta książka na pewno nie kurzyłaby się u mnie na półce!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj, ja nie mam cierpliwości do takiego tworzenia DIY. :) Kiedyś modyfikowałam jeansy, w sumie to było fajne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś robiłam rękodzieło, DIY i tego typu rzeczy, fajna sprawa :D Niestety już nie mam na to cierpliwości :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ świetna książka! Chcę ją! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja mama jest bardzo kreatywna i tworzy cuda. Więc taka książka diy byłaby dla niej idealna. Tak myslałam, aby na imieniny lub święta podarować jej własnie książkę diy - skarbnica inspiracji :) Życzę Ci kochana dobrej niedzieli i całego nowego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się jej spodoba, to super pomysł na prezent. Tobie też życzę cudownego tygodnia.

      Usuń
  21. Nigdy nie miałam takiej książki, wydaje się być ciekawa, choć jestem z tych osób, które szukają takich inspiracji w internecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też szukam w internecie ale jakbym dostała taką książkę w prezencie to bym się cieszyła :)

      Usuń
  22. Taka książka to marzenie! <3 Uwielbiamy w wolnej chwili tworzyć coś swojego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna książka, ale ja jestem antytalenciem DIY ;-) a szkoda,bo fajnie zrobić coś własnymi rękoma

    OdpowiedzUsuń
  24. Dawniej bardzo lubiłam różnego rodzaju DIY. Teraz jakoś mniej mam na to czasu, ale ta książka wygląda tak zachęcająco, że aż mnie naszło na zrobienie jakiegoś DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam DIY. Sama pisze takie artykuły na blogu więc taka książka zdecydowanie przypadlaby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam tak spędzać czas, potrafię się zatracić w takich robótkach

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię takie DIY ale muszę mieć do tego wene :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)