Biblioteka Bajek - Kubuś i Przyjaciele , czyli czytamy ciekawą książkę.

By | 09:28 69 comments


Kubuś i Przyjaciele. Biblioteka Bajek







Kto z Nas nie zna Kubusia Puchatka i jego przyjaciół :) to chyba bajka , którą każdy z Nas oglądał, gdy był mały. Moje dzieciaki również uwielbiają te zabawne i mądre postacie.





Na księgę tą składa się piętnaście wyjątkowych historii, w których możemy spotkać nie tylko Kubusia Puchatka, ale również strachliwego Prosiaczka, wesołego Tygrysa, Kangurzycę z Maleństwem, Kłapouchego, a także Sowę Przemądrzałą.




Opowiastki pokazują dziecku, że warto mieć obok siebie przyjaciela i co to znaczy tak naprawdę być prawdziwym przyjacielem.




Piękne ilustracje i duża czcionka na pewno zachęcą mniejsze dzieci do oglądania książeczki, a starsze do jej przeczytania. 



„Biblioteka Bajek” to świetna seria dla najmłodszych! Pięknie wydana i co najważniejsze, każda historia niesie jakieś przesłanie, które na pewno przyda się dziecku w życiu.



Ta seria bardzo przypadła Nam do gustu i bardzo często czytam ją moim dzieciakom, a mój starszy syn z zaciekawieniem czyta ją sam. 



Pamiętajcie, że czytanie dzieciom od najmłodszych lat pobudza ich wyobraźnie oraz sprawia, że stają się mądrymi ludźmi.



Jak często czytacie swoim dzieciom książki ?


My polecamy tą książeczkę w 100% warto ją mieć w swoich zbiorach książkowych.





Znalezione obrazy dla zapytania egmont



PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

69 komentarzy:

  1. Mimo że dzieckiem już dawno nie jestem, uwielbiam Kubusia Puchatka. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podobnie jak ja :) to były bajki i bohaterowie nie to co teraz.

      Usuń
  2. jestem pod wielkim wrazeniem wydania . czytamy codziennie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podobnie jak my :) naprawdę świetnie wydane są te książeczki.

      Usuń
  3. Bardzo ładnie wykonana książeczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wydana książka, sama takie lubie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Kubusia Puchatka tak jak i moje dzieci i mam sporo książek z nim w roli głownej. Ta z pewnością dołączy do tej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie jest u Nas zarówno my rodzice jak i Nasze dzieciaki uwielbiamy Kubusia i jego gromadkę.

      Usuń
  6. Jak byłam mała kochałam kubusia puchatka!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wydana :) Codziennie czytamy bajki, Kubusia też lubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wydana :) Ilustracja ma śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stara już jestem.. ale i tak kocham Kubusia Puchatka!

    OdpowiedzUsuń
  10. KAsiązka jest tak pieknie wydana, że sama chętnie bym ja czytała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mimo iż dzieckiem nie jestem sama czytałam ją z wielkim zaciekawieniem.

      Usuń
  11. Ale piękne ilustracje, muszę kupić będzie super dla mojej córeczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kubuś puchatek i jego przyjaciele to moja ukochana bajka

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kubusia puchatka! Slicznie wydane

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne wydanie! Koniecznie muszę kupić tą książkę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kubuś Puchatek zawsze jest w modzie. Bardzo ładne wydanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się bardzo wydanie tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam niesamowity sentyment do tej bajki <3 Nadal Kubusia Puchatka uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kubuś Puchatek to była zawsze nasza ulubiona bajka! :) Kochamy ją nad życie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiamy Kubusia Puchatka i czytamy go regularnie. Ja go lubiłam, Hania lubiła i Madzia również go bardzo lubi.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kubuś Puchatek i jego banda - miłe wspomnienie z dzieciństwa :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zbierałam kiedyś książki o Kubusiu Puchatku, następnie wszystkie sprzedałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piekne wydanie :) Lubie Kubusia

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wydana jest ta książeczka :) Bardzo lubiłam Kubusia Puchatka jako dziecko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przypomniało mi się, jak wujek czytał mi książeczki o Kubusiu Puchatku. Świetnie wyglądają te obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. U nas Kubuś Puchatek nie jest ulubieńcem. Jakoś nikomu z mojej trójki serce szybciej nie zabiło do tych bohaterów.

    OdpowiedzUsuń
  26. Pamiętam moje książeczki z dzieciństwa! Warto tworzyć dziecku taką biblioteczkę książeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kto by nie znał Kubusia Puchatka?! Ja go uwielbiałam! Mogłabym go oglądać i oglądać hihi :) Do dziś pamiętam również książeczki z dzieciństwa, choć takiego wyboru jak obecnie nie było. Miłego wieczorku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kubuś Puchatek to była byłą moja ulubiona postać z dzieciństwa, a w podstawówce zaczytywałam się w książkach o Kubusiu. Mojej córce też czytam o nim bajki, jednak takiej księgi nie mamy, koniecznie muszę jej poszukać, wygląda przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Kubuś i przyjaciele na zawsze pozostaną w naszej pamięci. Historia tych zwierzątek nigdy nie wyjdzie z mody a naszych bohaterów zawsze ca ciekawego spotyka. Pamiętam jak takę książki czytałam moim młodszym kuzynka

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojejku, aż zatęskniłam za tą bajką! Chyba w wolnym czasie obejrzę kilka odcinków ☺️ Jako dziecko uwielbiałam Kubusia Puchatka!

    OdpowiedzUsuń
  31. Moja córka bardzo lubię Kubusia Puchatka😍 ja zresztą też. Chyba kupimy ta książkę 😁

    OdpowiedzUsuń
  32. My etap Kubusia Puchatka mamy za sobą, ale kiedyś chłopcy bardzo go lubili.

    OdpowiedzUsuń
  33. Książeczka wydaje się fajna. Pewnie dzieciaki chętnie ją przeglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Kubuś puchatek to bajka idealna dla każdego pokolenia, uczy i bawi jednocześnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)