Głośnik bluetooth Gogle - idealna jakość dźwięku i piękny wygląd.

By | 12:36 74 comments



Muzyka jest bardzo ważna w moim życiu. Bardzo lubię sprzątać, gotować czy też sadzić kwiatki w ogródku w towarzystwie fajnych nut lecących z głośników. Bardzo zainteresował mnie Głośnik bluetooth Gogle .


Już na pierwszy rzut oka głośnik bardzo mi się spodobał. Uwielbiam wszystko co świeci a w tym głośniku światełka migają w takt muzyki bardzo efektownie to wygląda.


Głośnik można używać poprzez kabel podłączony do telefonu lub Bluetooth. Można do niego włożyć  kartę mikroSD.


Głośnik ma mikrofon i dzięki temu staje się zestawem głośnomówiącym. 



Jest lekki, poręczny wykonany z antypoślizgowej powłoki, dzięki czemu nie wyślizguje się z rąk. Jakość dźwięku jest bardzo dobra.


Po pełnym ładowaniu szacowane jest granie głośnika aż 10 godzin.
Perfekcyjne wykonanie oraz doskonała jakość dźwięku to pewność zadowolenia podczas korzystania z głośnika.
Zmieniające się światełka LED to świetny sposób na urozmaicenie np. spotkania ze znajomymi, lub wieczornego party.
Antypoślizgowa powłoka, stylowy matowy kolor i subtelny kształt sprawiają, że głośnik będzie pasował do design'u każdego pomieszczenia.
Głośnik oprócz możliwości słuchania muzyki z urządzeń mobilnych
z funkcją bluetooth umożliwia odtwarzanie z karty microSD.
Bez przeszkód można także słuchać swojej ulubionej stacji radiowej.

Jestem mega zadowolona z tego głośnika i na pewno będzie mi on towarzyszył podczas wycieczek czy też grila na działce.



Jak Wam się podoba przedstawiony głośnik ?



PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

74 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Rok później i widzę że wszędzie są te głośniki i prawie ma każdy takie cudo w domu. No nie powiem całkiem fajna ta rzeczxd

      Usuń
  2. Rewelacyjny jest! Samej by mi się taki przydał :)) Warto miec taki gadżet w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie nigdy nie wiadomo kiedy nam się taki gadżet przyda.

      Usuń
  3. chętnie zakupie sobie taki głośnik , bardzo by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w domu podobny GŁOŚNIK - to na prawdę fajna alternatywa dla uzyskania lepszego dźwięku ulubionej muzyki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda świetnie - jest bardzo nietypowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie cacko chyba dla osób lubiących gadżety. Ja nie koniecznie potrzebuje takiego głośnika ale mój chłopak coś ostatnio wspominał. Może się sprawdzi jaki prezent na święta albo urodzinowy? ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na pewno będzie świetna propozycją na prezent. Świetnie zapakowany był więc idealnie się sprawdzi,.

      Usuń
  7. lubie tego typu gadżety, mam świetny głośnik ale mniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też początkowo myślałam o mniejszym ale nie żałuje decyzji :)

      Usuń
  8. Ale super wygląda ten głośnik, sama posiadam głośnik bezprzewodowy i jestem bardzo fajny na wyjazdach

    OdpowiedzUsuń
  9. mój brat ma ten sam tylko w czerwonym kolorze. Świetny jest!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się poodba. ma fajny kształt i kolorek. Niezbędny gadżet dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama mam podobny głośnik i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super! Ja aktualnie mam jedynie tylko JBL GO (który swoją drogą spisuje się całkiem dobrze), ale marzy mi się coś większego ☺️ No i to że się świeci to w ogóle czadzior!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie uzywam ale jako gadzet swietny

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój brat ma coś podobnego i jest zadowolony bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mieliśmy podobne na Chorwacji i bardzo nam się przydał i umilał czas spędzony na plaży

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki głośnik to fantastyczne rozwiązanie. Może być szczególnie przydatny podczas imprez w plenerze.

    OdpowiedzUsuń
  17. faktycznie bardzo fajnie prezentuje się ten głośnik

    OdpowiedzUsuń
  18. Muzyka codziennie mi towarzyszy i taki głośnik byłby mile u mnie widziany

    OdpowiedzUsuń
  19. Haha a wygląda jak jakieś czaderskie okulary ,fajny gadżet.

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę nad zakupem takiego głośnika😉

    OdpowiedzUsuń
  21. Głośniki są fajne, ale nie chciałabym takiego - wygląd jakoś mnie zniechęca. Uważam jednak że taki głośnik był by mi zbędny - wolę sluchac muzyki przez tv:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam takiego głośniki a ten wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo go polubiłam i na wyglądzie bardzo dużo zyskuje.

      Usuń
  23. Taki głośnik to super sprawa. Rzeczywiście np. na działkę czy gdzieś sprawdzi się doskonale. Dobrze, że jest poręczny i wytrzymuje wiele godzin muzyki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja ogólnie lubię takie gadżety, tak jak i mój facet - on my najchętniej wszystkie takie cuda przygarnął :p Ja mam głośnik bezprzewodowy i powiem szczerze, że nie sądziłam,że jest aż tak przydatny :D towarzyszył nam jak się robiła grilla na dworze czy na plaży :p

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny, ale to jakoś nie dla mnie. Zazwyczaj muzyki to słucham z laptopa, więc nie potrzebuje takich gadżetów :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudny jest :) Musimy poszukać czegoś podobnego, bo nam się na pewno przyda.

    OdpowiedzUsuń
  27. Planuję właśnie zakup takiego głośniczka! *.*

    OdpowiedzUsuń
  28. Całkiem fajny :) Ja raczej nie używam, ale podsunęłaś mi pomysł na niespodziankę dla syna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Szukam właśnie prezentu dla nastoletniej siostrzenicy i spadłaś mi z nieba z tym głośnikiem. Bardzo mi się podoba, jest niewielki ale i designerski, ma wszystko czego potrzeba żeby słuchać muzyki. Fajnie, że ma wbudowany mikrofon i daje możliwość odtwarzania z karty microSD, a i cena jak widzę jest mega przystępna

    OdpowiedzUsuń
  30. Rewelacja! Muszę sobie taki sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Szkoda, że już w w tytule zdradzasz, jaka i o czym jest recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam podobny głośnik i korzystamy bardzo często z niego.

    OdpowiedzUsuń
  33. Super, że Ci się sprawdził. Ja u nich zamówiłam raz słuchawkę, ale nie spisała się dobrze :/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny głośnik, przekonałam się przez wakacje do takich gadżetów :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Najważniejsze to dobra jakość dżwięku.

    OdpowiedzUsuń
  36. Taki głośnik by mi się przydał, bo kocham muzykę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)