Zadbajmy o Nasze usta z regenerującym serum.

By | 12:19 69 comments


Za oknem coraz zimniej :( poranki bywają już prawie że mroźne, nadszedł więc czas by zadbać odpowidnio o Nasze usta. Moje usta szczególnie  teraz bywają przesuszone. Z pomocą przyszło mi regenerujące serum do ust. 



Regenerum regeneracyjne serum do ust : 

Zmiękcza i wygładza usta przynosząc im natychmiastową ulgę, intensywnie je odżywia, nawilża i chroni. 
-regeneruje nawet bardzo suchą skórę ust przynosząc jej ulgę i ukojenie 
-nawilża i odżywia
-ujędrnia i uelastycznia 
-zapewnia ochronę przed słońcem (SPF 15) 
-chroni przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych (mróz, wiatr)
-zapewnia miękkość i gładkość




Skład : 
Olej z rokitnika, masło Shea oraz prowitamina B5, witamina A i E, ekstrakty z mango i awokado




Serum zamknięte zostało w standardowym dla pomadek sztyfcie. Jest bezbarwne. Pachnie delikatnie i przyjemnie. 

Cena : 11 zł
Pojemność : 5 g 
Dostępność : Apteki /  regenerum.pl



Pomadka bardzo fajnie i dogłebnie nawilża usta. Usuwa z ust suche skórki i martwy naskórek. Fajnie sprawdza się pod szminką i błyszczykiem. Nie roluje się na kącikach ust. Regenerum chroni usta przed promieniowaniem słonecznym, ponieważ posiada filtr SPF 15. Dzięki temu idealnie sprawdzi się o tej porze roku, ale również latem możemy ją zabrać ze sobą na wakacje.  Pomadka jest niezwykle wydajna użyłam ją już kilka razy, a pomadki nawet nie ubyło. Pomadka jest godna uwagi i warto się w nią zapopatrzyć, gdyż na pewno pomoże nam ona w regeneracji ust. Polecam




PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

69 komentarzy:

  1. Bardzo fajny skład. Mam kilka produktów Regenerum i jestem z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam to serum jak leżałam 3 msc w szpitalu - świetnie nawilżało,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt nawilża super a mi właśnie na tym najbardziej zależy.

      Usuń
  3. Mój Must Have w okresie jesienno-zimowy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam produktów z serii regenerum, sporo pozytywów o nich czytałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam okazję poznać tę pomadkę. Jest idealna na obecną porę roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam kilku produktów marki Regenerum i sprawdzały się naprawdę nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj! Teraz gdy na polu pogoda nie dopisuje, warto mieć taki gadżet przy sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ten produkt. Dobrze nawilża usta, ma fajny skład i pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś ta marka nie przypadla mi do gustu ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie można zapominać o ustach - one też potrzebują odpowiedniej pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje usta są ostatnio bardzo wysuszane, przydałaby się im regeneracja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się. Na zimę będzie idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie się niestety nie sprawdziło, ja używam wazeliny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie zapomniałam już o czymś takim jak wazelina muszę kiedyś do niej wrócić.

      Usuń
  14. Składniki zawarte w serum zachęcają mnie do jego poznania

    OdpowiedzUsuń
  15. Na jesień i zimę sprawdzi się idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mialam 3 produkty z tej marki. Kazdy spisal sie

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubie ten produkt ;) fajnie mi sie spisuje

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam inne produkty Regenerum, ale mnie nie oczarowały.

    OdpowiedzUsuń
  19. gdyby nie fakt ze mam pełno różnych pomadek ochronnych i błyszczyków to bym chetnie sobie sprawiła ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny produkt! super wpis, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zimom często używam balsamów i innych takich ochronnych rzeczy do ust :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/09/pozegnanie-lata-w-szarosci.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Warto pamiętać o ochronie w te mroźne dni. Sama stosuję pomadki. Ale tej jeszcze nie miałam okazji mieć. Super, że się sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie marka Regenerum kilka razy rozczarowała, nie mam ochoty na kolejne spotkania. :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Nadchodzi pora, kiedy mam wyjątkowo suche i spierzchnięte usta więc muszę rozejrzeć się za jakąś silnie nawilżającą pomadką, najlepiej z dużą ilością olejków. Z Regenerum nie miałam do czynienia, ale czytałam, że ich produkty są dosyć przeciętne, musiałabym sama sprawdzić coś na własnej skórze :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie testowałam niczego z tej tak prężnej wydawać by się mogło marki. Odrzucają mnie ich reklamy i sam fakt jak wielką falą w ekstremalnej prędkości zaczęli produkować kosmetyki po jednym z pierwszych hitów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reklamy czasami zamiast zachęcać naprawdę potrafią zniechęcić.

      Usuń
  26. Mialam przyjemność poznać kilka kosmetyków regenerum i są wyjechać dobre produkty i te nie najlepsze. Pomadke ochronna mam i stosuje w pracy aby nawilżyć usta. Jesyem z niej zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam kiedyś odżywkę do paznokci z Regenerum i dobrze się u mnie spisywała, więc takie serum w sztyfcie też z chęcią bym wypróbowała. Biorąc pod uwagę obecną porę roku i chłody, to niestety ale skóra na moich ustach jest bardzo sucha i nie za ładnie to wygląda, zwłaszcza że na co dzień używam matowych szminek. Jeśli ten produkt tak dogłębnie nawilża to koniecznie muszę go sprawdzić!

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwszy raz słyszę o tym serum, ale cena jest bardzo atrakcyjna. Używałam ich odżywki do paznokci i z tego co pamiętam dawała fajny efekt. Chętnie bym również spróbowała to serum do ust, ponieważ moje usta lubią szybko się przesuszać, dlatego zużywałm dużo balsamów do ust oraz olejków i nadal szukam ulubieńca :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Słyszałam bardzo dużo dobrego o tej firmie od znajomych i blogerek. Sama jeszcze nigdy nie stosowalam ich kosmetyków. Muszę się im bliżej przyjzec.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja o usta dbam od zawsze i wszelkie pomadki ochronne, peelingi oraz serum to moje must have w kosmetyczce. Jeśli chodzi o regenerum to akurat ich produktu do ust nie miałam. Ale chętnie przetestuję i zobaczę jak się sprawdzi zwłaszcza, ze zcazynamy zimowy okres. Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam ciągle przesuszone usta więc to produkt dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam jeszcze pomadki Regenerum ;) Bardzo lubię za to pomadkę rumiankową Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  33. używam kilka pomadek, tak więc chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałam kiedyś, ale mnie nie zachwyciła :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)