Pora wybrać coś cieplejszego do ubrania.

By | 09:27 63 comments
Lapel Single Button Plain Pocket Woolen Coat


Jak ten czas szybko biegnie dopiero był poniedziałek już mamy piątek :)

Za oknami piękna pogoda, aż nie pamiętam kiedy ostatnio w październiku chodziłam w krótkim rękawku i miałam pootwierany okna a nawet i balkon. Uwielbiam ciepłe dni, słońce, ale wiadomo, że prędzej czy później zrobi się coraz chłodniej. Dlatego to ostatnia pora by rozglądnąć się za czymś cieplejszym .

Ja jak zawsze swoje poszukiwania rozpoczęłam w internecie :)

Co znalazłam ? już Wam pokazuje .

"women's outerwear" :

https://www.berrylook.com/en/Products/lapel-single-button-plain-pocket-woolen-coat-200020.html?color=whitehttps://www.berrylook.com/en/Products/lapel-plaid-patch-pocket-double-breasted-woolen-coat-201089.html?color=rosehttps://www.berrylook.com/en/Products/hooded-fur-collar-plain-coat-217936.html?color=khakihttps://www.berrylook.com/en/Products/hooded-quilted-longline-pocket-padded-coat-199713.html?color=red

Co tu wybrać niby ten pierwszy płaszczyk bardzo mi się podoba no , ale reszta też jest ok.

Postanowiłam też rozglądnąć się za jakąś fajną sukienką, w końcu jak szaleć to szaleć :)

"cheap dresses" :

https://www.berrylook.com/en/Products/boat-neck-plain-bodycon-dress-215841.html?color=crimsonhttps://www.berrylook.com/en/Products/round-neck-floral-printed-skater-dress-215666.html?color=navy_blueOkrągły dekolt w kratę bodyconhttps://www.berrylook.com/en/Products/sweet-heart-plain-blend-bodycon-dress-204402.html?color=champagne

Która sukienka Wam się podoba, bo ja nie mogę się zdecydować na jedną :)

W sklepie "BerryLook" znajdziecie mnóstwo propozycji dla siebie. Jedyny problem to zdecydować się na jedną rzecz :) Co z moich propozycji najbardziej Wam się spodobało ?




Nowszy post Starszy post Strona główna

63 komentarze:

  1. Ta sukienka, druga od góry! Cudo!
    Muszę sie rozejrzeć wlasnie za jakims plaszczem i butami. Jutro w planach zakupy. Zobaczymy czy znajdzie sie cos godnego uwagi :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się te zimowe kurtki. Idealne na zimowe mrozy.

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy biały płaszczyk jest bajecznie piękny

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne płaszcze :) Bardzo podoba mi się ten w kratkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za inspirację. Właśnie wybieram się na jesienne zakupy ubraniowe. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszcz w kratę bardzo mi się podoba - gdyby był zielony to już bym zamawiała :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwona sukienka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe propozycje na zdjęciach, ale chyba biały płaszcz wygrywa - prezentuje się cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta ostatnia sukienka zdecydowanie najbardziej mi przypadła do oka. Pierwszy płaszczyk jest na prawdę śliczny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naszym marzeniem na ten sezon jest płaszczyk! :) Musimy znaleźć jakiś idealny!

    OdpowiedzUsuń
  11. raczej nie mój gust :) jedynie ta czerwona sukienka mogłaby być fajna gdybym miała figure modelki

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego sklepu, ale przejrzę sobie ich asortyment :) Właśnie szukam jakiegoś płaszczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy plaszczyk i ten w kratke super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie mi się spodobała ta pierwsza sukienka. Kliknęłam w link!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie sukienki! Kiedyś ciągle w takich chodziłam, teraz przy trójce Maluchów to znacznie ogranicza ruchy, ale mam nadzieję, że będę mogła za jakiś czas wrócić do takich strojów...

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna jest ta czerwona sukienka, chciała bym taką w swojej szafie

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzisiaj niestety zimno nadciągnęło :( Trzeba wyciągnąć kurtki, płaszcze, botki ...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ostatnio "choruję" na bawienie się stylizacjami, raz płaszcz, raz ramoneska a i czasami puchowa kurtka z kapturem na deszczowe dni. Myślę, że dobrze mieć kilka opcji wyboru do ubrania w swojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne mają kurtki, zamówiłam kurtkę

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja to jestem po prostu wciąż w szoku, jak ten czas szybko leci! Zaczyna się tydzień i już kończy! I nawet jak siedzę cały tydzień w domu to i tak mi szybko leci.. Kurtki mają naprawdę piękne i chętnie bym je przygarnęła do swojej szafy :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja już wymieniałam ubrania, zrobiłam porządek w garderobie. Ostatnio kupiłam kilka sukienek i marynarkę, no i oczywiście grubsze rajstopy :-) Czeka mnie jeszcze kupno kozaków i ciepłego płaszcza, ewentualnie ciepłej parki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam jesień za ciepłe płaszcze i koszule w kratę. Jesyem właśnie w trakcie poszukiwania nowego płaszcza wiec chęcią zajrzę na stronę. Nowa sukienka także ske przyda na jesienna aure

    OdpowiedzUsuń
  23. Płaszczyk i dwie ostatnie sukienki z chęcią bym widziała u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi najbardziej podoba się czerwonu puchowy płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
  25. ta czerwona kurtka jest sliczna, muszę coś takiego kupić

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne rzeczy! Najbardziej spodobał mi się ten pierwszy płaszcz i sukienka w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystkie propzycje są na prawde ekstra

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się ten pierwszy płaszczyk i kwiecista sukienka. Ja swoją jesienna garderobę mam już prawie skompletowaną.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten pierwszy płaszcz zamówiłam mojej siostrze biały, a sobie różowy ale średnio wygląda na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Biały płaszczyk super! Na tę porę roku osobiście wybrałabym sukienkę w krate z dłuższym rękawem :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten płaszczyk z pierwszego zdjęcia jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten płaszcz ze zdjęcia tytułowego jest cudny !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)