Supernogi Stonogi świetna gra dla całej rodziny.

By | 10:40 113 comments

Witam Was wszystkich bardzo serdecznie :)

Nie wiem jak u Was, ale u Nas Mikołaj w tym roku był bardzo hojny :) i moje dzieciaki dostały od niego dużo prezentów, a i dla mnie coś się znalazło z czego bardzo się cieszę.

W najbliższym czasie możecie się więc spodziewać Naszych opiniach na temat otrzymanych prezentów.

Jak wiecie uwielbiamy spędzać wspólnie czas grając w gry planszowe. Tym razem w Nasze ręce wpadła gra Supernogi Stonogi.

 

Gra przeznaczona jest dla dzieci od 4 roku życia i można w nią grać w 2-6 graczy. W pudełku znajdziemy mnóstwo kartoników, które są twarde i sztywne i na pewno nie łatwo je będzie zniszczyć. W zestawie są też 4 kostki.  Kartoniki są oczywiście elementami stonogi. Każdy kartonik dla ułatwienia z tyłu jest niebieski lub czerwony. Niebieskie elementy służą do gry podstawowej a czerwone do rozszerzonej. Celem gry jest ułożyć stonogę o jak największej ilości nóg. Za pomocą kostek losujemy kolor i ilość butów, jakie możemy do naszej stonogi dołączyć. 


Gra oczywiście ma sprawić dużo radości i tak też się dzieję podczas nie jednej rozgrywki. Jednak zawiera ona także inne walory, nauka liczenia - można policzyć ile nóg ma stonoga, nauka kolorów - każdy bucik jest w innym kolorze. Uważam, że mimo, iż gra jest polecana dla dzieci powyżej 4 lat to świetnie sprawdzi się u dzieci młodszych na pewno nie jeden 3 latek poradzi sobie z nią świetnie.


Gra ma wiele wariantów, więc za każdym razem rozgrywka wygląda inaczej.


Nam najbardziej przypadła do gustu podstawowa wersja, gdzie wygrywa gracz, który zdobędzie jak najwięcej butów dla swojej stonogi.


Mam sporo gier, ale ta przypadła Nam bardzo do gustu i często w nią gramy i świetnie się przy tym bawimy. Polecamy w 100%.







PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

113 komentarzy:

  1. Bardzo lubimy w domu grać rodzinnie w gry planszowe, więc będę polować na tę grę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym lubić grać w gry. Jednak zawsze mnie to nudziło. A to taki fajny pomysł na spędzenie wolnego czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trafiałaś na te nieodpowiednie ? też mam takich parę co się przy nich nudzę, ale większość to takie w które mogę grać całymi dniami.

      Usuń
  3. Na pewno kreatywna. Uwielbiałam takie gry (przed i) w podstawówce. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O prosze prosta gra a ile radosci moze sprawic

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie pamiętam kiedy ostatnio grałam w planszówki a to świetna forma spędzania czasu wspólnie 😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie gry. Mogę się przy nich poczuć, jak bym znowu była dzieckiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamy w domu kilkanaście gier, ale tej jeszcze nie, z opisu zapowiada się świetnie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda :) Lubię różnego rodzaju gry :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna gra, a najważniejsze żeby rodzice grali razem w dziećmi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz spotykam się z tą grą - interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja córka ma 2 latka więc jest za mała na taką zabawę, ale myślę że za rok czy dwa ta gra będzie dla niej odpowiednia

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiem już kto dostanie stonogę pod choinką :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastyczna gra, chyba ją zamówię dla swojego chrześniaka

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajna i pomysłowa gra :) Do wspólnego rodzinnego grania jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już za moment będzie odpowiednia dla mojego brzdąca. Chyba dostanie ją pod choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja planuję w kolejnym roku kupić sobie jakieś fajne planszówki ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne to i już widzę że moi chłopcy byli by zachwyceni. Ostatnio pokochali gry planszowe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta gra już na samym początku bardzo mnie zaciekawiła. te kolory i ciekawy wygląd na pewno przyciągną do zabawy niejednego wielbiciela gier.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię ta grę I moja prawie 4latka również gra w nią z chęcią . Po swojemu ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze że dobrze się bawi w końcu zasady zawsze można zmienic :)

      Usuń
  20. Ciekawa zabawa dla dzieciaków!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda na interesującą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam wieczory gier rodzinnych, chętnie sięgamy właśnie po planszówki, ale tej jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. musze się nad tym poważnie zastanowić! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bardzo lubię grać w gry planszowe, a ta wydaje się zabawna i fajna.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wydaje się być ciekawa i na pewno wywoła uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakoś wydaje mi się że troszkę nudna, ale z chęcią pokazałabym mojej chrześniaczce! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Interesująca. My uwielbiamy planszowki i karciane :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Interesująca. My uwielbiamy planszowki i karciane :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. widziałam już grę na innym blogu, fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Koniecznie muszę kupić tę grę! Razem z córką i mężem uwielbiamy rodzinnie spędzać czas przy takich grach i twój opis jest bardzo zachęcający. To będzie piękny prezent pod choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapowiada sie super gra dla całej rodziny <3

    OdpowiedzUsuń
  32. U nas gier planszowych pod dostatkiem i wszyscy lubimy grać, więc i nogi stonogi są w cenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z każdym wpisem zaskakujesz coraz bardziej :) Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  34. juz sam ops zacheca, musze zapamietac:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajna, ale wydaje się dość szybka :/

    OdpowiedzUsuń
  36. Moje dzieci uwielbiają gry planszowe. Ostatnio ciągle gramy w 5 sekund i kalambury😊

    OdpowiedzUsuń
  37. To coś idealnego dla mojego bratanka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gry rodzinne jeszcze przed nami na razie dzieciaki wolw klocki i puzzle

    OdpowiedzUsuń
  39. Moim zdaniem to jest świetna zabawa dla dzieci!

    OdpowiedzUsuń
  40. już mi się podoba więc chętnie ją odszukam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super zabawa mamy podobną grę

    OdpowiedzUsuń
  42. Zapowiada się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  43. czegoś takiego szukałam

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam nadzieję że w moim domu się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  45. Jedna z naszych ulubionych. Wspaniała jest :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiamy w nią grać :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nasza ulubiona. Świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ciekawe czy mojemu dziecku się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  49. U nas planszówki królują. Zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych.

    OdpowiedzUsuń
  50. Oj marzy mi się taki wieczór gier

    OdpowiedzUsuń
  51. Mamy w domu. Córka uwielbia.

    OdpowiedzUsuń
  52. Potwierdzam! Świetna gra :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo fajna jest ta gra. Uwielbiamy w nią grać :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetna gra dla całej rodziny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)