Jaką kartę do telefonu wybrać ?

By | 12:04 65 comments





 Malutkie , niepozorne z wyglądu a potrafiące być skarbnicą Naszych danych. To oczywiście karty pamięci. Każdy z Nas ich używa choć za pewne nie każdy jest w stanie coś więcej na ich temat powiedzieć. Bez najmniejszego problemu pomieszczą tysiące zdjęć cz też filmów. Wykorzystywane są najczęściej do telefonów, aparatów czy też nawigacji. Trudno sobie wyobrazić bez nich funkcjonowanie tego typu sprzętu. Pamięć wewnętrzną jaką mamy w tego typu sprzętach dla większości jest zdecydowanie za mało i nie ma się temu co dziwić. Najpopularniejsze dzisiaj karty to te z rodziny SD i MicroSD. Bez obaw można z nich korzystać przez wiele lat. 



Ja ostatnim czasem głównie do robienia zdjęć na bloga czy też podczas wycieczek wykorzystuje swój telefon , zakupiłam do niego  kartę pamięci Micro SDXC 64GB SANDISK Class 10 UHS. 





Karta posiada 12 miesięcy gwarancji. W pudełku nie znajdziemy adaptera, mi osobiście nie jest on potrzebny. Prędkość odczytu: do 48MB/s,  nagrywanie: 4K FULL HD 3D. Zastosowanie szybkiego interfejsu UHS 1 znacząco wpływa na zwiększenie parametrów – 48 MB/s (odczyt). Ma to bezpośredni wpływ na jakość i niezawodność wykonywanych operacji takich jak zdjęcia seryjne, slow motion, tworzenie filmów poklatkowych czy transmisja na żywo w jakości HD. Ogólnie karta działa jak powinna bez żadnych problemów jestem z niej zadowolona. A Wy jakie karty pamięci macie w swoich telefonach ?





Zapraszam Was na stronę :







PODPIS

Nowszy post Starszy post Strona główna

65 komentarzy:

  1. mam kilka kart SanDisk ale w telefonie o mniejszej pojemności , bo innych mój tel nie obsługuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie napisane, jak na tekst o karcie pamięci czytało się wyjątkowo dobrze! Niedługo planuję zmianę telefonu, więc być może wrócę do tego artykułu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. iPhone niestety nie daje mi możliwości wyboru karty

    OdpowiedzUsuń
  4. O i dobrze, że mi przypomniałaś. Musze kupić nową kartę do telefonu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obecnie szukam dobrej karty. Podoba mi się ta i kupię ją sobie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też zawsze stawiam na SanDisk :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sprawdzony, dobry SanDisk! Tylko karty od nich :) Najbardziej popularne i niezawodne. Polecam :D Ja, większość moich znajomych i większość mojej rodziny używamy SanDisk <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie najważniejsze że sprawdzona i wiadomo że Nas nie zawiedzie.

      Usuń
  8. Mam kilka roznych kart z tej firmy i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja planuję zakup większej do aparatu, adapter mam (zresztą kosztował chyba złotówkę 😃) więc myślę, że ta karta będzie idealna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam sandisc - niezawodna od lat.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zawsze kupuję kartę tam gdzie telefon i najczęściej jest to karta micro SD z dużą pojemnością.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zwykle wybieram właśnie karty tej firmy, są stosunkowo tanie i nigdy nie miałam z nimi problemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja używam tylko scan disk. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. karty tej firmy są najlepsze, nie mam problemu z odczytem zdjec

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę sobie kupić do nowego telefonu, bo ma jedynie 16GB :/ Trochę za mało jak na blogerkę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja to tam nawet nie wiem jaką mam kartę xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja właśnie zastanawiam się nad kupieniem takiej karty, ponieważ wiecznie brakuje mi miejsca i cieszę się, że tak zrozumiale wytlumaczyłaś, co wybrać :) bardzo mi pomogłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię produkty SanDisk. Są świetnej jakości i cenowo wypadają korzystnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam kartę ale trochę jej nie ufam już raz jedną zjadła mi calazawartosc bezpowrotnei

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie moje karty są właśnie firmy SanDisk. Jakoś tak odruchowo po nie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Głupio przyznać, ale ja nawet nie wiem, jaką mam... od takich spraw jest mój mąż. Zgłaszam potrzebę i czekam aż powie, że załatwił :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Sandisk to, owszem, solidna firma.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam karty z Sandisk do aparatu :D Do telefonu dopiero mam zamiar kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam iPhona i tam niestety kart się nie wkłada, ale dla tych co mają niewiele miejsca, super opcja!

    OdpowiedzUsuń
  25. 64 to już moc, przydałaby mi się taka

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie taką kartę o dużej pojemności potrzebuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam kiedyś kartę pamięci, ale obecnie jest mi nie potrzebna, 64 GB w telefonie wystarcza mi i nie potrzebuje dodatkowej karty. Jedynie w aparacie przydałaby mi się lepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie używam kart pamięci. Chociaż kiedyś może mi się taka przyda.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nie interesuje się takimi rzeczami i nawet nie wiem jaką mam 😂

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja jestem od jakiegoś czasu totalnym laikiem. Kiedyś byłam w tym temacie, interesowałam się ale jakoś stanęłam w miejscu. Wszystkim tym zajmuje się mój mąż a ja tylko używam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. u mnie zawsze musi to być dobra firma + korzystna cena + jak największa możliwa pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Używam kart do aparatu tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja mam kartę do aparatu z tej firmy, telefon kiepsko je obsługuje.

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie karta pamięci w telefonie bardzo się przydaje i często z niej korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja mam akurat SanDisk, ale do aparatu i jestem zadowolona :) Na telefonie niestety nie moge wymienic :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)