Jak zadbać o swoje usta zimą ?

By | 10:34 72 comments



Nie wiem jak Wy, ale ja szczególnie teraz kiedy za oknem zimno i ponuro nie wyobrażam sobie wyjścia na pole nie zadbawszy o moje usta. Nawilżenie ich w tym okresie jest szczególnie ważne. Miałam już w swoim zbiorze wiele pomadek i balsamów do ust. Tym razem mój wybór padł na mały i poręczny balsam .


 Odżywczy naturalny balsam do ust : 
Daje ustom to, czego tak naprawdę potrzebują: kuszącą urodę, niepodważalną kondycję  i zachwycający połysk.
Zapobiega pierzchnięciu warg, a także przyspiesza regenerację przesuszonego naskórka. Zawiera kompleks ekstraktów i olejków roślinnych, dzięki którym naskórek utrzymuje stałą wilgotność, staje się gładki jak jedwab, jędrny i elastyczny. Na bazie olejku ze słodkich migdałów z dodatkiem ekstraktu z owoców goji  tworzy na ustach super gładki film, który gwarantuje im z jednej strony stabilizację wilgotności, z drugiej zaś, niepowtarzalny naturalny efekt.
Delikatna powłoczka balsamu optycznie powiększa usta, doskonale przylega, nie rozpływa się i szybko nie znika.


Balsam jest bardzo wygodny w użyciu, fajnie wyprofilowane opakowanie i do tego nie wielkich rozmiarów dzięki czemu zajmuje nie wiele miejsca. Ma bardzo przyjemny miodowy zapach. Super nawilża usta i to na długi czas. Jestem bardzo zadowolona z tego balsamu. Polecam.




PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

72 komentarze:

  1. Dla mnie balsamy i ochronne pomadki do ust, to nieodłączny element jesieni i zimy, bez którego nie wychodzę z domu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam gdzieś w zapasach pomadki i balsamy tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne ma opakowanie, ale nie znam kosmetyków tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak opakowanie należy do wielkich plusów tej pomadki.

      Usuń
  4. Balsamów do ust mam strasznie dużo :D Ale córeczki pomagają zużywać ;) Ten wygląda bardzo fajnie i muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam swoją ulubioną pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo się z nią polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja co roku strasznie się męczę z suchymi ustsami i wiecznie zapominam o ich pielęgnacji. Bardzo chętnie sprawdzę to cudo ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Balsamów do ust mam pełno. Dosłownie w każdej rorebce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem przygotowana na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zimą szczególnie dbam o swoje usta, latem zwykle o tym zapominam ale zdaje sobie sprawę ze powinno się je pielęgnować przez cały rok.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa sprawa, ja tez robie peeling, no i pomadki Sylveco stosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie balsam do ust to koniecznosc nie tylko zima ale mam tendencje do przesuszonych ust wiec caly rok dbam o nie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham wszelkiegw rodzaju balsamy i mam ją w każdej torbace

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy balsa, ja zawsze mam pod ręką jakąś szmineczkę pielęgnacyjną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak balsam jest bardzo ciekawy warto mieć go pod ręką.

      Usuń
  15. fajne ma opakowanie, nie znam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe opakowanie. Ja uwielbiam balsamy do ust i mam ich zawsze sporo, w każdej torebce inny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie najlepsza jest granatowa pomadka od Nivea i balsam w słoiczku do ust Carmex.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio bardzo polubiłam się z balsamami do ust

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam ten balsam do ust w tamtym roku i dobrze się sprawdził jesienią, na zimę i mróz był za słaby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No teraz też jakiś wielkich mrozów nie ma więc zobaczymy jak się sprawdzi jak się pojawią duże mrozy.

      Usuń
  20. Moje usta zawsze są w opłakanym stanie przez mrozy wiec bardzo się cieszę, że trafiłam na twój wpis :) chętnie poszukam w sklepie tego balsamu ponieważ, myślę, że okaże się on idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Byłam ciekawa tych "jajeczek". Wersja pachnąca miodem brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja lubię takie balsamy o każdej porze roku!

    OdpowiedzUsuń
  23. Hmm, jakoś szczególnie nie dbam o usta zimą. Na szczęście nic z nimi się nie dzieje niedobrego.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiamy balsamy do ust w takiej wersji :) Firmy nie znamy, ale przyjrzymy się jej bliżej. Pozdrawiamy! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie widziałam jeszcze takiego balsamu w sensie tej marki :) Ja jestem fanką Carmexu!

    OdpowiedzUsuń
  26. Kojarzy mi się z wedlowską czekoladą. Ja używam niezastąpionej wazeliny.

    OdpowiedzUsuń
  27. nie miałam jeszcze tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam jeszcze tego balsamu, ostatnio dostałam od Aa i przywrocil moje usta do normalności bo miałam strasznie suche i popękane:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdecydowanie każdy balsam, wazelina czy pomadka ochronna jest w tym czasie potrzebna.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam tego balsamu, ale ogólnie zapominam o pielęgnacji ust. Teraz staram się mieć balsam zawsze w kieszeni, aby w razie czego złagodzić popękane usta.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ooo tak! Na zimę trzeba się świetnie przygotować!

    OdpowiedzUsuń
  32. Takie pomadki/balsamy teraz to konieczność użytkowania przed wyjściem z domu. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zimą sięgam po nie często. W taką pogodę to już konieczność:)

    OdpowiedzUsuń
  34. coraz częściej widzę go na blogach :) chyba musi być fajny skoro tyle osób poleca :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zimą usta wymagają szczególnej pielęgnacji - coś o tym ostatnio wiem ...

    OdpowiedzUsuń
  36. lubie takie mazidełka do ust zimą, kiedy jest mrozik

    OdpowiedzUsuń
  37. Przyznam, że nigdy nie używam balsamów do ust, ani zimą, ani latem

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam kilka pomadek I balsamów spierzchnięte usta to okropnosc

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja osobiście używam pomadki Nivea

    OdpowiedzUsuń
  40. Can you make a cooperation with https://www.luvyle.com/?
    If you can , luvyleblog@orderplus.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja teraz walczę z suchymi ustami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)