Jak zabezpieczyć skórę przed wiatrem i mrozem - duet krem do rąk i twarzy.

By | 20:46 70 comments


Teraz kiedy za oknem zimno a mróz coraz częściej odczuwam idąc rano w drodze do szkoły i przedszkola miód stał się produktem , który towarzyszy mi na co dzień. Często dodaje go do herbaty lub też po prostu smaruje go na kanapkę. Tym razem jednak w moje ręce wpadły 2 kosmetyki, które cudnie pachną właśnie miodem. Jest to duet ORIFLAME Love Nature Hand Cold Cream & Face Cold Cream.



Krem do rąk ma pojemność 75 ml natomiast krem do twarzy ma 50 ml oba produkty zawierają wosk pszczeli i olejek migdałowy. 



Zapach obu produktów jest taki sam miodowy - ale nie jest to jakiś przesadzony słodki zapach jest mega przyjemny dla nosa.


Jeżeli chodzi o konsystencję oba produkty mimo, iż mają gęstą i zwartą zawartość wchłaniają się natychmiastowo. Co ciekawe nie pozostawiają żadnej tłustej warstwy. Nie przepadam za kremami do rąk bo  przeważnie mam po nich tłuste ręce i nie mogę nic wziąć do rąk. Tutaj jest inaczej krem wsmarowuje i od razu mogę siedzieć np. na komputerze bez obawy że klawiatura będzie tłusta.

 

Masło shea, które uwielbiam jest dość wysoko w składzie i to może dzięki niemu produkty są tak przyjemne. Jestem bardzo mile zaskoczona tym duetem i na pewno będzie mi on towarzyszył przez najbliższy czas. Jeżeli i Wy chcecie mieć taki fajny duet możecie go zamówić u konsultantki ja zamówiłam je u https://agnieszkakowal.pl/




A Wy lubicie takie  produkty ? 






PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

70 komentarzy:

  1. Sto lat nie miałam produktów od Oriflame😱, ostatnio miałam jakiś tusz z Avon, ale nie był zbyt dobry. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. skusiłaby mnie ta seria :D poomyślę, jak bede sie rozglądać za kremem może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno ta seria będzie moja. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od dawna stosuję takie kosmetyki ochronne, ale wybieram bardziej naturalne.

    OdpowiedzUsuń
  5. ten duet bije rekordy popularności, zamierzam poznać krem do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mnie ciekawi ten duet kosmetyczny, zwłaszcza, że moja skóra bardzo potrzebuje takiego zestawu na zimne dni :) dzięki za polecenie, koniecznie się za tymi produktami rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja skóra w zimie bardzo cierpi i myślę, że takie cuda mógłby mi bardzo pomóc w tym okresie... 🤔

    OdpowiedzUsuń
  8. Do twarzy bym jakiś potrzebowała, ale raczej nie ten.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam okazji do oriflame choć ciekawią mnie produkty

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam na wielu blogach, że pięknie pachną. Szkoda, że nie udało mi się załapać do testu.

    OdpowiedzUsuń
  11. do rąk mnie zainteresował

    OdpowiedzUsuń
  12. W tym roku moje ręce strasznie potrzebuja pielęgnacji bez kremu ani rusz

    OdpowiedzUsuń
  13. Zamierzam wypróbować te kremy :) Nie sądziłam, że Oriflame może wypuścić takie fajne produkty pielęgnacyjne, a tu proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie próbowałam tych kremów,może warto.na pewno pięknie pachną.Do twarzy i rąk widze fajne produkty

    OdpowiedzUsuń
  15. Pokochałam te kremy, szczególnie ten do buzi i już nie rozstaje się z nim, jest ciągle w mojej torebce!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli chodzi o kremy do twarzy to wybieram raczej te o lekkiej konstrukcji. Za to do rąk wybueramte bardziej treściwe.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie pokusiłam się o kremy z tej serii, ale może czas to zmienic

    OdpowiedzUsuń
  18. Z grafiki produktu wywnioskowałam, że to miód, a nie wosk. :o Takie kosmetyki są niesłychanie przydatne o tej porze roku.

    OdpowiedzUsuń
  19. W przypadku dzieci taka ochrona jest bardzo ważna

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny duecik. Krem do rąk z chęcią bym przetestowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten do rąk w sumie chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta seria ma bardzo ładny, delikatny i miodowy zapach.

    OdpowiedzUsuń
  23. mialam podoby krem ze tej firmy bylam bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakoś nie bardzo lubię zapachy miodowe... Preferuje jednak zapachy bardziej kwiatowe, owocowe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. dziś przeglądałam katalog i zastanawiałam się nad tym zestawem, ale w końcu go nie zamówiłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może innym razem zamówisz i się przekonasz że warto go mieć.

      Usuń
  26. Ten do rąk przydalby się mojemu męzowi.

    OdpowiedzUsuń
  27. Krem do rak mam sprawdzony, ale do twarzy chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj ja nawet konsultantką kiedyś byłam. Znałam produkty tej firmy jak własną kieszeń.

    OdpowiedzUsuń
  29. Słyszałam już o tych produktach ale sama nie testowałam :) chociaż pewnie kiedyś się skuszę bo lubię produkty z miodem

    OdpowiedzUsuń
  30. Super krem miełam podoby ale inny zapach Polecam

    OdpowiedzUsuń
  31. Dawno nie miałam żadnych kosmetyków o zapachu miodu :) A z Oriflame tym bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  32. ja nie lubię tego zapachu w kosmetykach, aczkolwiek miód lubię jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię takie produkty, jednak pewnie i tak bym ich nie używała.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wygląda jak duet idelany, sama chętnie wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie najbardziej na mrozie cierpią dłonie i nadgarstki, są suche i czasem aż krwawią, najlepiej jednak sprawdza mi się wazelina.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie lubię miodowych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię kosmetyki w tubkach za ich wygodę w aplikacji, jednak za miodem nie przypadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo lubię kosmetyki,których składnikiem jest miód. Koniecznie muszę wypróbować na moje wysuszone dłonie ten cudownie pachnący krem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)