Dare to shine - ośmiel się świecić z tym małym diamentem.

By | 16:49 49 comments
 


 Za oknem coraz cieplej, choć  w ostatnich dniach wiatr chyba każdemu dawał się we znaki. Ja już nie mogę się doczekać wiosny. W jej poszukiwaniu wyruszyłam nie tylko na łono natury, ale także postanowiłam ją sobie sama wyczarować. Z pomocą przyszła mi niezawodna jak zawsze Agnieszka Kowal , która reprezentuje klub konsultantek Oriflame


Dzięki Agnieszce w moje ręce wpadł istny diament o pięknej nazwie  “Odważ się błyszczeć”. No która kobieta nie lubi błyszczeć no nie znam takiej :) 


 Cudowne połączenie zapachu  z wyrafinowanymi nutami kwiatów Tiare, zielonej gruszki, ciepłego akordu wanilii i odrobiną różowego pieprzu okazało się strzałem w dziesiątkę. Ten zapach po prostu za mną chodzi.  


 Intensywnie kwiatowy zapach Dare to Shine zamknięty został we flakoniku inspirowanym diamentem. Jak wiadomo diamenty błyszczą , więc błyszczmy i my nie tylko od święta ale i na co dzień. Woda będzie idealna na prezent dla każdej kobiety, która kocha piękne zapachy. Ja pokochałam ten zapach oraz ten śliczny flakonik, który zdobi moją toaletkę.  Polecam Wam poznać tą wodę toaletową bo warto. 






PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

49 komentarzy:

  1. moyślę, że mógłby mi się spodobac :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spróbuję, jeśli mi się nie spodoba, będzie pełniła funkcję ozdobną. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. It looks so nice, I'd like to try it!

    OdpowiedzUsuń
  5. o ciekawie brzmi ten zapach, musze powąchać

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemna dla oka, skromna ale nie dokońca, buteleczka. Chętnie powąchałabym ten zapach..Ciekawe czy okazałby się moją bajką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Flakonik tych perfum faktycznie wygląda jak prawdziwy diament.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląd ma rzeczywiście rewelacyjny, zapach chyba też przypadł by mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię kwiatowe zapachy fajnie orzeźwiają, tych perfum akurat nie znam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawiłaś mnie opisem tej wody toaletowej, buteleczka jest bardzo elegancka i bardzo mi się podoba. Chętnie po nią sięgnę, bo jestem ciekawa jej zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna nazwa perfum, z wielką chęcią poznałabym zapach na swojej skórze. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wanilia.... i już wiem, że to nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię wanilii w perfumach,ale skuszę się na ich powachanie😉może wtedy zmienię zdanie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wanilia to mój nr jeden w zapachach. Jestem ciekawa tego flakoniku!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny flakonik Wanilia i gruszka fajne połączenie, myślę że ten zapach spodobał by mi się

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na prezent. Już nazwa i kształt flakonika zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham ten zapach ! Zakochałam się od razu ! Perfum marzenie 😍 Dodatkowo piękna butelka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny flakon. Zawsze, gdy czytam o perfumach, mam ochotę je powąchać. Ja mam swój ulubiony zapach, no ale może na wiosnę poszukam czegoś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. podejrzewam, ze musi naprawde ładnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Flakonik ma śliczny, jestem bardzo ciekawa tego zapachu! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wanilia to jeden z moich ulubionych zapachów a opakowanie wygląda naprawdę świetnie! Przy najbliższej okazji je sprawdzę!

    OdpowiedzUsuń
  22. Flakonik ma cudowny, ciekawa jestem czy zapach by mi się spodobał, bo jestem wybredna co do zapachów;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sam flakonik wygląda bardzo kusząco :) Musimy zakupić jakiś zapach, bo nam się kończą.

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę powąchac, szukam nowego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo mi się spodobał flakon :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Flakon fajny ale zapach nie przypadł mi jakiś do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Flakonik przyciąga uwagę tego perfumu. A zapach ciakawe się zapowiada

    OdpowiedzUsuń
  28. Wczoraj dostałam aż 4 flakony perfum. I jestem nimi zachwycona. A tego produktu nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  29. a zastanawiałam się ostatnio czy brać go czy nie :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Patrząc na nuty zapachowe, myślę, iż mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zupełnie nie znam tego zapachu, całkowicie wypadłam z obiegu ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Coraz piękniejsze robią te flakoniki perfum.

    OdpowiedzUsuń
  33. Szukam nowego zapachu. Może się skuszę 😍

    OdpowiedzUsuń
  34. Również zapisałam się na ten zapach u pani Agnieszki. Muszę powiedzieć, że dla mnie to świetny zapach!

    OdpowiedzUsuń
  35. wygląda świetnie, ale zapach akurat mi nie jest znany na żadnej kobiecie... A wiadomo, że na każdej skórze inaczej on będzie pachnąć

    OdpowiedzUsuń
  36. Wygląda naprawdę interesująco. Może się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapachy kwiatowe sa idealne dla mnie :) Dawno nie miałam perfum z Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kurcze, zaciekawiłaś mnie nie na żarty. Zapach musi byc nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Już się piszę na ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawy flakonik, może i zapach by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ojj jak ja dawno nie miałam nic z Oriflame :) prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam nowe flakony i zapachy na mojej toaletce;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawe połączenie nut zapachowych, pewnie by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)